"Ay bayılıyorum" dedi yanımdaki Chaeyoung, "Kanka ineli yarım saat oldu!" dedim ona bakarak. Yine geç kalmıştık, topllantıya yarım saat varken otele sonunda giriş yaptık. Nayeon, Chaeyoung ve ben aynı odadaydık. Bavulumu yere attım, "Müzikle eşya yerleştirme zamanı!" dedi Nayeon.
Bavulumu açtım ve dolaba yerleştirmeye başladım, "Ulan Jennie bu piç Taehyung sana mı yavşıyor?" dedi Nayeon bana bakarak. "Yok biz arkadaş olduk" dedim ona bakarak, "Taehyung ile mi?" dedi Chaeyoung yan gözle bakarak. "Arkadaş olmak istediğini söyledi spor da beraberdik zaten" dedim ona bakarak, "Şüpheci" dedi gülerek.
"Ben sanki onun hakkında dedikodular duydum" dedim onlara bakarak, "Tenis takımındaki Sooyoung ile videosu yayılmıştı" dedi Nayeon ve biz anırdık. "Ne videosu be?" dedim ona bakarak, "He o video, Sooyoung motorun önünde twerk atıyor o da poposuna bir tane şaplak atıyor video bu" dedi Chaeyoung bana bakarak. "Hatta tenis takımını elden geçirdi diye biliyorum" dedi Nayeon da gülerek.
"Ben ona arkadaşım gözüyle bakıyorum" dedim kısaca, "Senin nasıl baktığın önemli değil onun seni ne olarak gördüğü önemli" dedi Nayeon gülerek, "Ben onun takıldığı sarışınlar gibi değilim bence bunu o da biliyor" dedim gülerek. "Neyse durun ne giysem?" dedim onlara bakarak, "Doğru sen geçen sene gelmedin bak şimdi herkes aşırı ciddi giyiniyor ona göre giyin" dedi gülerek Chaeyoung.
"Ne giyeyim amına?" dedi Nayeon eşyalarını atarak, ekoseli eteğimi giydim ve üstüne siyah hafif göğüs dekolteli bodyimi giydim. Kolye taktım ve hafif bir makyaj yaptım, saçımı tepeden at kuyruğu yaptım. "Bakın bakın" dedi Nayeon etrafında dönerek, beyaz gömlek ve saten uzun etek giymişti. "Güzel işte amına" dedim ona bakarak, "Tamam o zaman çıkalım" dedi bana bakarak. Chaeyoung siyah elbisesi ile koşarak peşimizden geldi, locaya indik ve kızları bekledik.
Burasının yemek bölümünde yapılacaktı, koç gelince oraya adımladık. Basketbol takımı oturmuştu, yanlarındaki masa bizimdi. Geçip Chaeyoung yanına oturdum, bizim karşımız da futbol takımı onların yanında da tenis takımı vardı.
Her takımın koçları kalkıp konuşacaktı, bizimki de biraz showcu olduğu için en son çıkacaktı. Telefonumla ilgilenmeye devam ettim, bizimki konuşana kadar kafamı bile kaldırmadım. "Evet Bay Kim sizi alalım" sesini duyunca telefonumun notlarını açtım.
"Evet kızlar üç gün çalışacağız üç günün ardından maçlarımız başlıyor diğer ekiplerle saatler ayarlandı birbirinize destek olmanız için her maça gitmenizi istiyoruz ekip olarak birbirimize destek olmalıyız. Sizden ümitliyim bu yüzden oldukça rahatım geçen seneye göre oldukça geliştik, bunu sizde biliyorsunuz. Burada çalışmalarımızı artıracağız genel olarak gündüzleri çalışacağız geceleri birbirinizle kaynaşabilirsiniz zaten yakınsınız maç tarihleri kesinleşince size bildireceğim zaten size güveniyorum yarın saat yedi de ilk çalışma bizde ona göre haberleşeceğiz" dedi ve mecburen alkışladık.
Çokta siklemediğim için konuşma bitince kalktık, odaya doğru adımlarken omzuma bir kol hissettim. "Selam arkadaşım?" dedi Taehyung bana gülerek, "Selam dostum" dedim ve göz kırptım. "Bir planın var mı?" dedi bana bakarak, "Chaeyoung ve Sehun ile kahve içeceğiz sende gel" dedim ona bakarak. "Harika bir fikir" dedi ve göz kırptı, "O zaman on dakikaya burada locada buluşalım" dedim ve kızların yanına gittim.
Dolabı açıp kısa kort şortumu üstüne de Messi'nin Barcelona formasını geçirmiştim. Forma şeklinde şeyler çok hoşuma gidiyordu, saçımı saldım ve taradım. Çantama bir şeyler tıktım ve Chaeyoung'u bekledim, o ise sade bir etek giymişti. Üstüne de beyaz kısa bir body giydi, beraber aşağı indik. Sehun ile Taehyung fotoğraf çekiliyorlardı, "Selamlar" dedim yanlarına gidince.
YOU ARE READING
Challengers- Taennie
FanfictionYeni parlayan voleybol oyuncusu Jennie kim, uzun zamandır adından söz ettiren basketbol oyuncusu Taehyung ile bir şeyler yaşamaya başlar.