Yıl/2017/Gün,Ay/5 Kasım
Alis AnlatımıEllerim donması ile birbirine sürttüm ve elime üfledim "Çok beklettim mi güzelim?"
Pamir'in kapıyı kapatırken sorması ile güldüm "yok canım alt tarafı götüm dondu" pamir gülerek yanıma geldi ve alnıma öpücük kondurdu.Elimi parmakları arasına alıp kendi cebine koydu.
En sevdiğim!
"Ee yine okula gidiyor muyuz?" Gülerek gözlerimi devirdim "tabiki de pamir!" Pamir oflarken "of lama gitmemiz gerek zaten son sene pamir sık dişini" pamir hemen burnuma öpücük kondurup "hayır güzelim sıkamam okul bitmesini beklerken götümüz donuyor" o hala konuşurken ben öpmesini düşünüyordum 1. Yıldır sevgiliydik ama hala her öpmesinde derin düşüncelere dalardım.
"Güzelim?" Pamir bana bakarak beni çağırması ile gözlerine derince baktım.
Pamir aniden durup yönünü bana çevirdi "iyi misin?" İç çekerek "hmhm.." pamir erkeksi gülüşünü ortaya koyup beni göğsüne çekti ve sarıldı.
Öyle gülünürmü be insafsız!
Napsın çocuk gerizekalı çarpılarak mı gülsün?
Sus. Evet ama hayır da neyse be sen gitsene
Pamir kafama öpücük kondurduktan sonra yürümeye devam ettik.
Sabah okula gitmek için habersiz pamirin evine gelmiş ve onu zorla okula götürmeye çalışmıştım ve başarmıştım da.
12. Sınıf olduğumuz için gelme zorunluluğu yoktu. kimse gelmediği için grupça oyun oynanırdı ve eğlenceli olurdu bende zor bela pamir ile gitmek istemiştim.
Normalde arkadaş grubumuz yoktu hatta resmen hiç arkadaşımız yok ta diyebiliriz.
Pamir sınıftaki sessiz çocuktu bende sınıfın neşesi diyebilirdik çünkü ben pamir ile tamıştıktan
Sonra hepsi uzaklaşmıştı.Niyey miş?
Pamir sessiz diye arkadaş ortamına ayak uydurmaz mış mış...
Siktir lan!
Pamir baya eğlenceliydi sadece bunu saçma ortamlara göstermezdi.
Haklıydı da
Bugün arkadaş gurubuna girme sebebimiz sadece pamir ile başka aktiviteler yapabilmek.
MaşAllah pamir ile bütün aktiviteleri sömürdük de..
Yapboz yapma..
Piknik yapma..
Resim çizme..
Kitap okuma..
Anı anlatma..
Kısaca aklınıza gelen her şey. Hatta bir ara aktivite ve konuşulucak şey bitince pamir ile boş boş taş kağıt makas oynamıştık.
"Pamir?" Pamirin gözleri bana dönünce "hm?" Kafamı ona yaslayarak yürümeye başladım "sence ilerde birlikte tatile tek gider miyiz?" Evet tatil...
Pamir ile ilk tatilimiz okulca köy tatili olmuştu ve onda da ne yazik ki boka düşmütük!?
Evet bok!?
Hemde inek boku ya!
Pamir ile köy yolunda yürürken bir duvar bulmuştuk ve arkamıza bakmadan duvarın üstüne oturmuştuk.
Orda tam ne güzel ona cilve yapmışken (çarpılmışken) dengemi kaybetmiş arkama düşücekken pamirin kolundan tutarak onuda çekmiştim.
Ah üzümlü pamir kekim benim salaklığımı aman sakarlığıma katlanıyor işte. (Katlanmazsa pamirin son durumu. Mezar aramak)
Şaka şaka ona öyle baskı yapmıyorum sadece topuğuna sıkarım o kadar.
Bir dakika...
Konu ne ara buraya geldi?
Bölüm sonuuu
Ayyy uzun zaman sonra bölüümmm
Nasıldıı??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakışları Ölüm
Ficțiune generalăÖlmek üzere olan Alis Ve ölmemesi için her şeyi yapan Pamir