18.05.2024
Yayınlama tarihi."İlk seçenek kaçmaksa, bir daha düşün sen onun lanetisin."
Elbet bir gün kim olduğunu sorarlar Rosa,
Ben ARVEN'im diye haykır.
Amcan seni korur Rosa, sen Arven'sin.
Annesinin kaderi kızın çeyizi olur
Onun lanetisin Rosa.Not:Fantastik gibi gözüküyor olabilir ama genç kurgu.
(Huri'nin göz rengi.) Turkuaz diye belirtdim.
Bu arada araştırdım. Varmış böyle renk bu yüzden neden Huri'de olmasın.
🎲
Bir kadının acımasızlığını başlattığı yer vardır. O kadın kalbiyle aşık olursa,beyniyle nefret ediyordu. Bir kadının acımasızlığı kafasında taşıyorsa merhameti kalbinde öldürmüş demek.
Zarı atarsan, sekiz gelirse bir şansın daha olur.
Seçenekler sunuldu hanım Kayra'ya. Oysaki onun isteği lanetinden kaçmak. Küçük pişmanlığı olan büyük kızını damgalamışlardı. Küçük vücutunun hissedeceği kadar sıcak ve sertdi küçük ateş lalesinin damgası. Bunu gerçekten küçük kıza yapmışlardı.
Seçenekler sunuldu hanım Kayra'ya.
Oysaki onun isteği lanetinden kaçmak.
Yine pişmanlık okyanusunda boğuluyordu. Pişman oldu küçük Rosa'ya çiçek anlamlı isim vermekten. Annesinin kaderini kızına hapsediliyordu.Çiçek laneti.
Juliet çiçekleri için doğan kıza on üç yıllık çiçek özlemini canlı tuttular.
Oysaki o Rosa'dı. Anlamı çiçek olan kızdı lanetden kurtulmak için bebeğinden nasıl kurtulur? Ona babasının kaderini yaşatmak istiyordu nasıl annesinin lanetinin kurbanı olur?"Kocamı seçiyorum." Hanım Rosa cevap verdi. Kocası onun lanetlerini yok edebilir. Kocası savaşcı onun peşindekilerden onu korur. O çiçek serasına gömülebilir.
Rosa olan kız çoçuğu için her şey çok geç. O bencil annesini koruyamaz hala on bir yaşlarında kız çocuğu.
O küçük uşak. Nasıl bunları yapabilir?O fakir kız çocuğu.
"Kocamı seçiyorum." Hanım Kayra cevap verdi. Kocası onun lanetlerini yok edebilir. Kocası savaşçı onun peşindekilerden korur. Onu yılanlardan koruya bilir.
Rosa olan kız çocuğu için her şey çok geç.
Bencil annesinin lanetlerinden ona dağıtılmış.
Hayır! Kayra'nın suçu yok bencil kız anne Rosa bir konuda uyarılmışdı."Bir erkek senin mutluluğun olur. İki erkek mutluluk ve arzun olur.
Üç erkek senin kederin olur. Hayatında bir erkek geriye kaldı o ölürse bir dul kadın olucaksın."Birinci erkek babasıydı.
Bir abisi yoktu.
İkinci erkek kocasıydı. Büyük kızı Vira'nın babası.
Üçüncü erkek kederdi. Küçük kızı Rosa'nın babası.
"Kızından vazgeç ve ona bağlı kal." diyen kaderdi belki.Bir savaş, ortada dünyaya gözlerini açan bir çocuk.
Bir anne,çocuğu Lanet isimli örgüte veren bencil anne.
Bir anne,çocuğunu kayıplara karıştırıp ona lanetinden uzak tutan ama onu ellerinde gömen kötü anne.
Bir anne,çocuğuna dünyaların güzel yerlerini ona verici anne.En kötüsü bu anne hep aynıydı.
Lanet isimli örgüte çocuğunu veren bencil,kayıplara karıştırıp onu ellerinde gömen kötü,çocuğuna dünyanın güzel yerlerini verici anne.Hep aynıydı o Rosa'dı.
Birisi çocuğunu Arven yapan ama bundan haberi olmayan Rosa.
Anlamı çiçek olan kadın ama çiçeklerin nefret etdiği kadındı Rosa.İlk kız çocuğu Viranın günlüğünden iki sayfa, iki paragraf
Yıl 2015. Sayfa 30.paragraf 5.
Anne beni gözden çıkardın beni kurtarmak için yapdın bunu.
En azından ben öyle biliyorum,öyle anlatdılar. Küçük Vira değilim ki ben. Bu günlük, annem bu günlüğümde saklı olan şeyler sana beni yabancı ellere verdiğindi hatırlatacak. Seni o yıllara geri döndürecek.Sayfa 32.paragraf 1.
Kötü anneye iyi kızından.
En çoğu benim için hiç bir şey yapmasanda iyilik yapdın belki Kötü Anne.
Şimdi ben on beş yaşındayım. Beni gözden çıkardığın o gün ve o yaştayım anne.
Ben ilk günden sana yazıyorum,okumuyorsun ki.İyi ki anne,iyi ki ben sen olmadım.
Sağ ol, birbirimize benzemiyoruz.Küçük ve tek erkek çocuğu Barın'ın günlüğünden bir sayfa, bir paragraf.
Not: Mutluluk için az sayfa yetiyor. Nefret yüz sayfaya bile az kalır.
Yıl 2020. Sayfa 10. Paragraf 1.
Annem...
Annem bu gün sinirli olmalıydı çünkü bağırıyordu. Evet! Bunu alınmadım. Hiç alınmam ama kız çocuğu diye bağırıyordu oysaki evimizde kız çocuğu yok. Şimdi gerçek taraftan gidelim. Annemin sevdiği bardağı ben kırdım çünkü onu sevmiyorum. O benim annem değil,üvey. Okulda onun iki kocası olduğundan konuşuyorlar. Sevmiyorum onun nasıl olduğuylada ilgilenmiyorum. Babam malikaneye geldiğinde ona kendimi iyi göstermek için ona yalakalık yapıyorum. "Anne'm"Küçük kızı Rosa'nın günlüğü.
Boş versene hangi sayafanı açalım?
Her bölüm bir sayfa açacağım, üç paragraf.
*
**
"Rosa hanımı affetme. Allah affetmesin onu.""Arven affetmez,izin verir."
***Okuduğunuz için teşekkürler.
1 haftada yeni bölüm yayınlmak için çalışacağım.
Eğer geç kalırsa kusura bakmayın 2 hafta sonra yayınlaya bilirim.Teşekkürler.
Saygılarla Zeles.🎲🌸"Her çiçek savaşmak için doğmaz,
sen o çiçeksin. İmkansızlar imkansız
olarak kalıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arven
General FictionÇocukluk aşkı. Korunan erkekle,koruması olan kızın hikayesi. Bir gün korumasıyla karşı karşıya gelir fakat kızın koruma olduğunu bilmiyor.