0.2

5 3 7
                                    

(Bölüm kısa'dır)
(Yanlışlar olabilir özür dilerim)
(İyi okumalar...)
-Flawless- The Neighbourhood-

Yazar'ın anlatımı...

İki genç canları'nın kurtulmasını beklerken yanlarına bütün hızlarını kullanarak gelen insanlar,polisler, sağlık görevlileri geldi polisler insanları geri çekerken insanların sesleri ve siren sesleri ile doluydu heryer.

"Vahvaah zavallı çocuklar"

"Ayy Yazıkk"

"Allah'ım sen bu gençleri koru"

Etraftaki insanlar konuşurken sağlık görevlileri çoktan onları Ambulans'a bindirmiş götürüyordu. "Hasta'nın kalbi durmak üzere hastaneye yetişemeyiz!" Diğer sağlık görevlileri ambulans'ın içindeki elektrik verici aleti getirirken diğerleri Alis'in üstüne açıyordu.

"Elektriği ver!" Elektriği vermeleri ile Alis kalkıp indi. Sağlık görevlisi aleti birbirine sürtüp "Tekrar!" Makineden gelen ses, Ambulans'ın siren sesi , Dışardaki ses ve Sağlık görevlilerin telaşlı sesleri ile hastaneye varmışlardı.

Alis'i sedye ile indirmeleri ile Doktorlar koşararak geliyordu "Hastanın nesi var?!" Sağlık görevlileri "arabadaki camlar vücuduna saplanmış ve ense ile kafa yerlerine araba parçaları saplanmış bulunmakta! Hastanın kalbi durmak üzere" Hemşireler ile doktorlar hemen ameliyat'a almaları ile Onu hayata geri getirmeye çalıştılar.

Peki Pamir...?

Oda aynı alis gibi Sağlık görevlileri ona elektrik vermiş ve ameliyata almışlardı.

Sağlık görevlileri onları almaya gelirken ellerini ayırmaya çalışmışlardı ama kenetli elleri zor bela olsada açmışlardı bütün sağlık görevlileri şaşırsalarda bunu pek önemsememişlerdi...

Bu iki gencin Aşkının devam etmeye hak ediyor muydu?

Yada Aşkları böyle bitse olur muydu?



B

ölüm sonu.

Alis&Pamir

Sizce bu kitap nasıl olur?

Kitap ilerlesin mi?

⚝ᯓᡣ𐭩

Bakışları ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin