Medya:Sevde Karasu
Müzik:Melek Şahin/Deli KanMerhaba herkese iyi okumalar.🖤🐼
Sevde'den
Korkuyla ve heyecanla evimin sokağına adımlamıştım bahçe kapısına yetiştiğimde annem bahçede ileri geri yürüyüp duruyordu,kaşlarımı çatıp ona bakmaya başladım neler oluyor ne olduda bu kadar heyecanlı bir şekilde hareket ediyordu.
Daha fazla dayanamayıp yanına adımlamaya başladım,ayak seslerini duyup bahçe kapısına baktı,göz göze geldiğimiz an üzerime doğru yürümeye başladı korkuyla adımlarımı kesip yerimde durdum,yanıma yaklaşıp kolumu tutup bahçemizin arka tarafına çekmeye başladı.
Neler olduğunu anlayamadan beni arkaya getirdiği gibi kolumdan tutup savurdu zar zor yerimde durup düşme korkusuyla gerildim şokla anneme dönüp baktığımda gözleri yaşlarla dolmuş bana bakıyordu."Anne neler oluyor buda ne demek düşürüyordun neredeyse beni hem bu halin ne neyin var senin."gözlerime bakıp daha fazla gözleri doldu elleriyle başını tutup yerinde dönüp durmaya başladı korkuyla anneme bakıyordum bu yaşıma kadar ilk kez bunu yaşıyorduk.
"Anne cevap versene kötü bir haber mi aldın yoksa abim mi abime mi birşey oldu konuşsana.!"
Yerinde durup yüzüme baktı derin nefes alıp konuşmaya başladı."Rina'yla ne zamandır bu saçma ilişkiye başladın söylesene sen bana,Eda olacak o manyak kadın beni arayıp neden kızımı kızından uzak tutmam için beni azarlıyor söylesene sen,üstelik sen birde lezbiyen misin Allah kahretsin manyak annesi gibi seninde mi aklını bulandırdı benim küçük kızıma ne yapmışlar böyle."
Korkuyla geri adım atmıştım lanet olsun şizofren kadın annemi aramış hayır olamaz şimdi sırası değildi tercihimi öğrenmemesi gerekiyordu."Anne yanlış anladın yok öyle birşey yalan söylüyor o manyak."tamam şimdi sonuna kadar inkardı Rina benimle oyun oynamıyor olabilir ama tamamen güvenmediğim sürece asla ilişkimizi açıklayamazdım annesi tehdit ediyor olabilir ama o ağzından berbat şeyler çıkmıştı beni paramparça eden şeyler kolay kolay affedemezdim.
"Beni kandırmayı kes bana hemen Rina ne zaman karşına çıktı açıkla,hemde hemen inkar edeyim deme annenim ben senin o gözlerinde ki inkar edeyim bakışlarını biliyorum sakın tek kelime daha yalan duymayacağım o ağzından." Yutkunup kafamı yere eğdim bittim ben inanmazdı bana biliyordum,annem ciğerimi bilirdi benim,ne halt yapıcam ben.
"Sevde canımı daha fazla sıkma ne halt yapıyorsun sen kocaman kadınla, yaşını biliyorsun umarım kadın 28 yaşında 28 sen daha konuşamazken o ergenliğe girmiş bir kızdı kendine ne yapıyorsun Sevde."yanaklarımdan yaşlar durmaksızın akarken ellerimle yüzümü kapattım çok utanıyordum lanet olsun çok utanıyordum.!
"Özür dilerim anne yapamadım duygularımı susturamadım çok utanıyorum ama olmadı ilk gördüğüm an yüzü bile değil gözlerine baktığım an ona aşık oldum özür dilerim yemin ederim özür dilerim durmadı kalbim bu lanet kalbim durmadı sürekli durmaksızın ona bakarken çarpıp durdu."elimi göğsüme üst üste vurup durdum artık seslice ağlıyordum annemin adım sesleri yanımda durdu elleriyle elimi tutup kendine çekip sarıldı.Daha fazla ağlamaya başladım yapamadım inkar nereye kadar devam ederdi ki sonunda inansaydı dahi öğrenicekti.
Ağlamalarım yavaşlamaya başlayınca sırtımı okşayan eli durdu benden uzaklaşıp yüzümdeki ıslaklığı temizledi,gözlerime dikkatlice bakıp sıkıntıyla nefesini dışarı verdi."ah Sevde ah deli kızım belliydi böyle olacağı insanlar ergenlikte erkek öğretmenleri yada yakışıklı erkeğe hayran olur benim kızım gider mahallenin güzel kızlarına hayran olurdu.Anlamalıydım o zamanlar."
Utancımla başımı öne eğdim aşırı utanıyordum yüzüne rahatlıkla nasıl bakarım bilmiyordum ben bunu düşünürken tekrar annem konuşmaya başlamıştı."Manyak kadın demek bu yüzden yıllardır adım atmadığı ülkeye geri geldi,kızıyla ilişkini öğrenince korkuyla uçarak gelmiştir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜNMezSiN Gxg
Novela JuvenilGxg +18 sahneler ileriki bölümlerde olacaktır! Sevde nerden bilebilirdi ki hayatına giren Rina Limavoc'un gerçekte hayatına bilerek sokulduğunu ve bu oyunu oynayan kadına aşık olacağını; Başlama tarihi 23.04.2024 Yaş farkı vardır.!!!!!!!!!!!!