7.bölüm

352 24 29
                                    

'insan için aile önemlimidir'

"Utanmana gerek yok kızım Berkan da anlamıştır zaten sarhoş olduğunu"bunu dememle Rabia rahatlamıştı biraz daha  rabiyayla  sohbet ettikten sonra kahvaltı hazırlamaya başladık.

"Ben melisa'yı uyandırıp geliyorum"dedim Rabiya da beni onayladıktan sonra melisa'yı uyandırmak için odasına gittim gittiğimde o kadar güzel uyumuştu ki insan ona baktıkça uykusu gelirdi.

Elime hemen bir tane yastık alıp melisa'ya fırlattım ama bir etki etmedi bir tane daha attım ama uyanmadı.

"Ya kızım uyansana bu ne uykudur"

"Hay anasını satayım kızım uyansana kime diyom ben vallahi sen kaşındın"diyerek yatağının yanındaki sürahiyi alıp melisa'nın üzerine su döktüm döktüğüm gibi uyandı.

"Hele şükür Allah'ım uyandı"dedim

"kızım deli misin sen ya ne yapıyorsun vallahi bıktım bu nedir senden çekiyorum ya". Diyerek bana isyan ediyordu bense ona gülerek  karşılık veriyordum

"Ya ben ne yapayım uyanmadın bende dedim biraz ıslatayım"

"sema siktir git ya zaten başım çatlıyor Bir de böyle beni uyandırıyorsun". Bunu dediği gibi hemen gidip yanına oturdum.

"Ee  aşkım Allah'ın sopası yok kim size dedi o kadar için diye ama sana özel olarak kahve yaparım olur mu"bunu dememle biraz yumuşamıştı.

"Hadi bakalım Melisa hanım kahvaltı hazır hemen gel"dedim melisa'da beni onayladıktan sonra bende  mutfağa gidip kahve yapmaya başladım.

"Rabişim sana da kahve yapayım mı baş ağrın geçer"

" Yok aşkım teşekkür ederim daha iyiyim bu arada irem'le Fırat geri dönmüş aslında gelip seni göreceklermiş ama işte rahatsız etmek istememişler".

"Sıkıntı yok canım benim selam söyleseydin"dedikten sonra kahve yapmaya başladım.

Kahveyi de masaya bırakıp oturdum.

"ya aşkım çok teşekkür ederim kahve için çok iyi geldi".


"Afiyet olsun bebeğim ne demek her zaman yaparım ben"dedim tam o anda  kapı çaldı gidip açtığımda ela'nın geldiğini gördüm ela bizim ev sahibimizin kızıydı Melisa lise  öğrencisiydi ona bazı günler İngilizce dersleri veriyordum.

"Hoş geldin elacığım gel kahvaltı yapalım beraber"

" teşekkür ederim Sema abla ama annem börek yapmıştı okula gitmeden önce onu getireyim dedim".

"Teşekkür ederim bebeğim ama annen niye zahmet etti ki"

" ne zahmeti Sema abla senin sayende çok şey öğrendim hala da öğreniyorum bu çok az". Dedi ela çok tatlı ve sevecen bir kızdı onu çok seviyordum.

"Lafı bile olmaz tatlım börek için teşekkürler artık sonraki derste görüşürüz"

"görüşürüz... Ha bu arada Sema abla abimin sana selamı vardı". Allah'ım yarabbim sen beni neyle  sınıyorsun.

Kaderin Kendi Ellerinde +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin