Media:Rina Limavoc
Music:Grup Nara/Ne Olur Gitme🖤🥺Herkese merhaba okuyacak olanlara şimdiden teşekkür ederim pofuduk yanaklarınızdan öpüyorum. 🖤🐼
Rina'dan:
İki gün geçmişti tamtamına koca iki gün Sevde telefonunu tamamen kapatmış ve evden çıkmıyordu yakın arkadaşlarının numarası yoktu sokakta durup dışarı çıkmasını yada olmadı camını açıp onu görmeyi istiyordum.
Ama o perde 2 gündür kıpırdamadı yerinden, evden dışarı girip çıkanlar vardı genç bir adam sanırım abisi oluyordu orta yaşlı bir adamda arada markete gidip geliyordu babasıydı büyük ihtimalle.
İrina'nın bana ihtiyacı vardı ve Sevde'yi yatakta tek bırakıp ona yardıma gitmiştim gerçi yardım bile olmadı ya o ayrı konu resmen yardımcısına izin verip eve beni çağırmak için plan kurmuş sabahın köründe ve evine birinin girdiği yalanını uydurmuştu annemin yaptığı bokluk yüzünden suçlu hissedip yanına gittikçe umut ediyordu gitmemek daha iyi diyorum sonra o hale geliş sebebinin ben olduğumu anlayınca ihtiyacı var diyorum ne yapıcam bilmiyorum
Sevde faktörüde artık var İrina'nın yanına gittikçe şuan olduğu gibi sürekli sorun olacaktı gitmesem arayıp yatakta yatmak artık bana zor geliyor diyip beni üzmek için herşeyi yapıcaktı kafam artık kaldırmıyor Sevde'ye uzak kalayım dedikçe daha çok çekiliyorum ona ilk çarpıp gördüğüm an o saçları o gözleri beni allak bullak etmişti.
okadar tuhaf hissetmiştim ki resmen suçum olmasına rağmen suçlu oymuş gibi davrandım bok gibi bir insanım 1 ay içinde kaç kez kalbini kırdım sayamıyorum bile o üzüldükçe bende üzülüyorum üzüldükçe daha fazla ona çekiliyorum.
Bugün 3 gün olmuştu ve pazartesiydi okula gittiğini düşünüp sabahın köründe kapısında bekliyordum umarım okula gidiyordur o gözlere daha fazla bakmadıkça kafayı yememe ramak kalmıştı telefonu açık olsaydı eve gelicem yalanı uydurup tehditle kapıya çıkarırdım ama telefonda yoktu ki.
Ben düşünürken rampa aşağı bir çocuk indi ve bahçelerinden içeri girdi bu velet geçen cafede gördüğüm değil mi lan ne alaka bu saatte diğer arkadaşı neden gelmedide bu piç geldi şimdi.
Zili çalıp beklemeye başladı 2 dakika sonra kapı açıldı ve kızıl saçlar birden çıktı gözümün önüne siktir çok özlemişim lanet olsun bu velet neden görüyor şuan onu ben neden ağaç dibinde onları izliyorum neden gidip kolunu tutup peşimden sürüklemiyorum..
Birşeyler konuşuyorlardı ama seslerini duyamıyordum sonra birden birbirlerine sarıldılar sikerler bu işi ama ben daha 1 kez sarıldım bu it sürekli sarılıyormuydu böyle yok olmaz izin veremem benden başka kimse sarılmamalı ona sadece ben sarılıp kokusunu solmalıyım.
Sevde içeri girip 2 dakika sonra çantasıyla beraber evden çıkmıştı onunla bahçeden çıktıkları gibi ağacın dibinden çıkıp onlara doğru yürüdüm ilk fark eden o it olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜNMezSiN Gxg
Fiksi RemajaGxg +18 sahneler ileriki bölümlerde olacaktır! Sevde nerden bilebilirdi ki hayatına giren Rina Limavoc'un gerçekte hayatına bilerek sokulduğunu ve bu oyunu oynayan kadına aşık olacağını; Başlama tarihi 23.04.2024 Yaş farkı vardır.!!!!!!!!!!!!