11.Bölüm/Benden Utanma

67 3 0
                                    

Media:(Sevde,Rina temsili)

Öhöm Bölüm arasında 🔥🔥🔥

Veeeee aşırı utanıyorum şuan🥲🥲

Bu bölümü yazarken halay müziği açıp kendimi gaza getirmem peki dgkdjsjfjsjlkds

(Sevde'den)

Odaya güneşin ışıkları vururken gözlerimi açtım dilim damağım kurumuştu susuzluktan yavaş hareketlerle doğrulup yorganı üstümden attım ve yataktan çıktım ayağıma baktığımda çorabımın diğer teki ayağımda yoktu arkamı dönüp yatağa baktığımda yataktaydı gözlerimi devirip görmezden geldim arkamı dönüp odanın kapısına doğru yürüdüm kaç saattir yatıyordum ben ya kendimi bok gibi hissediyordum başım ağrıyordu çok mu uyumuştum ne.

Merdivenlerden inip mutfağa doğru yürüdüm okul çıkışı eve gelip direk odama çıkıp uyumuştum nasıl uyuduysam hava kararmıştı annemler tv izliyordu.

"Annem beni neden uyandırmadınız ya başım ağrıyor çok uyumaktan."

Arkasına dönüp beni gördü birden bu tipimi görünce koltukta geri kaçtı e ama anne yani kendi kızındanda korkmazsın be.

Resmen bu bana hakaret.!

"Kız Allah cezanı vermesin bu halin ne korku filmi izliyorduk seni görünce vallahi öteki tarafa bi gidip geldim insan bi elini yüzünü yıkar bi saçını toplar."

Annemin korkmuş sesi aşırı komiğime gidince kıkırdadım güldüğümü görüp kaşlarını çatmıştı umarım annecim o terlik eline alınmaz şuan hiç gücüm yok kaçamam.!

"Kız sen annenle mi dalga geçiyorsun getirme beni oraya kızıl saçlarını tek tek cımbızla yolarım anneyle dalga geçilir mi taş olursun taş.!"

Annemin abartılı laflarıyla gözlerimi devirip arkamı döndüm mutfağa yürüdüm arkadan nasihatlerine devam ediyordu kafam şuan kendimi dahi çekemez anne hiç kusuruma bakmayacaksın.

Mutfağa girip dolaptan soğuk suyu çıkarıp bardağa doldurup direk kafama diktim bu yetmeyince bir tane daha doldurup içtim kendime geldiğimi fark edip derin nefes aldım resmen susuzluktan mahvolmuştum.

Ocağa baktığımda annem yemek yapmıştı tencereyi açtığımda mutluluktan ağlayacaktım canım annem yaprak sarması yapmıştı resmen mutluluktan havaya zıplayacaktım çatal alıp dolaptan çıkardığım tabağa doldurmaya başladım masaya tabağı koyup dolaptan yoğurt çıkardım sarma tabağının kenarına biraz doldurup geri yerine koydum bir bardak daha su doldurup masaya oturdum çorbada vardı ama hiç sevmezdim çorba olaylarını sarmamı yerken aklıma Rina geldi bu kadın bana gece geleceğini mi söylemişti yok ya dalga geçiyor oyun mu bu ailem  varken gecenin köründe sürekli gelecek değil ya.!

Sarmamı bitirip tabağı çalkalayıp makineye yerleştirdim kalan suyumuda içip odama çıkmak için anneme seslendim merdivenleri hızlı hızlı çıkarken annemin bağırdığını duydum nefret ederdi merdivenlerden hızlı inip çıkılmasından hiç takmadan koşar adım odama girip kapıyı kapattım etrafa göz atıp telefonumun masada olduğunu fark ettim elime alıp kontrol ettim.

siktir!

Rina mesaj atmıştı ve gece geleceğini söyleyip bir resim atmıştı gönderdiği fotograf kutusunu açtığımda nefesim hızlandı zorla yutkunup iyice kontrol ettim şaka mısın kadın şaka mı bu.!!

!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GÖRÜNMezSiN GxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin