yuzunu gormek hos

87 3 0
                                    

Aoto Gonzales Takuma

Cok uykum var.Sabah oldugunun farkina varmamisim.Raporum yok,hasta degilim.Hicbir yere gitmek istemiyorum ama birazdan yataktan kalkip sinav haftamin basladigi bugunde okula gitmek zorundayim.Biliyorum ki okula gitmezsem kesinlikle o seytan kadin raporum olmadigi icin bana zorluk cikaracaktir.Neyse,uyanabilirim umarim.Sahi neden bana su son iki gundur hic yazmiyor?Amaci neydi?Korktu mu?Hanni cidden can sikicisin.Of,sunlari dusunmeyi birakip okula gitmem gerek.Gercekten cok yorucu.

Gec kaldim.Her zamanki gibi.İlk ders sinav olmayacagim sonucta.Yok yazarsa o pic adami annesinin karnina geri sokacagim.Her neyse.

Sia:"Aoto selam,sinav haftasi oldugu icin toplanip ders calismayi dusunuyoruz.Gelmek ister miydin?"

"Ah,sagol Sia.Evde duracagim."

Sia:"Peki,iyi gunler."

Derdiniz ne?Her seferinde beni cagirmak zorunda degilsiniz.Sahi kac kere reddettim sizi?Aptallar.

Su ders bitse de kantine gitsem.Kahvalti yapamadim.Su lanet okula gelebilmek icin.Of.Telefonumla ugrasacagim.Bitesiye kadar en azindan bir seyle oyalanmis olurum.

megalogonkiral/hannienai

megalogonkiral
hmm uyanmissindir galiba
suanda derste misin?
08:24

hannienai
senin bu saatte
bana yazacagin hic
aklima gelmezdi
08:24

megalogonkiral
hmhm
dersi dinlemiyor musun?

hannienai
umurumda degil
o kadini hic sevmiyorum
gicik
gotume anlatsin dersi
anca oyle dinlerim
cakmazlar zaten
en arka sirada oturuyorum
mis gibi masallah

megalogonkiral
benimde ayni
arka siralarda oturuyorum
ama git ve simdi dersi dinle
ogretmen degil ders seni ilgilendirir
hadi cik igden
ders calis
sonra aglama bana
dusuk aldim diye
guzel bi uniye gitmek
istiyorsan calis

hannienai
git
annemle konusmuyorum burda
seninle konusuyorum
hem ilk sen yazmissin
sgggggg
git ders calis

megalogonkiral
minnos git dersi dinle
marsmars
(🖕🏿)

hannienai
annen minnks
mal
sen calis
neyse kiramauadim seni
yaz yeniden bana
teneffusunde falan
(🦀)

··🌟··

Harbiden tatli kiz.Minnos.Dersin bittigi iyi oldu.Kantine ugrayip bir seyler alacagim.Tost falan.

Tagi:"Aoto,merhaba.Kantinden bir seyler mi alacaktin?"

"Hmhm,evet."

Tagi:"Tost mu yine?Kahvalti yapmamissin gibi."

"Evet,tost."

Tagi:"Pekii.Gorusuruz madem."

Tagi hergun konustugum tek kisi.Hanni disinda.Herneyse tostumu yerken biraz bir seyler izleyecegim galiba.İnstada dolasmak disinda yapabilecegim bir sey yok.O da iyidir.En azindan o kizin igrenc sesini duymak zorunda kalmayacagim.

Ogle arasi,ha?Hizli gecti vakit.Eve falan mi gitsem?Okuldan kacmak gibi oluyor.Kacsam ne olacak ki?Off,daha hesaplayamadigim kadar gun okula gelmek zorundayim.Ayrica rapor almak cok zor.Aile sagligi hekimi midir nedir,zorluk cikarmak disinda hicbir ise yaramiyor.Rapor yazacaksin sadece.

cidden böyle miydin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin