8

115 10 3
                                    


Feminen projesi

Lixie~
Bu elime bandaj saran doktor bey
Acaba bu bandajları ne zaman çıkarabilcem
Elimi nasıl yıkıycam ben acaba?

Jisung
ÇIKARMA!
Koca ateşli kolonu kaldırırsan öyle olur
Sana başka bir kapı bulcam dedi chan
Ama sen dinlemedin
Şimdi acısını böyle çekiceksin

Lixie~
Aslında iyi bir şey yandğı için iğrenç gözüken ellerimi kapatıyor ama ellerimi yıkıyamıyorum
Banyo nasıl yapıcam
Her sabah banyo yapmak rutinim
O zaman çıkarsam bari olmuyor mu?

Minho
Çıkarırsan ve suyun altına sokarsan daha çok acı vericeğini yakıcağını biliyorsun değil mi?

Lixie~
Hayır

İ.n
Artık biliyorsun🤗

Lixie~
🤗

Jisung
Sen acıktın dimi?

Lixie~
Tam olarak nerden çıkardın

Jisung
İçini okurum ben senin
Yemek hazır zaten sağolsun seungmin yaptı
Evde ilk defa bir yardımı dokundu
Geliyorum bekle

Seungmin
Ayıp ama

...

İçeri girdiğimde felix'in tavana bakarak şarkı mırıldandığını gördüm.

Kapıyı kapayarak elimdeki tepsiyi masasına bıraktım. İlk olarak onu doğrultmak vardı ki inatçının teki olduğu için kendi kendine acı içinde doğruldu.

Onaylamaz bir şekilde kafa sallayarak tepsiyi elime aldım ve yatağına, yanına oturdum.

"Ben yiyebilirim." Dedi. Göz devirdim "aynen. Sen her şeyi yaparsın felix'cim ben sadece yardıma geldim." Diyerek çorbadan bir kaşık alarak ona uzattım gülerek çorbayı içti.

Konuşarak çorbayı içirmesi biraz uzun sürse de bir süre sonra çorba bitmişti. Masaya koymuştum ve konuşmaya devam ediyorduk. Bana dün olanları filan anlatıyordu.

Yorganı açıp içerisine geçicektim ki yorganı açtığımda hâlâ dün giydiği yırtık pırtık elbisenin üzerinde olduğunu gördüm. "üzerini değiştirmedin mi? Söyleseydin yardım ederdim." Dediğimde hemen yataktan kalktım ve giysi dolabını açtım. Rahat bir şeyler ararken artık tamamen elbise ve etekle dolu olduğunu fark ettim dolabının.

Bulduğum bu rahat gözüken gecelik olduğunu düşündüğüm kıyafeti aldım ve yanına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bulduğum bu rahat gözüken gecelik olduğunu düşündüğüm kıyafeti aldım ve yanına gittim.

"Jisung hiç uğraşma."

Bir şey demedim ve kollarından tutarak, elleri yaralı olduğu için, onu doğrulttum.

Ayağa kalkmaya çalışsada "gerek yok." Diyerek onu engelledim ama yine o inatçı yanı öne çıkarak yavaşça acıyla ayağa kalktı. Kim dedi sana tüm adamlara kafa tut diye.

Feminen ProjesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin