Lose My Breath/4. Bölüm

635 60 93
                                    

Fici beğenmeniz çok hoşuma gitti bebiklerim iyi okumalar ♡

Tabii o an korku filmi izlediğimiz için hepimiz yerimizden sıçramıştık. Gidip kapıyı açtığımda kafama sert bir şey ile vurulmuştu. En son görduğüm tek şey ise karanlıktı.

Hyunjin'den

Hep birlikte korku filmi izlerken bir anda kapı çaldı. Ama kapıyı çalan kişi kapıyı çalmıyordu resmen kıkıyordu. Felix kapıya bakmaya gideli 10 dakika olmuştu fakat hâlâ ortalıkta yoktu. Başına birşey gelmiş olabilir miydi?

Şuanda herkesin Felix'i düşündüğü apaçık belliydi. Jeongin Felix'e çok bağımlıydı ikisi abi kardeş gibiylerdi. Jeongin'in Felix için endişelendiği çok belli oluyordu.

"Hyunglar lix hyung hâlâ gelmedi. Ya başına bişey geldiyse."

"Haydi kalkın liximize bakalım"

Changbin'in sözüyle herkes ayaklandı. Aramızda Felix'e en yakın davranan ikinci kişi Changbin'di bu durum zoruma gitmiyor da değildi.

"Seungmin sen burada kal ve Jeongin'i oyala"

"Tamam ama kendinize dikkat edin Chan hyung"

"Dikkat ederiz. Siz komedi filmi falan izleyin birlikte biz Felix'i bulup gelicez"

"Peki. Görüşürüz"

"Görüşürüz. İyi eylenceler."

Acaba kapıyı çalan pardon kıran kişi Felix'i kaçırmış mıydı. Aslında  da haklı ben onun yerinde olsam bende kaçırırdım bu şaheseri. Hyunjin kendine gel osenin sadece ama sadece ARKADAŞIN.

Onu nasıl bulacaktık? Ya onu kaçıran oç onu birşey yaparsa? YA ONU ÖLDÜRÜRLERSE HAYIR BUNU GÖZE ALAMAM. SONUÇTA O BENİM EN YAKIN ARKADAŞIM.

Nereye gideceğimizi bilmiyorduk ve ayrıca gece gece onu nerede bulacaktık ki?

O piçi bulduğum gibi kendi ellerimle öldüreceğim. Kimse benim en yakın arkadaşıma (şüpheli) dokunama!

~

Her yeri aramıştık. O hiçbir yerde yoktu. Hepimiz gittikçe daha da endişeleniyorduk. Artık dayanamayıp ağlamaya başlamıştım. Ya o piç ona bir şey yaptıysa? Minho'nun sesiyle tüm dikkatimi ona verdim.

"Çocuklar gelin eve gidelim gece gece nerde bulucaz onu? Yarın sabah erkenden çıkar ararız. Hem Lixin telefonu üzerindeydi aramayı deneyielim bir?"

Mantıklıydı. Yani bana göre. Hemen telefonumu cebimden çıkarıp titreyen ellerimle Felix'in numarasını tuşladım. Birisi telefonu kapatmıştı. Fakat bunun Felix olmadığı çok belliydi. Felix, hiçbir zaman telefonlarımızı kapatmazdı.meşgul olsa bile. Telefonu açıp müsait değilim derdi ve öyle kapatırdı.

"Çocuklar ebnim aramalarımı birisi kapatıyor."

"Ve büyük ihtimalle o birisi Felix'i kaçıran piç"

Salya sümük ağlıyordum. Zetn zor konuşmuştum. Bana küsmesine bile dayanamadığım civcivin şuanda nerede olduğunu bilmiyorduk.

Chan hyung ağladığımı görünce yanıma gelip bana sıkıca sarıldı. Chan hyung resmen bize babalık yapıyordu.

"Ağlama Hyunjin. Bulucaz civcivini merak etme"

"Ama ya başına bir şey g-"

"Şştt öyle şeyler deme lixin ne kadar güçlü olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz değil mi?"

Jisung böyle bir konuda bile yaptı yapacağını.

"Merak etme kimse yemez senin aşk kuşunu"

"JİSUNG SENİ ŞURDA BOĞABİLİRIM ZATEN SİNİRLİYİM. HELE O SİK KAFZLIYI BULAYIM GÖTÜNE 7789 EYFEL KULESİNİ SOKUP ÇIKARP,GÖZÜNE,AĞZINA,BURNUNA,KULAĞINA,ELLERİNE,AYAKLARINA VE GÖTÜNE KIZGIN YAĞ DÖKÜP,ALNINA ÇİVİ SAPLAYIP,ANASININ,NİNESİNİN,DEDESİNİN SOYUNU SOPUNU SİKİP,ZORLA SOLUCAN VE SÜMÜKLÜ BÖCEK YEDİRİP,AĞZINA HAMAM BÖCEKLERİ VE BOK BÖCEKLERİ DOLDURUP,AMUDA KALDIRARAK SİKİP,ZORLA CLEAR,CAMSİL,ASPEROX MAVİ GÜÇ,ASPEROX SARI GÜÇ İÇİRİP,82.KATTAN AŞAĞI İTTİRİP,HELİKOPTERTEN FIRLATIM,18 PARÇAYA BÖLER PİŞİRİM SOKAK KÖPEKLERİNE DAĞITICAM"

Nefesim bitmişti. Zar zor nefes alıyordum.

"Bide aşık değilim diyo otistik"

"Arkadaşa bipapatya evreni"

"Hyun evin çok pis yanıyo"

"AŞIKSIN DİRİRİIİŔRRİRİİ"

"JİSUNG SİKERİM AŞKINI SİKTİR GİT"

Diye bağırdığımda korkup Minho'nun arkasına asaklanmıştı.

"Arkadaşlar Jisung'un yanında fazla bağırmayın o aşırı sesten korkuyo"

"Bızden çok o ses çıkarıyo amk"

"Ya bi durun. Biri Felix'i kaçıran adama sövüyo,birisi mal gibi diğerlerini izliyo,biri de onun yanında bğırmayın iyo. Amına koyduklarım Felix kaçırılmış siz hâlâneler diyorsunuz. Götünüzü kaldırındaipucu arayın."

Chan hyung sürekli bizi terliğiyle döverdi. Ve nasıl yapıyorsa meşhur pembe kalpli terliği hep yanında oluyordu.

Herkes evin etrafında dağılıp bir ipucu aranaya başlamıştı. Ben evin arka bahçesinde birşeyler ararken yerde bir yüzük bulmuştum. Bir bileklik. BU FELİXE AİTTİ YILLAR ÖNCE ONA BUNU BEN VERMİŞTİM BİLEKLİĞİN SİYAHI BENDE BEYAZI İSE ONDAYDI!

Buralarda bir yerlerde olması gerekiyordu. Derken bir ses duydum. Sanki birisi acıyla inliyor gibiydi. Sese doğru gittiğimde ileride çalılıkların arasında bir kapı görmüştüm. Hemen oraya yöneldim. Kapağını açtım ve halat merdivenden inmeye başladim.

Felix oradaydı!? Bir sandalyede elleri ve ayakları bağlı bir şekilde çırpınıyordu. Beni görünce mutluluktan gözlerini kocaman açtı ve gülümsedi. Ağzı bantlı olduğü için gülümdpsediği çok belli olmuyordu.

Felix'i hemen kurtarmayacaktım. Felix'İMİ kaçıran piç buraya yine gelecekti sonuçta ve böylece bende onun kim olduğunu öğrenip canını okuyabilirdim.

Olduğum yerde sessiz bir şekilde o piçin gelmesini beklerken birisi Felix'e doğru yürümeye başladı. Buradan yüzü fazla gözükmese de birine cok benzetmiştim. Bu oydu. BU OYDU! JIWOO! İLKOKULDA FELIX'IN PESINI BIRAKMAYAN TAKINTILI MANYAK SIMDI SIKTIM EBENI

Bir dakika. Bu piç napıyordu? FELİX'İ ÖPMEYE ÇALIŞIYOR LAN BU

"YETER BENDE SABIR MABIR KALMADI. AMINA KOYDUGUMUN JIWOO'SU O PİS ELLERİNİ FELİX'İN ÜZERİNDEN ÇEK"

Felix benim sesimi duyunca hemen bana döndü. Muhteşem ötesi gözleri parlıyordu. Öyle bir bağırmıştım ki çocuklar yanıma gelmişti. Minho, ben daha jiwoonun yanına varamadan gelişi güzel yapıştırmıştı kafasına tekmeyi. Adamım be.

____________________________________________

Selammm

Sizi bu kadar beklettiğim için aşırı suçlu hissediyorum. Özür dilerim.

Ben fic yazmayı uzun zamandır düşünodum fakat tutmaz veya beğenilmez diye yazmıyodum. Fici beğenmeniz o kadar hosuma gittiki anlatamam bu arada tt a video atamayabilirim bana zaten tiktok yasaktı hatta belki bir gün neden yasakladıklarını anlatırım neyse işte artık ciddi ciddi kontrol ediyolar tableti arada bi yükleyip gizlice video atarım BELKİ

AYYY NEYSE SUAN COK MUTLUYUM BENİM TELİM BOZULMUŞTU BABAM KENDİNE YENİ TEL ALMIŞ BABAMINKİ BENİM OLCAKKKK

neyse sizi çok tuttum benn

Her neyse 5. Bölümde görüsürüz 💗🫶💍




Lose My Breath/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin