"İlk seçenek kaçmaksa, bir daha düşün sen onun lanetisin.""Elbet bir gün kim olduğunu sorarlar Rosa,
Ben ARVEN'im diye haykır.
Amcan seni korur Rosa, sen Arven'sin."🎲🎲🎲
~03.05.2011.~
Bir kız koşuyordu ormana taraf. Ağaçlar hepsi aynıydı. Kız çocuğu farklı yerlere gittiğini düşünüyor. Hayır! O ormanda kaybolmuşdu. Aynı döngünü tekrarlıyordu. Ayakları çıplaktı, taşlar onun canını yakıyordu. Fırfırlı elbisesi vardı. Sanki doğum günü partisinden fırlamışdı. Güzel ve zarif gözüken kız çocuğuydu.
Uşak telaşla etrafına bakıyordu. Göğüs kafesi hızla kalkıyordu. Öksürüklerinde boğulan kız çocuğu taşa takıldı. Dizleri üzerine düşen kız el içlerini sertçe yere vurduğunda öne eğildi öyle haykırdı ki ağaçın dallarındaki kırlangıçlar ve kargalarda tek hareketle kanatlarını çırptı. İkinci haykırışda hepsi uçup gitti.
Ah kız uşakı. Sen yanlız kalmayacaksın.
Tek tabanca olmayacaksın.Şimdilik.
Kızın sesi ağaçlara yankılandı. Öyle haykırıyordu ki bu acı tabanlarındaki taş ve camların acısımıydı? Bilmiyorum. Öyel haykırıyordu ki bu acı ailesinin ihanetimiydi?
Artık biliyorum.
Bu acı on bir yaşındaki kızın doğum günündeki ihanete uğramasının acısıydı. Artık biliyorum.
Bu kızın herkese rüya olacağını. Hayır! Kabus.Ormanda kız çocuğunun haykırışlarından başka ses yokken bir ses daha duyuldu. Bu adım sesleriydi. Küçük kızın başka birine ait küçük iniltiye bile ihtiyaçı varken bu adım sesleriydi. Sesler kesildiğinde kızın yanına çöken bir çocuk daha vardı. Erkek çocuğu. Elinde lolipop vardı ve bayram şekeri. Çocuk bir doğum gününden fırlamış sanki.
"Neden ağlıyorsun?"
"Ağlamıyorum."
"Gözlerinde su var."
"Amcamın benim için yazdığı mektupda 'Güçlü insanlar ağlamaz Arven,gözlerindeki su boncuk tanesi. Her boncuk tanesi gözünde olduğunda acı yaşarsın. Boncuk taneleri tükendiğinde ayağa kalk ve intikam al.'derdi. Onlar boncuk tanesi."
"Hayır Arven onlar gözyaşı. Sen zayıfsın bu yüzden gözyaşı döküyorsun. Ellerin ve ayakların kan olmuş."
"Sus be çocuk benim adım Arven değil! Rosa Rosa Rosa."
"Arven! Sen zayıfsın ama ben seni koruya bilirim. Biliyormusun? Artık karanlıkta yanan tek şey ışık olmayacak. Senin için kırmızıyı siyaha ekleyeceğim. Ellerinin ve ayaklarının kanı kuruyacak."
Gözleri büyüyen kız, "Bunu nasıl yapacaksın."
"Karmen."
"Adın mı?" Heyecanla gözlerini kırpıştıran kızın ağlaması bitmiş gibiydi.
"Hayır. Fransızca söz. Anlamı kırmızı boya demek ama bizim için farklı anlamı olucak bebek kız. Anlamı kan olucak çünkü senin ayakların ve ellerin artık kan."
Söyleyen erkek çocuğu küçük kız için krallık kurucusu olucak. Tek fark var,eskiden adına krallık yaptırdığı kızdan nefret edecek.Ağaçlardan yaklaşan adım sesleri daha duyuldu. Bu kez çocuk kıza küçük bir kolye verdi. Kendi lolipopda onun eline sıkıştırdı. Adım sesleri yaklaştığında çocuk dudaklarını kızın yanağına bastırdı. Koşarak titrek adımlara uzaklaşdı. Çocukda yaralıydı. Sesler durdu.
"Benimle geliyorsun."
↑↑↑
Kolye bu şekilde. Juliet çiçekli kolye. Fazla basit olabilir ama çocuk ve kız için anlamlı bir hediye olacak. Bu arada kendim yaptım,juliet çiçekli kolye bulamadım.Giriş kısmı böyle bitirdim. Okuduğunuz için teşekkürler.💋🎲
"Zarı atarsan, sekiz gelirse bir şansın daha olur."
♟️💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arven
General FictionÇocukluk aşkı. Korunan erkekle,koruması olan kızın hikayesi. Bir gün korumasıyla karşı karşıya gelir fakat kızın koruma olduğunu bilmiyor.