Lose My Breath/3. Bölüm

746 66 129
                                    

Felix'ten

Uyanmıştım. Ama kalkmaya cok üşendiğim için gözlerim kapalı bi şekilde öylesine yatıyordum. Hyunjin'in benim yanımda uyuduğunu unutup sağ tarafıma döndüğümde dudağımda bir sıcaklık ve yumuşaklık hissettim. Hassiktir.

Gözlerimi açtığımda Hyunjin gözlerini kocaman açıp dikmiş bana bakıyordu. Bilerek yaptık sanki.

Yataktan o kadar hızlı kalktım ki Hyunjin yere düştü. Ama umrumda değildi o an kıpkırmızı olmuştum. Dudakları çok yumuşaktı.

Kosarak lavaboya gittim ve kapıyı üzerime kilitledim. Elim istemsizce dudağıma gitmişti. O an sürekli gözümde çanlanıyordu. Şimdi ben onun yüzüne nasıl bakıcam. Off niye bu kadar safsın Felix.

Beniçerde kendime söverken birden kapı çaldı.

"Kimo?"

"Felix, çıkacak mısın artık ordan?"

"Hayır"

"Hadi ama çabuk ol benim de kullanmam lazım"

"Yok ben çıkmicam burdan"

"Sence ben burdan kapıyı açamaz mıyım?"

Dedi ve nasıl yaptığını bilmediğim bir şekilde dışardan kilidi çevirdi ve kapıyı açtı. Kapıyı açtığı gibi üzerime doğru yürümeye başladı.

O her bana yaklaştığında ben bir adım geriye gidiyordum. En sonunda duvar ile Hyunjin'in arasında kaldım. Ne yapıyordu bu mal?

"Felix"

"E-fendim"

Kahretsin neden kekeliyorum.

"Çillerin çok güzel. Bunu biliyorsun değil mi?"

"Biraz uzaklaşır mısın. Şuan fazla yakınız da"

Bir adım geriye çekildiğinde uzun zamandır tuttuğum nefesimi bıraktım. Her gün beni sinir eden,dalga geçen, küçük düşüren kişi mi söylüyordu bunları yoksa ben mi yanlış duyuyorum?

"Hyunjin senin kafana saksı mı düştü?"

"Ne alaka şimdi"

"Beni her gördüğünde de on kilometre uzaklaşan da benim ya"

"Ne var bunda ve ayrıca sen de yapıyorsun bunu"

"Tamam konu kapandı ben çıkıyorum sen işini halledip gel çocuklarla sinemaya gidicekmişiz"

"Tamam. Ama şunu bilki sabahki olayı asla unutmicam"

Dediğinde yine kızarmıştım. Bir daha uyandığımda sağıma veya soluma dönmemeye yemin etmiştim.

Domatese dönmüş suratımla hızlıca tuvaletin kapısını kapatıp aşağı indim. Salona geçip elime telefonu aldım ve bizim gruba girdim.

Biz gayet normaliz anormal olan sizsiniz

Çocoklar sinemaya gitmesek?
Veya ben gelmesem
Olur mu

Sincapsung:
Nerden çıktı bu şimdi?

KöpkeSeung:
Lan sinemaya gidelim diyen sen
değil miydin salak

Best ekmek:
Lix hyung bi sorun mu var?

Evet var
Hatırlıyo musunuz dün annem hyunjini
yanına çağırmıştı ya

Sincapsung:
Ee

Lose My Breath/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin