İnsanmı'dır bize tesadüfleri seçtiren yoksa hayatmi'dır bizi tesadüflere sürükleyen'
"cı cı cı a hiç senin o güzel ağzına küfür yakışıyormu ya".
"Berkan kaşınma yavrum bak arkadaş demiyecem yapıştıracam bir tane"
"tamam şampiyon sakin ol bak burdan düz git sola dön biraz daha gidip Bir sol daha döndüğünde arka bahçe karşına çıkacak".
"Tamam ben 10 15 dk burda olurum sonrada çıkarız tamma mı"
"tamam başkan".bunu gülerek derken ben berka'nın söylediği yere doğru doğru gidiyordum alkolün etkisiyle bir kaç defa sendelesemde kendimi toparladım her yerde öpüşen ve sevişen kişilerle doluydu bu biraz mide bulandırıcıydı bahçeye geldiğimde kimse yoktu ve huzur verici bir sessizlik vardı o anda midemin bulunmasıyla kusmam bir oldu o anda bana peçete uzatan kişiye dönemle kaya beyi görmem bir oldu.
" iyimisin sanırım bünyen alkole alışık değil".dedi
"İyiyim teşekkürler biraz öyle alışık değilim"dememle yüzünde sırıtış belirdi kendine sigara çıkardığında banada bir tane uzattı alıp çakmağımla yaktım o anda kaya beyin bakışlarının üzerimde olduğunu biliyordum.
"seni burda yeni görüyorum çok sık gelmiyorsun sanırım"
"Evet çok sık gelen birisi değilim"
"teklifimi düşündün mü ?eyer düşündüysen böyle mekanlara alışık olman gerekecek".
"Hala teklifinizi düşünüyorum bir kaç güne size haber veririm tabi sizin içinde uygunsa"
"sen nasıl istersen.dedi bende sigaramdan son yudumu çektim".
"Benim gitmem gerek size iyi akşamlar".diyerek yanından ayrıldım içeri girdiğimde berkanla melisa'nın deli gibi dans ettiğini gördüm yanlarına gidip"hadi bu kadar eylence yeter eve gidelim dedim . içeride çok fazla ses olduğu için melisa'nın sesini duyamıyordum .
"biraz daha kalalım lütfen lütfen".
"Peki son yarım saat tamam mı"dememle ikiside başlarını salladılar.
Onlar dans ederken bende yerimde oturmuş onları izliyordum o anda üzerimde beni izleyen gözler hissettim o tarafa döndüğümde kimse yoktu acaba alkollün ettkiseylemi bir şeyler gördüm diye düşünüyordum Melisa masaya gelirken berkanda hesabı ödüyordu oda geldiğinde mekandan çıktık arabayı valenin getirmesini beklerken Melisa başımızın etini yedi zaten çok konuşuyordu ama alkollün ettkiseyle ağzını eye eye konuşması çok komigime gidiyordu.
"ya mekan çok iyi değilmiydi çok fazla yakışıklı vardı heleki o barmene bittim eridim".
Melisa böyle konusmaya devam ederken araba geldi ve hepimiz bindik Melisa bir süre daha konuştukdan sonra uykuya daldı .
"ay Allah'ım sana şükürler olsun bi susmadı ya".ben buna gülerken Berka'nın bana soru yöneltmesi bir oldu.
"evet sema hanım size gelelim arkada kimle konuşuyordunuz'.bunu demesiyle afallamıştım nasıl onu gördükü ben bunları düşünürken
"hanfendi ben kime diyorum".
"Kimse değildi hem sen bana abilik mi taslıyon. yoksa cen benimi kıskandın mı".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Kendi Ellerinde +18
RomanceHer şey olacağına herkes de sevdiğine varır "Sende kimsin" dedi. "Ben yeni stajerim asıl sen kimsin bana hesap soruyorsun" "Ben ATEŞ ASLAN yada senin tabirinle büyük patronmu desem". Kitapta #argo kelimeler ,şiddet ve +18 vardı bilginize Tüm haklar...