14

84 5 0
                                    


Bu sıralar hiç iyi durumda değildik. Felix ve ben. Mesela dün olanlar:

"Felix ve jisung bodrumdan masa tenisi masasını getirin. Ve tenis raketlerini filan da getirin." Dedi chan bizi görevlendirerek ama ikimizde ona mal mal bakıyorduk.

"Ne bakıyorsunuz gidin ve getirin?" Dedi chan.

"Ben ve felix mi?" Dedim tekrar sorarak. Göz devirerek kafa salladı.

Changbin bizi kaldırıp alt kattaki bodruma iterken ışığın birden açılması ile ürktüm.

Felix'le beraber bir şey yapmayalı çok uzun zaman olmasa da olmuştu baya.

Aramızdaki gerilim yüzünden bunların hepsi.

Elimle tozları savuşturdum. İkimizin de aynı anda gördüğü tenis raketleri ile ikimizin de aynı anda uzanması bir oldu.

İkimiz de hızla geri çekilirken bir kaç saniye öylece saçma bir şekilde durduk. Yukarıdan bir bağrış sesi gelince tekrar ikimiz aynı anda uzandık.

Felix uzattığı eliyle raketleri tutarken bende onun eline uzanmış oldum bu durumda. Ve böyle olunca felix birden elindeki tenis raketlerini elinden bıraktı.

Tenis raketleri yere düşerken bende elimi çektim. Kızarmış bir şekilde bakarken benim de ondan bir farkım olmadığına emindim.

"O-o zaman sen onları al bende-" dedim kekeleyerek. Cümlenin devamı getirmeden ordan uzaklaştım ve tenis masasına ilerledim.

Neyse ki masayı taşırken sorun olmamıştı.

İşte bu şekilde saçma sapan hareketler yapıyorduk. Peki bu gün olanlara ne demeli?

Yemek için tabakları masaya götürüyorduk ve birden felix bana çarptı.

Felix çarptığı göğsümden geriye çekildiğinde yüzüme baktı. O sırada bana çarptığını anlamış olucak ki ne yaptığını bilemiyerek tabakları düşürdü bu sefer.

Tabii bunlar olurken ben de çoktan felix gibi hafif kızarmıştım ama felix kadar olmadığı kesin.

O kadar kızarmıştı ki domatese dönmüştü resmen. Hızla eğilip "özür dilerim." Dedi ve kırılan parçaları toplamaya başladı.

"Toplama bir yerini kesiceksin." Dediğim sırada eğildim. Eğilmem ile göz göze geldiğimiz gibi elini kesmesi bir oldu.

Acıyla inleyerek elindeki camları yere bıraktı.

Ve bunlar olurken diğerleri bize malmışız gibi bakıyordu. Evet maldık! Hemde baya maldık. İnkar etmiyordum.

Özellikle felix'in bu sıralar elinden bir şeyleri bir anda bırakması ve yere düşürmesi popülerdi.

Jisung'un porno filmi

Seungmin
Yeter amk artık bir şeyleri kırmayın!

İ.n
Cidden ya
Bu nasıl bir döngü
Göz göze gel elindekini kır
Göz göze gel elindekini kır
Göz göze gel elindekini kır
Sizi kim böyle kodladı
Söyleyin de anasını bacısını sikelim
Bu ne böyle

Jisung
Napalım aq bilerek mi oluyor
Bende bu durumdan memnun değilim
Geriliyoruz
Felix sayesinde bende kızarmaya başladım
Beni de kendine benzetti
Aramızdaki gerilim iki adım atmama izin vermiyor ya

Feminen ProjesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin