Felix'ten
Salona geçtik ve diğerleri gelene kadar sohpet ettik. Bir süre sonra kapı çaldı, yerimden kalkıp kapıyı açtım. Gelen kişi daha doğrusu kişiler Chanmin ve Minsung çiftleriydi. Hemen diğerlerini çağırdım ve annemlere haber verip evden çıktık.
Hyunjin arabayı sürüyordu,ben en koltukta oturuyordum,Jeongin başını Changbin'in omzuna koymuş uyuyordu Jisung ise Minho'nun kucağında cama kafasını koymuş etrafı izliyordu Minho ise onu.
Sonunda lunaparka varmıştık. İlk bindiğimiz şey gondol oldu ve gondola tam olarak beş kere binmiştik. Minho'nun yükseklik korkusu olduğu için Jisung'un koluna girmiş her korktuğunda kolunu sıkıyordu.
Gondoldan indik ve öylesine gezinirken hız tireni gördüm. Onları oraya bindirmeliydim.
"Hyunnn"
"Efendim bebeğim"
"Hız tirenine binelim lütfennn"
"Hayır!"
"Niyee yaa"
"Hayır Felix, sen istiyorsan bin ben binmicem"
"Ya yanıma Woojin otu-"
"Gelin hız tirenine gidiyoruz"
Sevinçten zıplayıp bir cocukmuş gibi ellerimi çırptım ve Hyunjin'in elinden tutup hız tirenine doğru koşmaya başladım.
Hızlıca sıraya girdik ve beklemeye başladık. Bir süre sonra diğerleri de gelmişti. Biz sırayı beklerken öndeki kadın arkasına döndü, Hyunjin'i gördüğünde ona doğru yaklaşmaya başladı. Hyunjin beni izledigi için farkında bile değildi.
Daha fazla bu görüntüye dayanamadığım için kadını ittirdim ve bağırmaya başladım. Hyunjin şaşkın bir şekilde bizi izlemeye basladı. En küçük şiddette araya gireceğini biliyordum.
"Ne cürretle ona yaklaşırsın hyuna!"
"Ahh,rahat bırak beni sadece onu istiyorum"
"Evli biriyle yatacak kadar yüzsüz müsün?"
"Hyunjin evli degil aptal"
"O kadar emin olma istersen"
Deyip Hyunjin'in yakasından sertçe çekip dudağına yapıştım. Sinirli olduğum için dudaklarını normalden bin kat daha can yakıcı ve sert bir sekilde emiyordum.
Hyuna dört gözle bizi izliyordu. Dudaklarımızı ayırdığımda bir süre ben ona baktım o bana. İkimizde istemsizce gülümsüyorduk. Hyuna sinirle otprayı terk edince moralim geri yerine geldi ve sevinçten Hyunjin'e pandik attım.
"Ananı- bebeğim napıyorsun korkuttun beni"
"Özür dilerim sevinçten bir an oldu"
Gülümsedi ve geri önune dönüp daha ne kadar bekelyeceğimize baktı. Bir süre sonra sıra bize geldi. Hyunjin oturdu bende yanına oturdum. Önümüzdeki kişi tanıdık gelmişti. Umursamadım ve görevlilerin dediklerini yaptım.
"Bi bakar mısınız?"
"Buyrun"
"Bu kilidin açılma veya kırılma gibi bir riski varmı?"
Görevli Hyunjin'e side eye atınca ona ben cevap verdim.
"Hayır aşkım öyle bir ihtimali yok merak etme"
"Sen öyle diyorsan öyledir güzelim"
"Peki"
Bir süre sonra hareket etmeye başladik. İlk başta yavaş gittiğimiz için bir sorun yoktu ve Hyunjin rahattı. Tabii o rahat olduğu için bende rahattım takii o kişiyi görene kadar...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SelammmYb geldi asklarimmm
Daha fazla yazıcaktım ama Felixin gördüğü kişi sürpriz olsun istedimSizce iyi biri mi kötü biri mi?
Peki ya sizce Felix kimi gördü?Fikirlerinizi bekliyorummm
Neyseee
18. Bölümde görüşürüzzz🩷🩷🩷🫶🌸🩷🫶(Sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooo......k seviyorum😔👊🩷🌸🫶)