7 Pişmanlık yaşları

35 17 6
                                    

Kelbek kadar ömrümüz var. Sevmek lazım hemen başlayalım!!


Redd- Nefes bile almadan seviyorum seni

Gözlerimi yavaşça açtığımda, hafif loş ışık görüşümü bulanık kılıyordu. Bir yataktaydim. Üzerimde ipek saten örtüler, çok yumuşak ve güzel bir his veriyordu.

Görüşüm netleştiğinde odaya sızan gün ışığını kesen antrasit renkte fonlar dikkatimi çekti. Büyükçe bir odaydı. Bulunduğum yatakta bir o kadar büyük ve genişti. Avucumdaki sızı başımı o yöne dönmeme sebep olmuştu. Kolumdaki damaryoluna bağlı serum bitmişti.

Bu yabancısı olduğum oda çok tanıdık kokuyordu. Diğer elimden destek alarak yatakta doğrulup, yatak başlığına yaslandım. İpek saten örtü üzerimden kaydığında, üzerimde sadece iç çamaşırım vardı. Örtüyü hafif kaldırdığımda, altımdaki pantolonda çoktan gitmiş çamaşırımla duruyordum.

Kolumda serum, neredeyse çıplak, tanımadığım bir yatakta uyanıyorum. Ne kadar mükemmel!

Etrafa hızlıca göz gezdirdim. Yatağın ayak ucunda bulunan siyah sabahlık takıldı gözüme. Kolumdaki serumu çıkartıp, sabahlığa uzandım.

Üzerime geçirip, komidinin üzerinde ki sürahiden bir bardak su doldurup kana kana içtim. Ne yapacağımı bilemez vaziyette, çıplak ayaklarla soğuk zemini aydınlatıp, banyo olduğunu farzettiğim kapıya yöneldim.

İçeriye girdiğimde karşılaştığım lüksten ağzım açık kaldı hayretle. Çift kişilik mermer lavabo, büyükce bir tezgahın üzerinde oval şekilde duruyordu. Üst kısımdaki ayna kocamandı. Tavandan sarkan aydınlatmalar burayı çok daha büyük gösteriyordu. Bir köşede duran duş Neredeysen benim banyom kadardı. Duşun bitiminde bir o kadar ihtişamlı bir küvet durmaktaydı.

Beni hayrete düşüren bu şatafatı bırakıp aynadaki halime baktım. Saçlarımı gizleyen bone çıkmıştı. Saç tellerim bir birine girmiş berbat gözüküyordu. Buna rağmen yüzüm de kan vs yoktu. Burnumun kanadığını çok net hatırlıyorum.

Sağlam olan elimle saçlarımı düzeltmeye gayret ettim. Ne kadar düzelebilirse tabii. Banyodan çıkıp odanın diğer tarafindaki kapıya yöneldim. Kapı kolunu hafif bükerek açtığımda, gelen sesler yerimde kalmamı sağlamıştı.

"Efendi Aden bu konuda ne yapacaksınız?" Linda nın sesi endişeyle çıkıyordu.

"Şuan için burada kalsa iyi olur. Daha sonra ne yapacağımıza bakacağız." Düşünceli bir şekilde cevapladı Aden.

"Efendi Aden burada kalamaz!" Linda Aden a adeta çırlamıştı. Bu ikisinin arasında sex sözleşmesi falan mi vardı, efendi deyip duruyordu. Şaşırmıştım.

"Buna sen karar veremezsin. Biraz toparlanması gerekecek." Dediğinde Aden aynı anda odaya doğru döndü.

Başını kaldırıp odaya doğru baktığında gözgöze geldik. Beni gördüğünde gülümsemesi genişledi. Bense bu berbat halde onun karşışında olduğum için utanmıştım. Acaba beni omu soymuştu.

Geniş koridoru aydımlayıp tam karşımda durdu.

"Uyanmışsın, nasıl hissediyorsun kendini?"

"İy.. iyiyim." Diye bildim sadece.

" Umarım acıkmışsındır. Yemek hazır. Önce duşa girmek istersen bekleyebilir yemek." Dedi hızlıca konuşuyordu.

Bense cevap veremeden olur manasında başımı salladım.

Burası Aden e aitti anlaşılan. Kimdi bu adam. Sadece bir öğretim görevlisinin bu kadar lüks
Içinde yaşıyor olmasına şaşırmıştım.

Benimle birlikte odaya girip banyoya doğru olan kapıya yöneldi.

DEHLİZ  'Kanlı Varis'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin