0.4

3 3 5
                                    

Melankoli- Duman

~Yazar'ın anlatımı...~

İki birbirine aşık genç kaç saattir ameliyattan çıkmamışlardı kötü birşey olmuş olabilir miydi?

~Pamir'in Beynindeki Olaylar-

Ben nerdeydim? Heryer bembeyazdı Noluyor lan burda?! Bir dakika! Alis o nerdeydi biz az önce kendi şeridinde olmayan bir şerefsiz yüzünden kaza geçirmiştik ama hiç bir yerimde yara kan yoktu? "Pamir!" Arkamdan Alis'imin sesi gelmesi ile aniden döndüm "Alis!?" Hemen ona koşup sarılıcakken durdum. Bir dakika neden ben duruyordum!? Niye hareket edemiyorum lan?! Kafamı kaldırıp Alis'e baktığımda benden uzaklaşıyordu "ALİS?! YALVARIRIM GİTME!? LÜTFEN!? YÜRÜSENE LAN!" Ağlıyordum artık Alis hafif görülüyorken "Seni seviyorum Pamir'im!" Uzaktan bağırması ile kısılmış sesim ile "Seni seviyorum güzelim..."

~Yazar'ın anlatımı~

Doktorlar ameliyatta Pamir'e bakarken Doktor yardımcısı pamir'in yüzüne baktığında gözlerinden yaşlar aktığını fark etti "Doktor bey hasta'nın gözünden yaşlar geliyor" Doktor ve yardımcılar buna şaşırırken işlerine geri dönmüşlerdi...

Tabi bu kadarla olay bitmemişti Alis ile Pamir'in ailelerine haber verilmiş ve hepsi telaş kargaşa içinde gelmişlerdi Alis'in ve Pamir'in abileri, anneleri,babaları hepsi hastaneye toplanmış bekliyorlardı Alis'in abileri yere çökmüş kafalarını elleri arasına almışlardı tek kız kardeşlerini kaybetme korkusu ile hepsi delice korkuyordu tabi Pamir'in abileride. Alis'in annesi ve Pamir'in annesi'ni başka bir odaya almışlar ve serum takmışlardı ikiside telaşlı oldukları için vücutları dayanamamış bayılmışlardı babaları ise annelerinin yanında durmuşlardı.

~Alis'in Beynindekj Olaylar~

Gözlerimi açmam ile beyaz bir odada uyanmıştım nerdeydim ben? Etrafım beyazlık dışında hiç birşey yoktu bir ümit ile "Kimse yok mu?!"

Evet Alis heryer bembeyaz ve sen biri varmı diyorsun! Hangi zeka acaba bu?

Aman sus be!

Ofladım Arkamdan adım sesleri gelmesi ile oraya baktım "Pamir!" Pamirdi bu bir dakika! Biz kaza geçirmiştik nasıl oluyor bu "Bende bilmiyorum Alis'im ama boşver bak sadece ikimiz varız" gözlerim dolması ile ona koşup sarılıcakken sanki yere civilenmiş gibi yürüyemiyordum "Pamir! Ben gelemiyorum yanına!" Ağlayarak konuşmam ile geri pamire baktım. Ama o geri geri gidiyordu "Pamir nereye!?" Ben ona gitmeye çalışırken o gülümseyerek "Seni seviyorum Alis'im" en sonunda yere çökmem ile "LUTFEN GITMA YALVARIRIM!?" kafamı yere eğdim.

Birisi omzuma dokunması ile aniden kafamı kaldırdım "Pamir!?" Hemen ayağa kalkıp ona sarıldım "Birlikte burdan çıkıcağız Alis'im!"

Bölüm sonuuu!!

Bölüm nasıldı?

Alis&Pamir

Devamı?

Bakışları ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin