14.Bölüm/Geçmişin çığlıkları

19 2 0
                                    

Medya:Rina Limavoc
Müzik:Albin/Benim Kollarımda

Herkese merhaba iyi okumalar.🖤🐼

Sevde'den;

Ayaklarım sürükleniyormuşçasına titreyerek yürüyordum kaldırımda hem ağlayıp hem yürümek nefessiz bırakmışçasına nefes nefese yürüyordum,ne yapıcaktım nasıl Rina'yla yüzleşicektim bilmiyordum gerçekten bilerek mi hayatıma dahil olmuştu planı neydi,annesi annemden neden bu kadar nefret ediyordu.

Gözlerinde duran kin ve nefreti iliklerime kadar hissetmiştim,anneme karşı normal bir şekilde nefret beslemiyordu,öldürecek derecede bakışlarında iğrenti vardı saçlarıma baktığında ki o saniyelik değişim beni kör kuyulara atmıştı resmen bu nefret bu oyun nedendi hiçbir fikrim yoktu.

Sorsaydım aileme cevap verirler miydi.?Yada Rina'yı bulup cevapları arasam onda onunda bana yalan söylemeyeceğini bilmiyordum bana intikam için mi yaklaşmıştı gerçekten yada annesinin korkusundan mı yapıyor bilmiyordum.

Konu oda değil ki konu annemden ve kızımdan uzak durun demesiydi,annesini tanımıyordum mahalleden biri olması zor gibiydi.Aklıma birden sabah evde olan kadın geldi yoksa yoksa gerçekten o kadın olabilir miydi o kadın Rina'nın anneannesi olabilir miydi.?

Doğru ya kadın torunum kızımla gidip yıllar sonra geri geldi demişti onunla kalıyordu sonrada geri mahalleye taşınmıştı taşlar yerine oturuyordu.Gerçekten beni tanıyorlardı peki Rina neden bu yalanı bana söylemişti neden gerçeği söylememişti onu anlayamıyordum konuşmalıydım hemde hemen konuşmalıydım.

Telefondan numarasını bulup mesaj atmıştım.

Alıcı=|Rina|
Rina acil konuşmamız gerekiyor mahallemin yukarısında olan parka hemen gel seni bekliyorum.

Mesajı attıktan hemen sonra parka doğru yürümeye başladım,konuşmalıydık gerçekleri öğrenmeliydim nasıl bir oyunun içinde olduğumu öğrenmeliydim yoksa hayatıma devam edemezdim,Rina'ya güvenmemin tek yolu neden bana daha önce beni ailemi tanıdığını söylemediğini öğrenmeliydim.

Parka gelip boş bir banka oturduğumda telefonumun bildirim sesini duydum hemen çantamdan çıkarıp mesajın kimin gönderdiğine baktım,evet Rina göndermişti.Mesajı açıp hemen okumaya başladım.

Gönderen=|Rina|
Bebeğim neler oluyor her şey yolunda mı?
Şu an işim var ama tamam peki önemli sanırım konu yarım saat sonra orada olacağım seni seviyorum küçük bebeğim.

Yarım saat daha beklediğimde motor sesinin sokağın başından geldiğini fark ettim o kadar çok ağlayıp sızlandığım için gözlerim ağrıyordu ve gözlerimin ağrısı başıma vurmuştu.Artık ağlamıyordum sadece cevapları bekliyordum cevapları öğrenip hayatımın gidişatına ondan sonra bakacaktım.

Rina'nın motoru hemen bankın ilerisinde kaldırımın kenarında park ettiğini fark edip onu izlemeye başladım bu son veya devam edecek bir gündü ama kalbimizi bugün kıracağımız içimde o kadar çok hissiyatı vardı ki nefesim daralıp duruyordu.

Biz birbirimizi bugün çok fazla kıracaktık belki sözlerimizle belki tavırlamızla ama bu kesin bir sonuçtu Rina kesinlikle kalbimi kıracaktı.yanıma doğru adımlarken oyununu bilmediğimi düşündüğü için gülümseyerek yaklaşıyordu.

Peki sonuç ne olacaktı bende bilmiyordum.Yanıma gelip oturduğunda bir terslik olduğunu hemen fark etmişti,doğru o kadar çok ağlamıştım ki gözlerim kızarık ve şişmişti.

GÖRÜNMezSiN GxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin