16.Bölüm/Rekabet

22 4 0
                                    

Medya:Eda Limavoc

Herkese merhaba iyi okumalar.🖤🐼

Sevde'den

Eda hanım bahçeye doğru yürürken korkuyla nefesimi tuttum,canımıza okuyacak olan kadın buraya geliyordu.Üstelik anneme aşırı büyük nefreti vardı,ne halt yapacağımı düşünürken o yanımıza adımlamıştı."Merhaba kızlar uzun zaman oldu sanırım."bana bakıp laf sokarken sırıtıyordu kocaman kadının hallere bak Allah aşkına küçük veletler gibi laf çarpıyor alttan alta sabır cidden sabır.!

Gözlerimi devirdiğim sıralarda bana bakıp pis pis gülmeye devam etti,sikicem belasını ama ya ne istiyor bu manyak benden annem karşısında olmasına rağmen hala benle uğraşıyor şizofren.!

"Kızında aynı benim gibi agresif çabuk sinirleniyor bilmesek kızın olduğunu aynı benim kızım derdim."Alttan alta annemede giydirdikten sonra annem sinirle yanımda nefesini verdi aşırı rahatsız olmuştu yıllar sonra karşılaşmak."Amacın ne Allah'ın cezası tekrar neden geldin kızımdan ne istiyorsun."annemin siteminden sonra bakışlarımı anneme çevirdim yüzü kızarmış ve sinirlenmişti.

Bu kadın bize iyi gelmeyecekti umursamaz annem dahi böyle davranmaya başladıysa zerre huzurlu değildi,bu kadından çok çekiniyordu.Nedenini bilmiyordum ama bir bokluk döndüğü belliydi.

Annemin elini tutup hafifçe sıkınca daldığını anlayıp kendine gelmeye çalıştı,nefret ettiği kadına fazla dikkatli bakıyordu aşırı tuhaf bir ortamdaydık lanet olsun cidden.dayanamamıştım ve ağzımı sonunda açtım."Gerçekten amacınız nedir cafede olan hakaretleriniz az geldi birazda evimde mi devam etmek istediniz hatırladığım kadarıyla anneme hakaretler yağdırıyordunuz en son hakaret ettiğiniz kadının evine gelmek sizcede tuhaf ve saçma değil mi ?." 

Annem hızla bana dönünce onun anneme hakaret ettiğini yeni fark edip benden duymuştu bakışları bende birkaç saniye durup hızla Eda olacak kadını buldu bu sefer normal kızgınlık değildi bakışlarındaki içimi ürpertecek kadar nefretle baktı kadına,Eda hanıma baktığımda ise yutkunup sinirle bana baktı e ne hakaret ederken iyiydi ben söyleyince mi sıkıntı oldu manyak mıdır nedir?

Ben ona göz devirip bakarken seslice nefesini verip bana bakıp konuştu."Bu kızının diline ayar ver küçücük yaşıyla şuncacık boyuyla bana kafa tutmaya çalışıyor canını yakacağımdan emin olmalı hemde çok fazla emin olmalı."ona göz devirip yandan yandan sırıtırken sinirle nefesini verip yüzümü incelemeye başladı yüzüme dikkatlice bakarken yanaklarımda olan çillerime bakıp dudağı kıvrıldı.

Deli mi ne  sırıtmasa karşımda iyiydi korkuyorum daha ondan annem birden kolumu sıkıca tutup beni arkasına alınca anın getirisiyle ayağım sendeledi neredeyse taşlı bahçe zeminine düşüyordum karşımdaki kadın irkilip üzerime adımlayacağı sırada annem elini kaldırıp nefretle ona bakmaya başladı.Nefesini hızla verip arkasında olan bana yandan baktı sinirle gözlerini kapatıp açtı."iyi misin bebeğim?."

Sorduğu soru beni sakinleştirmek yerine daha çok tedirgin edince konuşmayıp bakışlarımı annemden çektim kafamı belli belirsiz sallayıp onayladım,annemden şu an çok fazla çekiniyordum tamam annem aşırı sevecen veya sakin biri hiç olmamıştı babam ve abimler gibi bana aşırı derecede sevgisini belli etmezdi ama biliyordum sevdiğini şu an bakışlarında gördüğüm kızgınlık o kadın için miydi yoksa kadının bana olan bakışlarından dolayı bana  biçtiği suçluluk muydu emin olamıyordum aşırı kötü hissetmeye başlamıştım.

Arkamı dönüp onlara bakmadan eve girmek istedim o kadın için beni görmezden geldiyse sanırım annemle bir süre konuşmamam daha iyiydi babamı özledim ona sarılmak istiyordum,abimide özlemiştim keşke izne gelmiş olsaydı 1 hafta olsada ona sarılmayı isterdim arka bahçeden çıkamadan Eda hanımın sesini duydum gittiğimi fark edip konuşmaya başlamıştı sanırım duvar kenarına geçip dinlemeye başladım yaptığım kötüydü ama anlamam gerekiyordu gerçekleri.

GÖRÜNMezSiN GxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin