MERHABALLARRR❤️🩹
NASILSINNN MİNİKK SAVAŞCILARRR🎀
UMARıM İYİSİNİZDİRRR🫀O'bakış açısı.
Silahlarla pusuda bekleyen insanlar,bu kokoş kızın düşmanlarıydı. Kim bilebilirki kızın kendinden büyük işlere kalkıştığını?
Kimse.
Yolun tam önünde durmuş telefonla konuşuyordu. Onun güzelliğine hayran kalmış adam kapıya omuzunu yaslamış ona bakıyordu. Kız kimsenin ona baktığını biliyordu fakat malikaneden bir daha girmem amk derecesinde çıkmışdı.
Dövüş başladı. Kız kapıya yaklaşıyordu.
İki cihan bir arada olamazdı. İki kalp bir arada olamazdı. İki güçlü isim aynı anda,aynı evde,aynı hayatı paylaşamazdı.
Bu yalnışdı bu iksininde yanlışıydı.
İksinden birisi ölmeliydi. Bunu canıyla ödeyecek kişide Arvenden başkası değildi. O kimsesizdi,ondan sonra kimse intikam istemeyecekti. Akbey farklıydı o karanlık aileden gelmişti. Onlar işi başlarsa bitirmeden yok demezdiler.
Arven Akbeye yaklaşdığı gibi keskin nişancıya biraz daha yer açmıştı bilmeden. O da diğer tarafa yaslanmış Akbeyle birşey konuşuyordu.
Kim bilir ki karşındakine bu kadar güzel gülümseyen erkeğin başka hikayenin başrolu olduğunu?
İki koç kafası bir tencerede kaynamaz derler. Aynı kafada iki insan birbirini kokusundan anlar.
Tam geri döndü ki keskin nişancını yerini belirlesin anında üstüne yıkılan Akbeyle kapı kapandı.
Tam olarak 45 kişi içeri girmeye hazırlandı və etrafı sardı. Arka kapıdan girmek istediklerinde yüzlerine kapanan kapıyla yüzleri morardı. İçlerinde kalmıştı fakat en akıllıları(!) tek emir verdi. "Sığın! Sılah sığın kılide." (Sıkın! Silah sıkın kilide)
Onun emrinde itaetsizlik etmek olmazdı ne olursa olsun o başlarıydı. En değerli adamlarıydı. O ölüm demekdi ama azrailden haberi yoktu. O karanlık demekdi fakat karadan haberi yoktu. Acı çekmek demekdi hala Arven'e yakalanmamıştı..
Genç uşak kilide silah sıktı ama açılmadı kapı. Bir emir kulundan başka emir çıktı pencereden gireceklerdi. Evet bunu yapabilirler. Kız neden bu kadar zeki diye düşündüler. O kapı kapanmasaydı,arka kapı kapanmasaydı ikside geberecekti. İki cihan bir araya sığmaz ama iki cihan aynı yerde bitirebilirdi.
Pencerelere silah sıktlar,kırmaya çalıştılar yapamadılar. Olmadı,ne kadar deneselerde içeri giremediler.
İçeride canıyla kanıyla acı çeken Akbey hırıltılı nefesler alıyordu. Kalbi sıkışıyormuş gibiydi. Onun kalbi çoktan özgür bırakılmışdı fakat yanındaki kadında güven neydi şimdi. O yanındayken kendini ölüme bırakıyordu. Arven onu iyileştirir.
Arven onu yapar,Arven bunu yapar.
Küçük bir kız çocuğuydu 8 yaşlarında. İsmini çiçekten koymuşlardı. O nazik ellerine nasır gelmeyecekti. O babasına verdiği sözü tutacaktı.
Arven-Rosa-Altun
Yeşil ışık
İçeri girmiştim. İlaç arıyordum. Vücut tansiyonunu artıracak derman ama bulamıyordum. Dermanlar hepsi özel üretimdi hiç birinin ne işe yaradığını anlayamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arven
General FictionÇocukluk aşkı. Korunan erkekle,koruması olan kızın hikayesi. Bir gün korumasıyla karşı karşıya gelir fakat kızın koruma olduğunu bilmiyor.