Medya:Eda Limavoc
Herkese merhaba iyi okumalar.🖤🐼
Saatlerdir yatakta uzanmış tavanı izliyordum,biraz olsun uyuyamamıştım odaya çıkıp aynaya baktığımda yanağım kıpkırmızı olmuştu.
Gitmeliydim yada annem ve babamı arayıp beni kurtarmalarını söylemeliydim,bu kadınla bırak aynı evde yaşamayı aynı ülkede nefes dahi almak istemiyordum.
İçimde biraz olsun iyi niyet ona karşı varsada onu çöp etmişti,bana birdaha yaklaşmasına asla izin vermicektim.Hem bana vurup hemde saatlerdir sesi soluğu dahi çıkmıyordu,çıkmasın zaten ama telefon vermeliydi.
Babamı arayıp yardım istemeliydim onu abilerimi çok özlemiştim,annem mi annem ah annem hayatımı mahveden annem bu kadını bana musallat eden o annem.!
Akşam saati olduğunda kapım tıklatılmıştı,o olmadığını bildiğim işin kapıya doğru yürüdüm kapının kilidini açıp kapıyı araladım karşımda koruması fırat vardı."Hanımefendi yemeğe gelmenizi istedi buyrun önden yürüyün siz hemen arkanızda olacağım."
Adama baygınca bakıp kapıyı kapatmaya yeltendim ama kapıyı tutup dimdik yüzüme baktı, oflayıp tekrar kapatmaya çalıştım bak çalıştım diyorum besili öküz mü bunlar.!
"Allah aşkına bi salın beni yemeğinizi felan istemiyorum sadece eve gitmek istiyorum o aşağıdaki ucube patronuna söyle (ANNEMİ ÖZLEDİM VE ONUN BENİ KURTARACAĞINA ADIM KADAR EMİNİM)"
Dalgın anıyla hızla kapıyı yüzüne çarpıp kilitledim bu kadının birdaha suyunu dahi içmezdim götürmek için tekrar bayıltma ihtimali çok yüksekti,aynı tuzağa düşmek mi tabikide rüyasında görürdü.!
5 dakikanın sonunda kapı o kadar hızlı çaldı ki daldığım için yerimden zıplamıştım ödüm şeyime kaçmıştı ay ruhumu teslim ediyordum.!
Kalbim göğsümde kapıya bakıyordum Eda manyağının sesini duyunca o öküz olduğunu anlamıştım."Aç lan bu kapıyı yüzüme karşı o kadını özlediğini söyle söyle ki nefesini o saniyede keseyim aç kapıyı açmazsan kırarım."
Nah çekerdimde kırma ihtimali vardı totişim yemezdi o anlık sinirle kurduk o cümleyide kapıyı açarsa sıçarım."Sevde aç kapıyı zorla açtırtma ben açarsam canını yakarım aç daha fazla delirtme beni."
"Defol git şu kapıdan yüzünü görmek dahi midemi bulandırıyor eve dönmek istiyorum ne bu evde ne başka ülkede nede seninle aynı havayı solumak istiyorum.!"
Kurduğum cümleden sonra kapıya vurmayı kesti sustu baya uzun bir süre sustu."miden mi bulanıyor benden."kapının arkasından mırıldanışını duydum.
"Evet midem bulanıyor şiddet bağımlısı bir manyakla hiçbir yere gitmiyorum abim sana güvenmiş emanet etmiş olabilir ama, annem senin yanında melek tamam mı ben annemi istiyorum seni görmek duymak istemiyorum berbat birisin iğrenç birisin annemi seviyorsun ama kızınada yanaşmaktan çekinmiyorsun,muhtemelen annemi kışkırtmak istiyorsun ama bu tuzağa düşmem ben evime bırak beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜNMezSiN Gxg
JugendliteraturGxg +18 sahneler ileriki bölümlerde olacaktır! Sevde nerden bilebilirdi ki hayatına giren Rina Limavoc'un gerçekte hayatına bilerek sokulduğunu ve bu oyunu oynayan kadına aşık olacağını; Başlama tarihi 23.04.2024 Yaş farkı vardır.!!!!!!!!!!!!