İyi okumalar~♡BaklavaChan:
Seungmin=Köpek sıfatlım
Felix=Civciv sıfat
Jisung=Sincap sıfat
Hyunjin=Hıyar
Minho=Tavşan sıfat
Changbin=Domuz sıfat
Jeongin=Tilki sıfatSeungminin bizden ne farkı var
Hıyarjin:
Asıl senin ne farkın var
Bu grupta en sevilen kişi sensinBen mi dedim size gelin en
cok beni sevin diyePeşete hükümdarı:
Olum o değilde hepimiz hyunjini
hıyar diye kaydetmişiz PUAHAHAHıyarjin:
Ben hıyar mıyımKöpkeSeung:
Evet.Evet.
Peşete hükümdarı:
Evet.BaklavaChan:
Evet.Best ekmek:
Evet.Sincapsung:
Evet.Kasbin:
Evet.Hıyarjin:
Kırıcı.Ota boka üzülmen bizim sorunumuz
değil ve ayrıca ironi yapıyoruz bizPeşete hükümdarı:
YooSincapsung:
YooBaklavaChan:
YooKöpkeSeung:
YooBest ekmek:
YooKasbin:
YooNeyse konuyu kapatalım
Bye gençler ben uyicamÇocuklara uyumak istediğimi belirttikten sonra telefonu bırakıp daha rahat bir pozisyonda yatıp gözlerimi kapattım. Gözlerimi kapattığımda Hyunjin ile yanlışlıkla öpüştüğümüz an gözümde canlandı. O günün sabahını sikeyim
Gözümü bir kaç kere açıp kapattım. Tam uyicakken yine o gürüntü belirdi beynimde. Varsa tabii.(deme öyle var tabii beynin)
İyice sinirlendiğimde yatağıma oturup telefonumu elime alıcaktım ki bir inleme sesi geldi. (Hayır düşündüğünüz şekilde değil)
Hassiktir. Hyunjin'in tam yanımda olduğunu unutmuştum. Off Felix niye bu kadar safsın ya. Yavaşça ona döndüğümde beni izlediğini farkettim ve hemen önüme döndüm. Neden her ona baktığımda kalbim hızlanıyor ki?
"Felix"
"Hm"
"Çillerini neden saklıyorsun?"
"Onları seviyorum ama onlar yüzünden bir çok kez dışlandım ve zorbalığa uğradım. Bunları bir daha yaşamak istemiyorum."
"Lütfen bir daha kapatma olur mu?"
"Ama-"
"Aması maması yok Felix. O çiller bir daha kapatılmayacak. Anladın mı?"
"Peki"
~
Bir süre telefonda gezindikten sonra uykum geldi. Telefonumu komidinin üzerine koyup diğer tarafa döndüğümde Hyunjin ile göz göze geldim...
"Gözlerin çok güzel, aynı senin gibi"
"Bişey mi dedin? Gözlerinden dolayı ne dedigini anlayamadım. Gözlerin dikkatimi bozuyor da."
Suanda ikimizde büyülenmiş gibiydik. Söylediklerimi istemsiz bir şekilde söylüyordum. Yarın ben onun yüzüne nasıl bakacaktım?
Pff ondan hoşlanmak ve ben mi? Yan yana bile gelemez aq.(şüpheli)
Hemen diğer tarafa dönüp gözümü kapattım ve uyumaya çalıştım. Bilin bakalım uyuyabildim mi. Tabii ki hayır. Sürekli o görüntü gözümde canlanıyordu. Bu adam neden bu kadar çekici ki? (Ondan hoşlanmıyorum dedikten 2 dk sonra Felix;)
Hyunjin'i düşünürken uyuya kalmıştım. Sabah uyandğımda ise yerdeydim. Bir dakika ne. Ben şuan yerdeyim.
"Belin ağırıyor mu?"
"Sanane bundan? Ve ayrıca benim yerde ne işim var?"
"Mal mısın Felix?"
"DÜZGÜN KONUŞ SIPA. VE HEMEN ŞİMDİ BANA AÇIKLAMA YAP BENİM YERDE NE İŞİM VAR?!"
"Tamam lan anırma hayvan erif. Bak simdi sen gece beni ittirip durdun ve çırpınmaktan en son yere düştün benim bir suçum yok"
"KALDIRSAN ÖLÜR MÜYDÜN HA?"
"Bağırma diyorum sana."
"SANANE LAN İSTEDİĞİM GİBİ BAĞIRIRIM"
"Tamam Felix sakin ol. Ayrıca dün gece öyle demiyordun"
Hassiktir. Bu pezevenk dün geceyi nerden hatırlıyor lan. Aha simdi boku yedin Felix. Allah rahmet eylesin.(Benim abartma seviyesi)
"D-dün gece ne demişim?"
"Hatırladığını biliyorum rol yapmana gerek yok"
"Ne rolü canım ayrıca ben dün gece gruba uyicam yazıp hemen uyumuştum. Uydurma."
"Peki. Öyle olsun"
"Ben aşağı iniyorum"
"Tamam, birazdan bende gelirim birlikte yemek yaparız"
"Peki"
Odadan çıkıp merdivenlerden aşağı inerken ayağım kaydı ve amele sümüğü gibi yere yapıştım. Acıyla inleyin kalkmak içjn çırpınıyordum ki Hyunjin geldi.
"Merdivendan inmeyide mi beceremiyorsun Lix"
"Çok konuşmada yardım et hayırsız it"
Gülerek yanıma geldi ve beni kucağına alıp aşağı indi. Hayır yani ne gerek vardı buna? Kolumdan tutup insan gibi inmeme yardım edebilirdi.Ama doğrusunu söylemek gerekirse beni kucağına alması hoşuma gitmişti.
Mutfağa girdi ve beni her hangi bir sqndalyeye oturtum yemek yapmaya başladı.
~
Selamm yine ben ve saçma ficim
Her neyse
Sizi fazla beklettiğim için çok suclu hissediyorumAma artık okullar kapandığı için daha sık bölüm atarım
Yani denerimTt hesaplarım:
Jisoolwerlyblink
Stayblinkwqq
Jisooscakee
YongglixxxTakip ederseniz sevinirim♡
Her neyse 7. Bölümde görüsürüz 💗🫶💍