İyi okumalar~
"Felix kanka çıkışta sende toplanalım mı?"
"Olum bi dur şu manyak karıdan kurtarın beni yoksa çiğ çiğ yicek bu beni"
"Ulan kim dedi sana git korkut diye"
"Ryu bi gelir misin?"
Yeji Ryujin'i çağırdığın Ryujin bütün dikkatini Yeji'ye verdi.
"Efendim Yeji"
"Yarın ki sınava birlikte çalışalım mı?"
"Tamam gel. Seninle sonra konuşucaz lix"
Ben bu manyaktan cidden korkuyorum. Alt tarafı bi korkuttum amk sanarsın anasına babasına laf ettik.
Ryujin Yeji'nin yanına gidince ben de bir oh çekip bizimkilerin yanına gittim.
"Çocuklar ne diyodunuz"
"Şükür gelebildjn lix. Neyse çıkışta sekizimiz sende otursak olur mu diye sorucaktım"
"Sekizimiz?"
"Chan hyung,Minho hyung,Changbin hyung,Hyunjin hyung, Jeongin,Seungmin,sen, ben"
"Tamam olur zaten annemgil evde olmicakmış."
"Yes be"
Zil çalınca hocadan azar işitmemek için hemen yerlerimize oturduk. Dersimiz Yeonjun hoca ileydi. Okulumuzun en sinirli ve disiplinli hocası oydu.
Bir kaç dakika sonra hoca sınıfa girdi. Hemen ayağı kalktık.
"Oturun çocuklar. Bugün ders işlemicem serbestsiniz"
Herkes çok şaşırmıştı böyle birşeyin olma ihtimali yoktu. Hocam kafanıza saksı mı düştü?
"Ne demek serbestsiniz hocam siz hep ders işletirdiniz bize"
"Çocuklar benim ders yapacak halim yok. Müdür duymasın hepimizi keser valla"
Bütün sınıf mutlulukla çığlık attı ve "En büyük hoca, bizim hoca" diye anırmaya başladılar. Jisung da dahil. Ben ise sınıfa 'mal mı lan bunlar?' bakışı atıyordum.
Hoca sakin bir şekilde sınıfa susturdu ve eline telefonu aldı.
Hwrkes yanındakiyle konuşuyordu ben ise boş boş etrafı izliyordum. Hyunjin birden koluma vurunca irkildim.
"Noluyo lan"
"Sakin ol salak bişey yok"
"Ne var yien"
"Bugün sende toplanmayı planlıyorduk biz Jisung sana söyledimi diye sorucaktım"
"Evet söyledi"
"Peki"
Bir süre birbirimizin gözelrinin içine baktık. Kahverengi gözlerine hayran kalmıştım. O neden bu kadar mükemmeldi?
Jisung'un bizi izlediğini farkedince hemen başımı sıraya koyup uyumaya çalıştım. Hâlâ gözlerinin etkisinde olduğum için Jeongin'in bana seslendiğini zar zor duyabilmiştim.
"Felix hyung"
Felix hyungg"
"Lix hyungg"
"Noldu Jeongin"
"Sonunda. Yanında para varmı?"
"Var noldu ki"
"Şey bi yirmi lira verir misin. Çıkışta bişeyler almak istiyorum da harçlığımı evde unutmuşum"