Seonghwa'dan: (bu hongjoongun jungwonlara gittiği günü anlatıyo yine)
Okuldan eve doğru yürürken bugün yanlızdım çünkü niki yine sunooyla buluşucaktı, mingi ve seoho birlikte karokeye gidiceklerdi, jayi de şoförleri almıştı.
Biraz yürüdükten sonra sağ tarafımda bi hareketlilik hissetmemle oraya döndüm ki keşke dönmeseydim. Çünkü hinata varoşu yine yanıma gelmişti.
"oppa bugünki kavgada aşırı havalı duruyodun"
'hinata ben senin oppan diğilim'
"yaa oppa öylesinn ayrıca siz neden kavga etriniz oppa"
'bi arkadaşıma bişeyler demiş bende haddini bildirdim'
"oppa çok havalısın gerçekten bu kadar havalı bi oppam olduğu için çok şanslıyım bide kavgadan sonra birsürü kız senin yanına gelmeye çalıştı biliyomusun'
'....'
" ya oppa biraz konuşsana! Haa yoksa biyerinmi acıyo istersen biyerde pansuman filan yapiyım"
'gerek yok'
"yaa soğuk davranmasana bana karşı"
'hinata gidermisin başımdan'
"oppa bi sorun yok dimi"
'yok hinata yok'
"tamam oppa zaten arkadaşlarım çağırıyo o yüzden gidiyorum ama eve gidince yazarım sana olur mu"Diyip cevap beklemeden gitmişti. Aslında cevap beklememesi işime gelmişti çünkü ne diyeceğimi bilmiyodum zaten ama muhtemlen terslerdim yine
Bana oppa demesi düşündükçe sinirimi bozuyo. Ayrıca acaba hongjoongda kavga ederken havlı göründüğümü düşünmüşmüdür.
Hongjoong diyince aklıma yine birsürü soru geliyodu ama şuan sadece o gizli yerin arka bahçede olduğunu galiba bilen tek kişi bendim ve bu sanki diğerlerinden daha üstünmüşüm gibi hissettiriyodu
Aslında ilk baştan beri hongjoongla aramızda garip bi çekim vardı. Onu kısa bir sürede aşırı sevmiştim. O da beni sevmiştir umarım diyerek geçirdim aklımdan aslında daha fazla düşünürdüm ama lanet telefonum çalmıştı. Arayan seohoydu
"kanzi bak şimdi sana konser vericez"
'iyimisiniz amk siz'
"he iyiyiz valla mingi iyisin dimi.... Evet iyiymiş o da sen nasılsın"
'ben kötüyüm yine hinatayla uğraşıyorum'
"işim var gidiyorum ben de git sonra"
'hahaha çok komik'
"JSHDJDBSJDBSHSHDUDJD tabi komik ne sandın daha seninle dalga geçmek için 31 yılımız var"
'31 bile daha komik'
"31e gül o zman"
'seoho siktir git kardesim'
"ne beni çokmu seviyosun üzgünüm hwa senin duygularına karşılık veremem ben keonheeyi seviyorum"
'ne benle evlenmekmi istiyosun üzgünüm seoho seninle evlenemem ben ' yla evliyim'
"nee kimle evlisin duyamadım"
' ' yla'
"hee bende diyom ne diyo bu evlenicek kisi bulamamis bisey diyemiyo jdjdjdjdhriddhjd üzülme ln senide hongjoongla evlendiririz"
'ya bi git'
"ya of sana konser filan yok git işine sikik sonik seni"Arama bitmişti. Aşırı kaliteli bi konuşmadan sonra zaten eve varmıştım. Üstümü değiştirdikten sonra hinatadan gelen 'oppa ben eve geldim sen geldinmi' mesajıyla bir süre bakıştıktan sorna cevap yazmadan telefonu bırakıp aşağıya yemek yemeye inmiştim.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
~ERTESI GÜN~Mingi'den:
Okula varmıştım zaten yunholar çoktan gelmiştir diye çantamı bırakıp niki ve jayle birlikte yukarı kata çıkmaya başlamıştık seonghwa geldiği gibi kafasını sıraya koymuş uyumuştu zaten benim seoho askmda bugun geç uyandığı için biraz geç kalıcaktı.
Onların sınıf kapısına gelip içeri baktığımız anda tahtaya sırt üstü yapışıp sonrada hiç bişey olmamış gibi hiç tanımadığımız bir çocuğun üstüne atlayan jungwonu görmüştük.
Birazdaha kapıda onları izlerken boğuacanın içine sunoo ve hongjoongda eklenmişti. Yunho ve keonheede tüm sınıf gibi onları gülerek izliyolardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
futboll?/SEONGJOONG
Teen FictionSeonghwa öğle araşında yan sınıfla futbol maçı yaparken izleyenler arasında duran bir çocuk dikkatini çekti o çocuğu daha önce görmediğine emindi ama bidaha görmiyeceğine değil.. Shipler: Seongjoong Yungi Sunki Jaywon Seohee