4.bölüm Tuhaf duygular

55 7 8
                                    

Media=Gönül Demirdağ

Music= Yaşar Birtanem

Şarkıyı kesinlikle Sevde'nin kıyafet seçerken söyleyip dans ettiği satırda açın.

Şarkıyı kesinlikle Sevde'nin kıyafet seçerken söyleyip dans ettiği satırda açın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir süre telefona boş boş baktım bu kadın numara mı nereden bulmuştu.
En önemliside sabahın köründe beni mi merak etmişti.
Nefesimi düzene sokup ne söyleyeceğimi düşündüm sonra fazla uzun sessiz kaldığımı düşünüp telaşla cevap verdim.

-Şey merhaba yani günaydın rina hanım ben uyuyordumda kusura bakmayın en başında tepkisiz kaldım.
Evet şu an iyiyim dinleniyorum ve ağrım yok teşekkür ederim merak ettiğiniz için.

Bir süre cevap vermedi benim gibi düşünüyor muydu acaba yoksa sadece mecburiyetten mi aradı beni.Derin bir nefes verdim ve o konuşmadan ben konuşmak istedim.

-Rina hanım neden aradınız gerçekten merak ettiğiniz için mi yoksa mecburiyetten mi.?

Tekrar susmaya devam edince artık konuşmayacağını anladım ve kapatmaya karar verdim.

-Peki rina hanım ben kapatıyorum o zaman aradığınız ve sorduğunuz için teşekkür ederim iyi günler.

-Dur dur kapatma ben düşünüyordum sadece şey diyecektim sana bugün dışarı çıkabilir misin senin gerçekten iyi olduğunu canlı görmek istiyorum.

Bu kadın az önce bana buluşma mı teklif etmişti yoksa ben mi yanlış anladım ay çok heyecanlandım şimdi..

-Yani benimle buluşmak istiyorsunuz öyle mi..?

Susma cevap ver yoksa heyecandan bayılıcam..

-E evet evet yani öyle buluşmak istedim gerçekten iyi olduğunu görmeden sanırım rahat bir şekilde hayatıma adapte olamayacağım sonuçta küçük bir kızı neredeyse eziyordum ve kendimi birazda olsa suçlu hissediyorum evet öyle işte..

Bu hayvan bana tekrar çocuk iması mı yaptı.
Sıçarım ama bunun geleceğine ya 3 gündür küçük küçük bu nedir ya bıktım yani ağzına çakarım artık yanına gidince..

-Gerçekten çocuk olarak gördüğünüz birini fazla merak ediyorsunuz emin misiniz bir çocuğu merak ettiğinizden başka bir şey yok yani sadece bir abla olarak endişe duydunuz..?

Oh canıma değsin sen çocuk dersen bende sana abla derim beter ol hayvan piç..

-Abla derken ben nereden senin ablan oluyorum ablan falan değilim ben senin ne ablası saçma saçma konuşma..!

GÖRÜNMezSiN GxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin