2

15 0 0
                                    

Elimde tuttuğum hırkamı köşeye attım, kulaklığımı taktım ve saçımı topladım. Erkenden gelip çalışmaya başladım, saat dokuzdu bizim maç ise 12de başlayacaktı. Ayakkabılarımı bağladım ve yirmi tur koşmaya başladım, insan gerçekten bir süre koştuktan sonra alışıyordu. 

Şarkıya kendimi kaptırarak turumu tamamladım, müziğim durunca arkama döndüm. "Biraz erkencisin sanırım?" dedi Taehyung telefonumu tutarak, "Biraz öyle oldu" dedim ve yanına adımladım. "Bende sana eşlik edebilir miyim?" dedi gülümseyerek, "Neden olmasın?" dedim gülerek. "On tur koştum bir on tur daha basıyoruz o zaman" dedim çocuk kapşonlusunu çıkararak. 

Beraber koşmaya başladık, "Yoruldum" dedi beni güldürerek. "Bak işte sigaradan bunlar" dedim ona bakarak, "Öyle öyle" dedi ve koşmaya devam ettik. Turumuz bitince ısınmaya yöneldik, güle güle bir şeyler yaptık. "Ben atış çalışmak için duvara gidiyorum" dedim topu alarak, "Bende mola verip seni izliyorum" dedi ve su şişesi ile yanıma geldi.

Köşeye oturdu, duvara ata ata top çalıştım. "Çok sert vuruyorsunuz" dedi gülerek, "Bizde bu şekilde insanları dövüyoruz" dedim gülerek. "Bu daha güzel" dedi ve kıkırdadı, "Sizin kavgalarınızı duydum ama" dedim gülerek.

"Bu gün gelen takım sıkıntı" dedi mırıldanarak, "Hangi takım?" dedim ona bakarak. "Nehrin oradaki lise" dedi mırıldanarak, "Ciddi misin sen?" dedim elimdeki topu yere atarak. "Neye şaşırdın?" dedi meraklanarak, "Ben bugün maça gelmesem daha iyi" dedim tekrar topu alarak. "Neden ya!? gelecektin hani?" dedi bağırarak, "İki tane eski sevgilim o takımda kesin bizim maça da kalırlar" dedim bende ona bakarak. "Aman siktir et olsalar ne olacak?" dedi o da ayağa kalkarak, "Karşı karşıya gelmeyi çok sevmiyorum" dedim bende tekrar duvara vurarak.

"Asıl sen bugün maça odaklan bu maçı alırsanız ilde beraberiz" dedi gülümseyerek, "Ben hazırım zaten" dedim ona yan gözle bakarak. "Fark ediyorum" dedi ve gülümsedi, "Bizimkiler gelir birazdan" dedi yanıma gelerek. "Kızların yanına kahvaltıya gidecektim bende zaten çıkıyorum" dedim topu kenara atarak, "Eğer on buçukta seni burada göremezsem kavga çıkar" dedi ben hırkamı alırken. 

"Kavga demişken umarım bu gün atışmazsınız" dedim ona bakarak, "Onlara bağlı" dedi ve omuzlarını silkti. "O zaman sana kolay gelsin" dedim çantamı alarak, "Teşekkürler" dedi ve ben bir şey demesini beklemeden çıktım. Kızlar iki sokak arkada kahvaltı ediyorlardı, mekana girince yeni uyanan suratlarla göz göze geldim. "Günaydın!" dedim ve oturdum, "Sana gün erken aymış yine anlaşılan" dedi Nayeon gülerek.

"Öyle oldu" dedim bende gülerek, "Heyecanlıyım lan" dedi Lisa gülerek. "Hallederiz bende yani şuan öyle hissediyorum" dedi Jisoo saçını toplarken, "Bence de stres yapmazsak bizde bu maç" dedi Chaeyoung.

"Koç Bloğa Nayeon ve Jennie'yi istiyor dün bana öyle dedi gidince oralara bir tur bakalım" dedi Joohyun bana bakarak, "Bize okey zamanında çok çalıştık" dedi Nayeon bana bakarak. "Siz halledersiniz zaten de koç büyük bir farkla almak istiyor bu maçı" dedi Joohyun ve gülümsedi.

"İle gidersek harika olur geçen sene hevesimizi alamadık" dedi Lisa tekrardan, geçen sene ile gidip ilk maçta elenip gelmiştik. Bir şeyler içtim ve başım ağrıdığı için kafamı köşeye dayadım, kızlar yemeklerini bitince kalkıp sahaya adımladık. Basketbol maçına on dakika vardı, bu sefer saha kalabalıktı bu onlarında son maçıydı demek ki bizimki de kalabalık olacaktı.

Boş yere oturduk, "Çocuklar iyiymiş ha" dedi Lisa gülerek. "Ne ara gördün be?" dedi Nayeon gülerek, "Ben görürüm kızım" dedi Lisa kıkırdayarak. "Jennie beni çeksene şuradan!" dedi Lisa, arkamda oturduğu için kalktım ve onu çektim. Cidden bu kız güzel poz veriyordu, ben cin gibi çıkarken bu kız aşırı fotojenikti. 

Challengers- TaennieWhere stories live. Discover now