Zijn armen zakten steeds meer in, ik rolde onder het bed door en trok snel de dekens omlaag zodat het nog op het bed lag en mij beschermde.
Ik wachte geduldig af en keek even snel, hij stond op het punt om weer op te staan en snel rolde ik mezelf weer onder het bed.
"Wat zoek je pap?" hoorde ik Bella vragen, "Niks laat maar, vanavond blijf je gewoon in de club begrepen?!" bromde meneer Darnell.
Toen ik de deur dicht hoorde vallen hapte ik naar adem, Bella liep gehaast om haar bed heen en hielp me overeind.
Ik keek om me heen zoekend naar mijn kleren maar ze waren nergens te vinden."Had je vader iets vast?"
Bella volgde mijn blik, "Nee volgens mij niet." mompelde ze. Ik gooide haar dekbed op de grond maar daar lag ook niks, "Bella." zei ik koel.
Ik voelde hoe ze voorzichtig mijn arm vast pakte, "Wat?" "Je vader heeft mijn kleren.."
Ik voelde hoe de koude wind langs mijn bovenlichaam af waaide geïriteerd sloot ik de deur van het balkon en draaide ik mezelf naar Bella toe."Bevalt het uitzicht je?" snauwde ik, ze schrok op uit haar gedachten en liep naar de deur, "Ik ga even kijken oké?"
Ik bekeek Bella hoe ze de deur achter haar sloot, snel kroop ik half onder haar bed en graaide mijn kleren eronder vandaan. Ik stond snel op en pakte Bella's telefoon van haar bureau af haar code...
Ik drukte 0204 in en zag hoe haar telefoon voor me opende, ik ging haar berichten en haar contacten af.
"Vincent?"
Snel wiste ik haar geschiedenis uit en legde ik de iphone weer op haar bureau.
"Ik heb ze gevonden Bella!"
De deur maakte een krakend geluid en werd langzaam geopend.
"Oh oke." hoorde ik Bella zachtjes zeggen.
'Oh en Vincent, blijf van mijn telefoon af.', ik draaide mezelf om en keek in de ogen van Bella waar de vlammen zowat uit sprongen.
'Hoe bedoel je?' probeerde ik het nog even maar aan haar gezicht te zien was ze vastberaden ik was gewoon betrapt maar hoe dan?*
JE LEEST
Spy Guy. (COMPLEET)
RomanceEen jongen die slechte cijfers haalt, spijbelt, grote mond heeft, en sportief is. Een jongen die het allemaal kan maar het liefste de "Bad boy" is. Onze lieftallige Vincent Brown.. ⬇ Dit boek kan grof taal bevatten en intieme scenes. Als je daar nie...