Yorumlarınızı okuduktan sonra bi yb yazma perileri geldi lan bana (kusura bakmayın sizi çok beklettim aklıma yazcak bişey gelmiyodu çok çok çok üzgünüm özür olarak bu bölümü baya bi uzun yazmaya çalışıcam🫶)
En sonunda herkesi masaya topladıktan sonra bir yandan sohbet etip bir yandan da yemek yemeye başladık. Ve bilin bakalım noldu. Konu ben ve Hyunjin'e geldi. Nasıl geldi nerden geldi bende bilmiyordum.
"Hyunglar bu sabah lix hyung Hyunjin hyung'a "Hyunum" dedii"
"Jeongin senin ağzına kuşlar sıçsın emi"
"Ben boşuna mı diyorum bunlar birbirlerini seviyor diye"
"Ayy tamam susun ve yemeğinizi yeyin. Daha çok işimiz var"
"Ne işi lan"
Herkes fal taşı gibi açılmış gözlerle bana bakıyordu. Bende onalara 'Ne bakıyonuz' bakışı attım.
"Felix ne işi"
"Temizlik yapıcaz. Bugün annem geliyor"(Şok şok şok 1. Bölümden beri nerede olduğu bilinmeyen bayan Lee geri dönüyor JSHEIEGEIEGEWJHDISGDJS)
"Bencetemizliği Hyunjin yapsın. Olur mu Hyunjin? Belki kaynananın gözüne girersin"
"Gerek yok beni seviyo zaten"
"Hyunjin sus sinirimi bozma benim. Zaten annem seni benden daha çok seviyo"
"Kıskanma aşkım"
"Iy"
"Siz evlendiniz de bizim mi haberimiz yok?"
"Harbiden lan"
"Açıklama bekliyorum"
"Bekliyoruz"
Hyunjin'e döndüm. Ona 'Hadi söyle' bakışı attım. Anlamıştı ama anlamamazlıktan geliyordu sıpa. Ama benim sıpam. Neyse. Ben utançtan söyleyemeyeceğime göre Hyunjin söylemeliydi onlara bizim sevgili olduğumuzu.
"Tamam. Biz sevgiliyiz"
"Kanıtlayın"
Chan hyung senin ben. Neyse. Başımı Hyunjin'e çevirdiğim gibi Hyunjin dudağıma yapışmıştı. CHAN HYUNG SENİN AMK OÇ. DAHA DÜN DUDAKLARIMI YEYİP BORU KADAR TAŞŞAĞINI SOKTU GÖTÜME! DUDAKLARIMI HİSSEDEMİYORUM ZATEN KANITLAMAK ZORUNDAMIYIZ AW.
Hemen Hyunjin'i ellerimle ittim. Hyunjin ne olduğunu anlamaya çalışırken dudağımda dün gece yaptığı yarayı gördü ve bir kahkaha patlattı.
"Chan hyung, onların kanıtlamalarına gerek yoktu ki ben zaten onları sabaha karşı birlikte duş alırken yakaladım."
Jisung ayağı kalkıp minik çaplı sevinç dansını yaptıktan sonra geri yerine oturdu.
"Jisung hemen mutlu olma istersen. Biz olduk sıra sizde"
"S-sizde derken"
Gözlerimle Minho hyung'u işaret ettiğimde utanıp kaşlarını çattı ve hemen yerinden kalkıp lavaboya gitti. Utangaç sincaplarda varmış bu dünyada...
~
Herkes yemeğini bitirip salona geçmiştiler. Mutfakta tek Hyunjin ile ben vardım. Ben bulaşıkları yıkarken arkam dönük olduğu için Hyunjin'in ne yaptığını göremiyordum fakat muhtemelen telefon izliyordu.
Bir süre sonra arkamdan birinin sarılmasıyla irkilip elimdeki bardağı bıraktım ve arkama döndüğüm gibi Hyunjin ile göz göze geldim. Ona her baktığımda dün geceki hali aklıma geliyordu. Yani terli hali. Hyunjin terlediğinde şok seksi oluyordu ama öyle böyle değil.