Hoofdstuk 5.

5.1K 242 4
                                    

Ik zat hier nu al 2 dagen lang, er werd zoveel informatie gegeven dat ik er misselijk van werd.
Vandaag kreeg ik dan te horen wat mijn eerste missie zou zijn nerveus zat ik op de tafel te trommelen en stak een sigaret op.
Ginger keek me vuil aan ze stond in het hoekje van de kamer en ze liep nu op me af, ze boog voor over en de afstand van onze gezichten was klein ik voelde hoe ze met haar hand de sigaret tussen mijn lippen vandaan haalde, en het ergens neer gooide zonder haar ogen van de mijne af te halen.

"Niet roken." Mopperde ze, uit eindelijk kwamen de man en de vrouw binnen die mij hier ook hadden gebracht ik wuifde als begroeting en Ginger ging weer terug naar haar hoekje.
de vrouw zette de laptop voor mijn neus en Ginger keek aandachtig mee van een afstand.
"De eerste missie is ook meteen een moeilijke Vincent,  wij hebben onze aandacht al een tijdje op deze man." De vrouw scrolde naar beneden en liet een foto zien van een kale man met licht blauwe ogen.
"Dit is Sander Darnell, hij is de baas van een club waar ze blijkbaar drugs handelen en wat er ook eens per maand gebeurt is dat er mensen zijn die altijd voor het laatst in die club gezien zijn.
Wat ook uit onderzoek is gebleken is dat zijn dochter er ook elke keer is zodra dat gebeurt, ze gaat zelfs naar jou school." Vertelde ze uitgebreid.

Ik keek aandachtig naar de foto die nu in beeld kwam, ik bracht mijn gezicht dichterbij "Shit, ik liep laatst tegen haar aan." Bracht ik uit.
"Ken je haar?" Vroeg de vrouw
Ik haalde mijn schouders op, "Ik ben laatst alleen maar tegen haar aangelopen en ze schold me uit voor eikel verder niks."
Ik hoorde iemand lachen en keek achter me het was Ginger, die naar voren kwam "Waarom moest ik hier bij zijn Catrice?"

"Jij gaat met Vincent mee, als zijn zus Ginger Brown."

"Wat waarom dat nou hij kan dit makkelijk alleen!"
Maar Catrice schudde haar hoofd, "Hij zit er nog maar net bij Ginger je moet hem helpen als hij het even niet weet dit is belangrijk."
Ginger zuchtte "Prima, wat zijn we dan van elkaar?" Ze keek Catrice vragend aan, "Broer en zus, dat vinden wij prima bij jullie passen." Catrice haar mond hoek krulde op en keek naar de man die altijd aan haar zijde stond.


"Wanneer begint deze missie?" Ik vond dat ik al veel te lang niks meer gezegt had dus vroeg ik maar een domme vraag.
"Ik ben blij dat je het vraagt Vincent." Zei Catrice met een glimlach.
"Nu." zei ze na een korte stilte.

*

Spy Guy. (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu