1. Bölüm

44 4 2
                                    

Seonghwa'dan:

Sabah alarmın sesine aşırı isteksiz bir şekilde kalkmıştım. Bugun cuma olduğu için çokta umrumda diğildi okul bana göre peşembe son dersten sonra biterdi okul ama her neyse zaten gidip insanlarla tasak gecmekten baska hicbisey yapmicaktim. Hazırlanıp okula gittim. Okula girdiğimde Mingi beni bekliyordu herzamanki yerde çok fazla arkadaşım vardı ama Mingi bir başkaydı. Minginin yanına gidip yanına oturdum. Biraz konuştuktan sonra sınıfa gitmek için ayağa kalktık.

Mg:Hwa bence balıkların ayağı var.
Sh:Mingi sabah sabah ne içiyosun sen
Mg:Su.
Sh:Ciddi misin?
Mg:Evegt
  Ortamda bir süre sezsizlik olmuştu. Sonra ben konuşmuştum.

Sh:Cidden yuruyolarmidir
Mg: tabe yuruyolardir olm

Biz bunları konuşurken sınıfa gelmiştik tam sırama oturmak için giderken kapıdan birinin bana seslenmesiyle sadece çantamı bırakıp arkamı dönmüştüm yan sınıftaki Niki sesleniyodu. Noldu diyerek yanina gitmistim genelde okuldan kacmak isteyip onunla kacicak kimseyi bulamadiginda gelirdi. Ama bu sefer ogle arasinda mac yapmak istedigi soyledi. Bugun yapmayalim diyince hemen israr etmeye baslamisti. Ben hala bugun digil pazartesi yaparız desemde beni  dinlememişti hala ısrar ediyordu. Neden bu kadar ısrar ettiğini sordum.

Nk: Ya seonghwa simdi şöyleki hani sunoo varya o futbol oyniyan erkekleri havalı buluyomuş.
Sh:Niki sen normalde de futbol oynuyosun zaten.Ayrıca pazartesi yapsak maçı yine oyniycaksin bisey deyismiycek
Nk:Amaaa hwaa pazartesi gününe daha çok var
Sh:Tamam Niki tamam söylerim ben sınıftakinlere yaparız maçı ama sen Sunoonunda izlemeye geliceğine eminsin dimi
Nk:Eminim eminim ayrica seni çookkk seviyorum canım en sevdiğim arkadasımm. Neyse Mingiyede seleme söyle ben gidiyore bayyy
Sh:Hadi sg

Duruma bakıcak olursak bugun oğle arası biryerde oturup Mingiyle insanları götlerinin şekline kadar eleştirip dalga geçemiycektik. Nikinin bu sunoo ya olan aski beni bitiriyodu. Ama yakışıyolardı yani. Tek sorun Sunoonun Nikiyi fazla takmamasıydı.
Sınıftaki kişiler iyice gelmeye basladiginda takimda oyniycak herkese mac yapicagimizi soylemistim. Bugun bitsede bian once tatil olsa keske.
Ben bunları düşünürken içeri hoca girmiş ve ders anlatmaya başlamıştı. Bende yanımda oturan Mingiyle konuşmaya başladım. Tüm ders hocanin sizi ayırırım tehtidlerine inat konusmaya devam ederek dersi bitirmistik. Bikac ders daha biz konusarakar bitmisti ve sidmi oğle arasına girmiştik herzaman yanımda olan yedek kıyafetimi giymistim simdi de takimca sahaya gidiyorduk sahaya geldigimizde Niki bilerek gol yememizi istemisti. Hepimiz bunu Sunooyu erkilemek için yaptığını biliyoduk ve bu maç aslinda daha cok Sunoonun Nikiden biraz olsun etkilenmesi için yapılıyodu ama karar almıştık maç 2-2 biticek ve karşı takımın 2 golünüde Niki atıcaktı maç başlamış ve Niki ilk golu atmıştı. Sahanın etrafında Sunoo dahil okuldaki çoğu kişi maçı izliyordu izliyenlere bakarken dikkatimi oreo saçlı bir çocuk çekti kısa ve zayıftı okula yenimi gelmişti acaba. Onu ilk defa görüyordum. Çok tatlı bir suratı vardı ve yanında sırık kadar bir çocuk maçtan sonra o çocukla tanışmayı aklımın bir köşesine yazmıştım. Maçın geri kalanında nedense durmadan o çocuğu düşündüm.
....
Maç kararlaştırdığımız gibi 2-2 bitmişti. Onların 2 golünüde Niki atmisti. Bizde ise 1 golü Mingi 1 golü Seoho atmıştı. Benimde 1 tane asistim vardı. Maç boyu o çocuğu düşünmekten oyniyamamıştım ki. O çocuk demişken gittimi acaba. Kafamı yana çevirip baktığımda herkes yavaş yavaş dağılıyordu ve o çocuk aralarında gözükmüyordu. Boyindan dolayı gözükmüyordür daha gitmemistir diye düşünerek yanındaki sarı saçlı sırık çocuğu aradım dağılan kişilerin arasında ama o da yoktu. Ben şimdi nerden bulucaktım bu çocuğu. Yada daha da önemli bir soru sorucak olursak bu çocuğu neden bulmak ve tanışmak istiyordum....

━━━━●━━───────⇆
◁ㅤ❚❚ㅤ▷.
18:13
▓█▓⃢⃢♚⃢⃢▓█▓ E


MERHABAAA BU BENİM ILK KITABIM O YUZDEN BIRAZ KÖTÜ OLABILIR KUSURA BAKMAYIN
BIDE BU BOL BIRAZ KISA OLDU CUNKU ACELEM VAR O YUZDEN COK YAZMADIM
BU BOLUM BIRAZDA SUNKI FICI GIBI OLDU AMA OLSUUNN
DUZELICEKK

futboll?/SEONGJOONG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin