Medya:Karım Eda Limavoc
Herkese merhaba iyi okumalar.🖤🐼
Sevde'den;
Nefesim tıkanmıştı eli sırtımdan yol alıp karnıma geldiğinde sarılıp sıktı,korkuyla ileri gidip uzaklaşmak istedim ama sırtımı göğsüne tamamen sabitledi ve artık göğüslerini hissediyordum.
Burnunu boynuna sürtmeye devam ettiğinde karnımda duran eline elimi koyup kendimden ayırmaya çalıştım, ama o kadar sıkı tutuyordu ki nefesim hızlanmıştı,benden uzak durmalıydı hemde hemen.!
"Ne yapıyorsunuz bırakın hemen beni bu yaptığınız çok yanlış."Yüzünü tamamen boynuma gömüp derin nefesler aldı, burnunu tekrar sürtüp dudaklarının aralandığını hissettim ve omzuma dişlerini geçirdi, istemsizce çığlık attığımda kulağımın dibinde kıkırdıyordu.
Sinirlenmeye başladığımı hissettim bana kötü davranıp sonra iyi davranamaz, beyni mi vıcıklaşmıştı bu kadının.
Zorla uzaklaşmaya çalıştığımda bu sefer izin vermişti, uzaklaştığım gibi yüzümü ona döndüm derdi neydi bu bokun.!
"Derdiniz ne bana birdaha sakın asla eliniz değil gözleriniz dahi değmesin, gerçekten midemi bulandırıyor artık bu yaptıklarınız."
Cümlem bitince kasıldığını hissettim ellerini yumruk yapıp gözlerime kurşun atıyormuşçasına sert bakıyordu.Acaba siniri artık umrumda mıydı ondan pek emin değildim.!
" O salak çalışan yüzünden mi bu tavrın bir halt yediğimizi sanıyorsun, bu bakışların onu gösteriyor ama çalışanlarımla yatmam ve sen varken bu çatının altında bırak yatmayı elinin tersiyle dahi bana dokunmasına izin vermem, her dudağı yara olan yatağa atlamış olmuyor yada her odasından bir kadın çıkan kişi onu yatağa atmışta olmuyor, o kafanda neler dönüyor bilmiyorum ama ben en son ülkeye döndüğümde o uçaktaki kadınla yakınlaştım ve uçakta ki günde bir halt yaptığım yok seni gördüğüm günden bu yana bir kişiyle dahi yakınlaşmadım ha sen ayrı tabi."
Uzun cümlesi biterken doğru mu anladım gözlerine baktım." Şey yani o kadın odanızdan neden çıkmıştı peki ve o lanet dudağında duran yarada ne."
Yüzüne baktığımda sıkıntıyla nefesini dışarı verdi." Sana kızdığım gece pişman oldum odana gelip özür dilemek istedim ama kapıyı kitlemiştin sinirden odaya giremediğim için dudağımı ısırdım, sonra aynada kendime baktığımda yara yaptığımı fark ettim sinirden fark dahi edememiştim kanattığımı."
Utanmıştı yüzü kızarmaya başlamıştı çünkü demek odama giremeyince sinirlenmişti, ya odaya girseydi ne olurdu acaba yani yarıda kalan şeye devam etmek ister miydi ki.?
"Peki o kadının odanda ne işi vardı hala onu açıklamadın onun bakışları normal değildi tamam mı, beni gördüğünde tedirgin olmuştu kaçarcasına yanımdan gitti bende birşeyler olduğunu düşündüm."
"Şu beceriksiz salak kadın ağzımın içine bakacağına işini doğru düzgün yapmış olsaydı sabahın köründe odamdan çıkmazdı zaten, sadece bir iş verdim ufak bir iş oda kıyafetlerimi düzgün ütülemesi, onu dahi beceremeyen ama maaş olarak 3 kişinin parasını alan asalak bir kadın, yeni yardımcı bulmama çok az kaldı bu kadınla asla anlaşamam beceriksizliğe tahammül edemem."
Sinirle solduğunda ikinci sorumunda cevabını almış bulundum, yüzümde kocaman gülüşle onun sinirli yüzüne baktığımda yüzüme bakıp kaşlarını havaya kaldırdı şaşırmıştı ani değişimim, bakışları dudaklarıma kayınca serçe yutkundu üzerime doğru adımladığı sıralarda bana tam yaklaşmaya yakın kapı tıklatıldı, heyecanla bakışlarımı ondan kaçırıp kapıya baktım oda sinirle nefesini dışarı verip kapıya doğru döndü sinirli adımlarla kapıya doğru yürüyüp birden açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜNMezSiN Gxg
Teen FictionGxg +18 sahneler ileriki bölümlerde olacaktır! Sevde nerden bilebilirdi ki hayatına giren Rina Limavoc'un gerçekte hayatına bilerek sokulduğunu ve bu oyunu oynayan kadına aşık olacağını; Başlama tarihi 23.04.2024 Yaş farkı vardır.!!!!!!!!!!!!