Bölüm 3

82 19 61
                                    

Taksi evimin olduğu sitenin önünde durduktan sonra ücreti ödeyip arabadan indim. Yolda Ezgi bir kaç kere aramış ve mesaj atmıştı ona kısa bir mesajla durumu bildirmiş , ve taksiyle eve geldiğimi söylemiştim. Binaya girdiğim gibi asansörü olduğum kata çağırdım ve asansör geldiği gibi binip 5. kat tuşuna bastım.

Asansör durduğunda kendimi resmen dışarıya atmıştım hem yorulmuş, hem de üşümüştüm. Üzerimde siyah düz uzun saten, kolları askılı, sağ bacağında hafif yırtmaçlı, sırtı iplerle bağlamalı bir elbise vardı. Ayağımda da ince stiletollar vardı, üşümek için güzel bir kombin seçmiştim.

Ezginin evde olduğunu bildiğim için kapı zilini çaldım ve beklemeye başladım. Çok geçmeden Ezgi hemen kapıyı açtı. Telaşlı ve korkmuş yüz ifadesiyle bana bakıp konuştu.

"Kızım sen kaç saattir neredesin Allah aşkına??"

Bir şey dememe kalmadan bana sarıldı bende sarılışına karşılık verdim. Bu kızı çok seviyorum kıyamıyorum da, nasıl da telaşlanmış.

"Aşk kuşum iyiyim merak etme bak geldim." dedim ve ondan ayrılıp içeriye girdim. Ayakkabılarımı çıkartıp kenara koyduktan sonra Ezgi yine konuşmaya başladı.

"Ay salak hem silahlı saldırıya uğradığını söylüyorsun hem de gevşek gevşek bak iyiyim diyorsun." Bir süre duraksadıktan sonra yeniden azarlamasına devam etti. "Ya sana bir şey olsaydı, ya o kör kurşunlar seni bulsaydı."
Bende bu anaç tavırda azarlamasına hafif tebessüm ederek cevap verdim.

"Drama yapma ne kör kurşunu? Bak hayatım bir şey olmadı iyiyim ben, hadi kapının önünde kaldık ben odaya geçeyim üzerimi değiştireyim. Güzel de bir duş alıp hemen senin yanına geleyim olmaz mı?" dedikten sonra dayanamayacağı sevimli bakışlarla gözlerinin içine bakmıştım. Derin bir iç çekişten sonra konuştu.

"Git hadi çabuk gel konuşalım. Bende mutfaktayım çerez falan hazırlayayım." Olumlu anlamda başımla onayladıktan sonra odama geçtim.

Evim 3+1 güzel ve ferah bir evdi. Odaya girdim ve dolaptan pijama takımı ve iç çamaşır alarak banyoya geçtim. Güzel bir duş bu günün yorgunluğunu atmam için biçilmiş kaftandı. Suyu ayarladıktan sonra güzelce duşumu alıp banyodan çıktım. Hemen pijamalarımı giydim ve saçımı da kuruttuktan sonra salona geçtim.

Ezgi sanırım hâlâ mutfaktaydı hemen çantamdan telefonu çıkarttım ve gelen bildirimlere baktım. Her şey yolunda gibiydi sorun yoktu sanırım. Ezgi'nin meyve tabağını önüme koymasıyla başımı telefondan kaldırdım ve telefonu kapatıp odağımı Ezgi'ye verdim. O da oturduğum L koltukta yanımda bağdaş kurup oturdu.

"Ee, anlatsana kızım nasıl oldu?"

"Ne nasıl oldu?"

Hafif sinirli bir tonda konuştu.
"Atena asabımı bozma benim ne nasıl olacak? Senin dünyaya nasıl geldiğini sormadım herhalde olayı sordum." Ezginin bu laflarına hafifi yüzümü buruşturdum şapşal kız.

"Kırmızı ışıkta durmuştum, yanımda başka bir siyah range rover araba durdu camlar falan hepsi siyah kaplama. Sonra birden arkadan başka bir araba geldi silahlar falan sıkıldı bende hemen korkudan o anın şokundan ne yapacağımı bilemedim öylece arabada kaldım. Sonra işte asgari araç geldi. Kısa bir çatışma oldu. Sonra askerler araçtan indirdi beni. Zaten arabanın sahibi de savcıymış sanırım onu vurmak istediler

"Savcı mıymış? Sen nerden bildin savcı olduğunu?"

