7

6 1 0
                                    

Beyaz dekolteli gömlek ve altına kumaş kısa bir etek giydim, saçımı düzleştirdim ve küpelerimi taktım. "Hazırsan" dedi Nayeon bana bakarak, "Teşekkürler" dedim ve odadan çıktım. Alt kattaki boş salona adımladım, bizim masamız nedense ortadaydı.

Masalara adımlarken insanları inceledim, Taehyung ile göz göze geldim. "Günaydın" diye mırıldandı yanımdan geçen Sehun gülerek, göz kırptım ve oturdum. Futbol koçu kürsüye çıktı, "Öncelikle geldiğiniz için sizi kutlarım, takımım adına oldukça mutluyum. Bu sene oldukça güzel performans sergiledik evimiz de fakat şuan evimizde değiliz. Evimizde yaşana maçlarda sakatlanan iki oyuncumuz, Junmyeon ve Taeyong üç maç daha oynayamacaklar. Bildiğiniz gibi Junmyeon takımımızın kaptanı fakat geçici kaptanlığını Jongin'e bırakıyoruz. Öğlenden sonra çalışmamıza devam edip hu akşam ilk maçımıza çıkacağız, ilk on biri saymak gerekirse. Jongin, Chanyeol, Sehun, Lucas, Baekhyun, Mark, Jackson, Bambam, Xiumin, Jaehyun, Doyoung" dedi ve tuhaf bir bakışma geçti.

"Bu akşam ki maça hepinizi davet ediyorum dinlediğiniz için teşekkürler" dedi ve köşeye gitti, "Tenis takımı neden yok?" dedim ona dönerek. "Onların şuan maçı var" dedi Joohyun mırıldanarak, basketbol takımı koçu çıktı.

"İyi günler geldiğiniz için teşekkürler, evimizde oynadığımız maçlar açısından aşırı memnunuz fakat yaşadığımız sosyal olaylar bizi kötü etkiledi. Yaşadığımız kavgalar bize kötü olarak geri döndü, yaralanan oyuncularımız oldu. Bundan bedelimizi aldık ve kenarımıza çekildik, bizim takım olarak bugün maçımız bulunmamakta. Yarın saat yedi de sahamızda ilk maçımıza çıkacağız, ilk beşimiz. Taehyung, Yoongi, Namjoon, Jungkook ve Hoseok" dedi ve inip yerine geçti.

Bizim koç çıkarken heyecandan altıma işeyecektim, umarım asla adımı geçirmezdi. Kürsüye çıktı ve bize dik dik baktı, "İyi günler herkese, evimizde sergilediğimiz performanstan memnunuz. Çıktığımız sekiz maçın beşini kazanarak güzel farklar attık, bu yıl kendilerini geliştiren oyuncularımız. Jennie, Nayeon ve Yeri kendilerini bu maçlarda tekrar kanıtladılar, bizim maçımız yarın yok. Ertesi gün saat akşam yedi de saha da olacağız, maçta çıkacak isimler. Joohyun, Jisoo, Chaeyoung, Nayeon, Lisa ve Jennie" dedi ve bize tuhaf bakışlarını attı.

"Diğer takımlara maçlarında destek olacağız şimdiden herkese başarılar" dedi ve indi, birine bakamıyordum. Nedense şuan insanların benden beklentisi varmış gibi hissediyordum, bu da beni korkutuyordu. Hemen çalışmaya başlamam lazımdı, herkesin ayaklanmasıyla odama koştum. Kızları bile beklemedim, üstümü çıkardım ve içeriye girenlere baktım.

"Ne oldu kız?" dedi Chaeyoung bana yan yan bakarak, "Spora gidiyorum" dedim dolabı açarak. "Ne bu acele kız?" dedi Nayeon'da merakla, "Beni maça sokmuş kendimi salamam" diye mırıldandım. "Sakin olsana Jennie" dedi Chaeyoung beni rahatlatarak, "Sakinim zaten ama farkındaysanız saldım" dedim eşyalarımı giymeye başlayarak.

"Geç kalma saat altı da maç var" dedi Nayeon oturarak, "Tamam tamam sorun yok" dedim ve saçımı toplamak için oturdum. Arkamı Chaeyoung'a ördürttüm, çantama eşyalar koydum ve onlara döndüm. "Görüşürüz" dedim onlara el sallayarak, "Çok yorma kendini" dedi Nayeon bana bakarak. "Tamam tamam gittim ben" dedim ve çıktım, karşımda Taehyung'u görmemle şok oldum.

"Ne kaçıyorsun kızım toplantıdan?" dedi gülerek, "Spora yetişmem lazımdı" dedim mırıldanarak. "Spora mı gidiyorsun yani?" dedi beni süzerek, "Sence?" dedim kombinimi göstererek. "O zaman bende geliyorum" dedi beni çevirerek, "Sende mi spor yapacaksın?" dedim ona bakarak. "Yok be kızım orada oturma yerleri var orada otururum ben" dedi arkamdan bağırarak, "Kiminle oturacaksın Taehyung ben uzun kalacağım orada" dedim ona dönerek. "Yoongi'de oraya gidecekti yanıma onu alırım" dedi mırıldanarak, "Tamam o zaman ben erken çıkmam ona göre" dedim onu tehdit ederek. "Tamam be!" dedi ve beni ittirdi, spor salonuna asansörle indik. Bahçe gibi bir yerdi o yüzden hoşuma gitti, "Ben bahçedeyim haydi" dedi ve gitti.

Challengers- TaennieWhere stories live. Discover now