4

13 1 0
                                    

Altıma giydiğim kısa sporcu şortu ve askılı body ile spor salonuna giriş yaptım, karşımda beliren insanları görünce gülümsedim. "Günaydınlar!" dedim ve yanlarına gittim, "Günaydın yine erkencisinde bunları da mı sürükledin peşinden!" dedi Chanyeol bana sarılarak. "Abi cidden kendileri istedi" dedim gülerek, "Piç biz gelemez miyiz?" dedi Yoongi gülerek. "Sen tamam da bu spor günlerinde bile koçun zoruyla geliyor" dedi Chanyeol karşımdaki yavşağı göstererek.

"Oğlum değişim" dedi mırıldanarak, "Herkesin rutin belli zaten dinlenme gününüzmüş bir saatlik bir şeyler ayarlayalım" dedi Chanyeol masaya giderek, bize belgelere gösterdi. "Ben ezbere biliyorum bir saat sonra burada görüşelim" dedim ve suyumu alıp koşar adım bisiklete gittim.

Kulaklık takmıyordum çünkü aletlerin yanındaki muhabbetler sarıyordu, "Selam canım" dedim ve Lucas'ın yanına çöktüm. "Ow bende diyordum nerede bu?" dedi gülümseyerek, "Geldim geldim" dedim ve çevirmeye başladım. "Siz kazandınız mı lan?" dedim ona bakarak, "Tabii kızım ne sandın?!" dedi dil çıkararak. "Bizim okuldan tenis takımı ve jimlastik takımı kazanamamış bir tek" dedi bana dönerek, "O zaman iyi çoğumuz kazanmış" dedim ona dönerek.

"İlde kazanırsak full takılırız" dedi gülerek, "Bizim daha program açıklanmamış ki" dedim telefonuma bakarak. "Orada toplu toplantı yapacakmışız" dedi gülümseyerek, "Ow uzun zaman oldu toplu bir şeyler yapmayalı" dedim yüzümü buruşturarak. "Cidden bakalım ortam nasıl olacak?" dedi merakla gülerek, "Kaos kopar kesin" dedim bende bakarak. "Kesin abi Junmyeon ile Namjoon kavga edecek gibi" dedi gülerek, "Neden lan?" dedim merakla ona dönerek.

"Kızım sen geçen toplantıya gelmedin!?" dedi şokla, "Ne oldu lan anlat!?" dedim heyecanla. Bisikletin dakikasına bakmak için yönelirken, koşudaki Taehyung ile bakıştık. "Namjoon uzun zamandır Jisoo ile çıktığını en yakın arkadaşı olan Junmyeon'dan saklamış tamam mı? sonra öğrendik ki Junmyeon ile Jisoo eski flörtmüş işte! Namjoon bunu bile bile Jisoo ile çıkmış" dedi heyecanla, "Kanka bunu biliyordum amına koyayım" dedim hevesim kırılarak. "Kanka sonra bunlar kavga etti olay bu" dedi gülerek, "Baya kavga ettiler yani" dedim şokla gülerek. 

"Aynen kanka yüz göz dağıttılar" dedi gülerek, "Aman siktir et ben ağırlıklara gidiyorum sonra şey ederiz" dedim ve bisikleti durdurdum. Ağırlıklarla yarım saat geçirdikten sonra koşu bandına adımladım, Taehyung'un yanındaki yeri seçtim.

"Sporda da arkadaşın var ha?" dedi gülerek, "Sosyal olmadığımı mı düşünüyordun?" dedim gülerek. "Yanımızda yabani gibiydin" dedi yüzünü buruşturarak, "Alışmam lazım canım" dedim gülümseyerek. "Alışırsın" dedi ve göz kırptı, koşuma odaklandım.

O işini bitirip makinayı durdurdu, "Seni yalnız bırakayım da erkeklerle takıl" dedi ve gitti. Taşak geçtiğini düşündüğüm için bir bok demedim, koşum bitince çantamın yanına gittim. Yoongi ile Taehyung yanıma geldi, "Duş alalım burada buluşalım" dedi Yoongi nefes nefese. "Olur canım" dedim ve çantamı alıp duşa adımladım.

Hızlıca duş aldım ve getirdiğim sporcu şortunu geçirdim, üstüne de beyaz bir body giydim. Saçlarımı kuruttum ve at kuyruğu yaptım, gözlüğümü takıp çıktım. Taehyung oturmuş telefona bakıyordu, "Selam" dedim ve yanına oturdum.

"Hızlısın" dedi gülerek, "Yemek istiyorum açım şuan" dedim bende bakarak. "Yoongi çok yavaş" dedi sinirle, "Evet ama olsun bekleriz" dedim ve telefonuma baktım. İnsanların attığı fotoğraflarda gezinmeye başladım, aniden Taehyung ve sarışın kızlar fotoğrafına rastladım. Güzel çıkmışlardı, "Su alayım ben" dedim ve kalkıp kasanın oraya gittim. Chanyeol ile arkadaşları oradaydı, "Bana bir su ateşlesenize" dedim gülerek.

Karşıdaki aynada poz veriyorlardı, içeriye giren Chaeyoung ile selamlaştım. "Ne yapıyorsun canım?" dedi popoma vurarak,  "Normal" dedim ve gülümsedim. "Jennie acil buraya!" diye cırladı Sehun bize bakarak, ayna fotoğrafı tekrarlanıyordu. Poz verdim ve Chaeyoung ile sandalyeye adımladık, "Selam Taehyung" dedi Chaeyoung karşımıza oturarak.

Challengers- TaennieWhere stories live. Discover now