"Evet savcıymış, beni arabadan indiren asker sayın savcım diye hitap etti oradan anladım. Ay, bir de görsen nasıl burnu havada egolu bir tip." dedim sitemkar sesle Ezgi de bu laflarımı sırıtarak dinliyordu.

"Sen bu savcıdan etkilenmiş olmayasın?"

"Yok artık Ezgi bir savcımız eksikti zaten." dedim sinirli sesle.

"Ne var canım gençsin, güzelsin, bekarsın evlenme yaşında gelmişsin." dedi sırıtarak. Hemen koluna hafifçe vurdum. "Ne varmış benim yaşımda? 26 yaşında güzel bir kadınım illa bu yaşlarda evlenmek mi gerekiyor?"

"Ay, tamam demedik bir şey bu ne şiddet bu celal." dedi ve kolunu sıvazlama devam etti.

"Sen savcıyı boş ver de Taner'in nişan fotoğraflarını göster bakayım kız nasıl biri. Merakla yüzüne baktım o da hemen elini komodinin üzerindeki telefonuna attı ve biraz uğraştıktan sonra fotoğrafları bana gösterdi.

Kızın üzerinde krem rengi düz, uzun kollu, dizden biraz yukarıda bir elbise vardı. Ayağında da aynı renk tonlarında bilekten bağlamalı bir ayakkabı. Saçları da dağınık topuz ve hafif makyajlıydı. Yüzü çok masum çok güzeldi küçük bir burun ela gözler hafif çilli yanaklar tatlı bir kıza benziyordu. Yanında da Taner takım elbisesiyle her zamanki gibi şık ve asil görünüyordu. Ama kızın aksine mutsuz gözüküyordu kızın yüzünde güller açarken Taner sanki zorla orda durmuş gibi bakıyordu ekrana. Hemen gözüm parmaklarına gitti altın alyansları ellerine bayağı yakışmıştı.

Hayır, hayır. Asla kendimi düşürmeyeceğim, sana dediklerini hatırla Atena seni üzdüğünü hatırla. "Yakışmışlar." dedim hafif tebessüm ederek.

"Ne yakışması kızım görmüyor musun Taner'in yüzünü? Zorla durmuş gibi."

"Neyse Ezgi bize ne ya? Kendileri bilir, Allah mesut etsin." dedim ve koltuktan ayağa kalktım.

"Hadi uyuyalım geç oldu yarın adliyeye ifade vermeye oradan da spora gideceğim yorgun gitmeyeyim."

Ezgi de ayağa kalktı ve tam önümde durup bana sarıldı sarılışına karşılık verdim ve konuşmaya başladı.

"Güzel arkadaşım, sen canını bu tatsız olaylarla asla sıkma tamam mı? Biliyorum senin için zor ama değmez be güzelim. O seni hiç bir zaman hak etmedi, şimdi de mutsuz bir hayat yaşıyor. "
Ayrıldıktan sonra ellerimi tuttu ve cümlesini tamamladı. "Bir gün karşına ondan daha iyisi çıkacak ben buna eminim şimdi git uyu sakın üzüleyim deyip benim asabımı bozma." dedi ve ellerini çekti.

Aynı anda bu kadar duygunu nasıl yaşayabiliyordu anlamıyorum. Ama iyi ki vardı ve benim yanımdaydı. Gözlerinin içine bakarak konuştum

"Ezgi."

"Efendim." dedi ve oda benim gibi gözlerime baktı.

"İyi ki varsın, iyi ki benim arkadaşımsın." dedim dolu gözlerle. O da benim gibi dolu gözlerle hafif tebessüm etti.

"Sende iyi ki varsın. Hadi şimdi uyuyalım yoksa oturup ağlayacağız şimdi." dedi sitemkar sesiyle. Tamam anlamında başımı salladım ve iyi geceler dileyip odama geçtim.

Yatağıma girip örtüyü de üstüme çektim ve düşünceler içerisinde kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Evet bölümün sonu.

Nasıl buldunuz bölümü?

Fikirlerinizi bildirmeyi ve yıldıza basmayı unutmayın. Herkese iyi günler
Diğer bölümde görüşelim❤❤❤💋💋💋

(Kitabın hesabı) İnstagram:kalpisdermiofficial?

(Resmi hesab)
İnstagram: polyanna_7

Kalp İster mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin