'gercekler için ilk adım'
Sabah kapımın kırılacak şekilde yumruklanmasıyla uyandım.kapıda Melisa bağırıyordu.
"sema hadi uyansana geç kaldık".
Ne geçmi kaldık nasıl ya hemen komodinin üzerindeki telefonumu alarak saate baktım saat 9.30 du nasıl uyanamamıştım.hemen kapıyı açarak .
" Tamam kalktım hadi sende git giyin 10 dakkaya aşağıda buluşalım".dedim Melisa gittiği gibi bende hemen tuvalet işlerimi halledip kıyafetlerimi giyindim altımda siyah dar paça bir pantolon beyaz crop ve deri ceket aldım saçlarımı da açık bıraktım son olarak maskara ve nemlendirici sürerek aşağı indim.
"Melisa hadi bak zaten geç kaldık çabuk ol"
"tamam tamam geldim çantalar nerde".dedi
"Kızım hadi çabuk ol çantalar burda" dedim ben ayakkabılarımı giyinirken Melisa geldi ve beraber evden çıktık.çıktığımız gibi taksi bulmak bizim için mucizeydi hemen binip üniversiteye geldik üniversite tıklım tıklımdı zar zor sınıfa çıktık.
"hadi kapıyı çalda girelim".dedi
"Kızım çalsana zaten geç kaldık"
"kızım banane ben her gün geçmi kalıyorum ben çalmam" .dedi
"Hay anasını satayım ben zaten her gün geç kalıyorum" bunu dedikten sonra çaldım ve içeri girdik ders Meriç hocayaydı derse son 10 dakka kaldığı için dersi bırakmıştı herkes kendi kafasındaydı Meriç hoca bize dönerek.
"gelin kızlar geçin sema sen gelebilirmisin".dedi bende hemen onun masasının yanına gittim
'sema biliyorsun sunum yaptığın gün 3 iş adamının geleceğini söylemiştim gelecek kişinin bir işi olduğu için gelememiş zaten gelecek kişi onur beyin ortağıydı haberin olsun istedim".
"Peki hocam teşekkürler tekrardan kusura bakmayın geç kaldığımız için"diyerek yerime geciyordumki berka'nın bana bakarak'neden geç geldiniz'dediğini anladım ona cevap vermeden yerine geçtim geçtikten 2 dakika sonra zil çaldı herkes çıkarken bizde sınıftan çıkmış kafetaryaya gidiyorduk.
"kızlar siz neden geç geldiniz".
"Melisa Allah aşkına bir tane ona yapıştırsana" dememle Melisa bir tane ona vurdu.
'ya yemin ederim ben babamdan yetmediğimdayağı senden yedim bu nedir ya'
"Zevzek zevzek konuşma gerizekalı baktın sınıfta yokuz insan bir aramazmı demezmi bunlar nerde"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Kendi Ellerinde +18
RomanceHer şey olacağına herkes de sevdiğine varır "Sende kimsin" dedi. "Ben yeni stajerim asıl sen kimsin bana hesap soruyorsun" "Ben ATEŞ ASLAN yada senin tabirinle büyük patronmu desem". Kitapta #argo kelimeler ,şiddet ve +18 vardı bilginize Tüm haklar...