Hepimiz o kadar ısrarlıydık ki kavga etmeme konusunda. Çünkü sonucunda çok kötü bir ceza vardı. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmiycek bu cezayı minho sağolsun iki dakika da buldu.Seungmin ve hyunjin konuşmayı kestiler. Konu o kadar ciddi yani. Kimse etek giymek istemiyordu ve chan bundan çok memnundu.
O genelde de kavga etmediği için bizimle "her şeyi konuşarak çözebileceğini" söylüyor. Klişe sözler🙄ona hiç zor gelmiyor. Bense şuan kavga etmemek için kendimi zor tutuyordum.
Nedenini bende bilmiyorum. Biriyle kavga etmek içime doğuyordu resmen. Böyle yüzüne tüküresim geliyordu. Artık kavga etmeye o kadar alışmışım ki kavga etmeyince günümün nasıl geçtiğini? Neler yaptığımı? Hepsini unuttum.
Hepimiz salonda oturmuş televizyona yada telefona bakarken sessizliği felix'im böldü.
"Chan hyungcum." Dedi ona dönerek. İşte civciv aklını kullanmaya başlamıştı. Resmi konuşmalar yapmaya çalıştığı zaman o kadar berbat cümleler kuruyordu ki hepimiz ya onun yerine utançtan kuduruyorduk yada gülmekten ölüyorduk.
"Efendim felix?" Dedi chan telefonunu bırakarak. Hepimiz felix'in diyeceği şeyi dinlerken bir süre konuşmadı ve düşündü.
"Şimdi ben eğer şey yaparsam." Utanarak hepimize baktı. Yanakları çoktan pespembe olmuştu. Kimbilir ne diycekti.
"Ne yaparsan?" Chan onu dikkatlice dinlerken felix hepimize seslenerek "amına koyim gülmeyin ama tamam mı? Dalga geçmekte yok." Hepimiz heycanla diyeceği şeyi beklerken evet anlaminda mirildandik yada kafa salladik.
"Kim bilir ne diycek." Dedi seungmin.
"Evet felix?" Felix chan'a daha da yaklaştı ve çokta sesli olmayan bir şekilde konuştu.
"Şimdi diyelim ki ben...siktir ben değil. Diyelim ki aramızdaki gavurlardan iki kişi şey yapıyor." Ona bakarak eliyle hareketler yaptı. Chan anlamaz şekilde ona bakarken sırıtışımı gizleyemiyordum.
"Ne yapıyor felix?" Chan sinirlenmiş gibiydi. Felix hiçbir şey yapmadan chan'ı bu kadar sinirlendiren tek kişi olsa gerek. O kadar agzında geveliyordu ki söylememek için.
"Sikişiyor işte amk!" Dedi kısık sesle ve utanarak. Resmen kendi rengi pembeye dönmüştü. Bunu söylerken neden bu kadar utanıyordu ki. Her an gülmemek için ağzımı elimle kapattım. Diğerleri de benimle aynı haldeydi.
"Ee felix?" Dedi göz devirerek chan. "Gevelemesen şunu." Chan'ın sinirlenmesi ile hızlı hızlı sonic gibi konuştu.
"İki insan sikişirken birbirlerine hayvan!, Acıdı!, Yapma! Diye bağırısa yine kavga etmiş oluyolar mı?" Sorduğu sorunun saçmalığı ile çoktan gülmeye başlamıştım.
"Gülmeyin dedim size!" Diye bağırdı ama biz at gibi kisniyorduk şuan. "Siktir edin ya öğrenmek istemiyorum." Diyerek salondan ayrılmak için giderken kolundan tutup kucağıma çektim. Yüzünü gizleyerek omzuma koydu.
"Gülmesene jisung ya!" Diyerek beni ittirirken hâlâ gülüyordum. Hem bu kadar kızarmasına hemde sorduğu soruya.
"Şimdi nasıl cevap versem." Dedi gülerek chan.
"Ama sikişirken de birbirlerinin canını acıtıyorlar. Gülmeyin ben ciddiyim! Bu önemli bir soru." Yani jeongin bile felix'ten küçük olmasına rağmen bunun cevabını biliyordu.
Hepimizin gülmesi yavaş yavaş dinerken chan konuştu. "Acıtıyorlar ama onlar isteyerek yapıyorlar." Dedi chan.
"O zaman niye yapma diye bağırıyorlar amk ya. Bu evdeki tek cahil ben miyim?" Felix'in yanaklarına elimi koyarak sıktım ve felix'in minnak yüzünü ellerim arasına aldım.
"Oy sen büyüdün de böyle şeyleri merak eder mi oldun." Ben teyzeler gibi minnak yüzüyle oynarken bu soruya changbin cevap verdi.
"Yani felix o kadar harika sorular soruyorsun ki. Ağzım açık kalıyor. Yapma demelerinin sebebi canlarının acıması ama bunu derken aynı zamanda zevk de alıyorlar."
"Amono koyoyom hongo inson acodon zovk alor." Yanaklarini sıktığım için konuşmasında hafif bir değişiklik vardı ama sanırım 'amına koyim hangi insan acıdan zevk alır.' diyordu. Ellerimi ittirerek konuştu.
"Neyse ne ya. Sormadım varsayın. Ben bir sevgili buliyim siz o zaman görüceksiniz. Her haltı bilicem. Bir daha bana gülmeiyceksiniz." Bacaklarımın üzerinde kalkıp yukarı kata yöneldi. Minnak ya. Benim minnak kankam.
Lixie~
Jisung ben anlamadım yani
Sikişirsen etek giymek zorunda mısın?(05.33)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feminen Projesi
Fiksi PenggemarSekizli grup evde o kadar çok fazla kavga eder ki buna dayanamayan chan bir gün kavga edene ceza vericeğini söyler. Cezayı da minho bulur. Bir ay boyunca feminen gezmek. Herkes bu cezadan korkar ve kavga etmez. Bir gün felix ve jisung saçma bir olay...