Yazardan:
Niki sunoo v ejungwonun kaldığı çadıra gidip sunooyu kendisiyle birlikte ormana gelmesi için çağırmıştı. Sunooda kabul edip çadırdan çıkmış ve nikiyle birlikte ormana doğru yürümeye başlamıştı. Ikiside ormanın karanlığı ve aurasından dolayı biraz korkuyordu ama belli etmemeye çalışıyorlardı.
Çokta uzak olmamayan bi dereye getirmişti niki sunooyu. Içi içine sığmıyordu çok heycanlıydı ve birazda stresliydi durmadan 'ya kabul etmezse' diye geçiriyordu içinden. Derenin önüne oturduktan sorna yanına sunooda oturmuştu. Biraz suyu biraz ayı ve yıldızları izledikten sonra niki artık bunu yapması gerektiğini düşünerek sunooya dönmüştü.
Niki'den:
'sunoo'
"efendim"Off galiba yapamıycam, neden yapamıyım benden iyisinimi bulcak sanki diye geçirdim içimden. Daha sonra konuşmaya başlamak için ağzımı açıcaktımki banda söyliyceğim herşeyin aklımdan uçup gittiğini hissettim. Hemen aklımda bişeyler toparlayıp söylemeye başladım
'sunoo çok tatlı ve enerjik birisin böyle resmen tüm dünyaya ışığı güneş diğilde sen yayıyormuşsun gibi hissediyorum bazen ve senden bişey istiycem o ışığını benimlede paylaşırmısın'
"ne"
'Kim sunoo benimle çıkarmısın'
"sen ciddimisin niki"
'evet ama eğer sen beni arkadaşın olarak görüyorsa-'Sözümü bölen şey sunoonun ikimizin dudaklarını birleştirmesi olmuştu. Ilk başta şaşırsamda sonra karşılık vermeye başlamıştım. Birden gelen alkışlama sesi ve daha birbirimizden ayrılmadan yüzlerinde patlayan flasla hemen o tarafa bakmıştık.
"üzgünüm ama flas açık olmasa bu karanlıkta gözükmezdiniz" (hj)
"ayy siz şimdi sengilimi oldunuz sunoo elden gidiyomusun ne diyim hayırlı olsun darısı başımıza" (rj)
"siz neden burdasınız" (sn)
"biz ormanda dolaşıyoduk aslında amacımız birilerini korkutmaktı sonra baktık siz geliyosunuz korkutalım falan diye düşündük iki saat oturdunuz burda he şimdi he birazdan derken korkutamadık sonra bi baktık niki sana açılıyo dedik sıçmayalım şuanın içine ondan şimdi geldik"(rj)
"iyi bok yediniz" (nk)
"joong kıskan benim artık sevgilim var" (nk)
"off boş yapma neyse hadi kampın oraya gidelim üşüdüm ben" (hj)
"tamam gidelim hadi" (nk)Bunu dedikten sonra ilerlemeye başlamıştık. Baya ilerlememize rağmen kamp alanına gelemeyince kaybolduğumuzdan şüphelenip olduğumuz yerde durmuştuk
"saat 00.36"(hj)
"napıcaz ayılar yemez dimi bizi burdaa" (sn)
"seni yiyebilirler ayılar bal sever" (nk)
"ıııyy kuscam" (rj,hj)
"cips kola kilit, cips kola kilit, cips kola kilit, cips kola kilit" (hj, rj)
"cips kola kilit" (rj) "cip-" (hj)
"haha ben kazandım konuşamazsın artık hongjoong" (rj)
"biz 3 kere hongjoong desek olmazmı" (nk)
"ryujinin kurallarına göre olmaz" (sn)
"o diğilde gecenin 12 buçuğu bi ormanda kaybolduk ve yaptığımız tartışmaya bak" (rj)
"gerçekten ya" (sn)
"napıcaz" (nk)
"bence birazdaha ses çıkartlaım sesimizi duyup gelirler" (rj)Ryujin bunj dedikten sonra hongjoong yerinde zıplayarak elini bişey buldum dermiş gibi sallamaya başlamıştı
"hongjoong hongjoong hongjoong taam komuş artık" (rj)
"yada birine konum atıp buraya gelmesini ve bizi almasını söyliyebilirz" (hj)
"arada aklı çalışıyo bunun" (sn)
"off tamam ben jaya konum atıyorum ozamn" (nk)
"tamam at gidelim artık burdan" (rj)
"çok soğuk yaa" (hj)
"ben korkuyorum" (sn)
"gel sarıliyim geçsin" (nk)
"off siz daha şimdiden böyleyseniz" (hj)
"senide görücez joong bey" (sn)
"geliyolarmış birazdan" (nk)
"geliyolarmı kim kim geliyolar" (hj)
"soriyim" (nk)"jay, seonghwa bide ryujin yanlız kız başına kalmasın diye yeji geliyomuş" (nk)
"aşkm ya" (rj)
"üşüyorum benn" (hj)
"anladık aslında" (sn)
"çok soğukk" (hj)
"sana soğuk olan bizede soğuk biz bu kadar söylenmiyoruz" (nk)
"söylenme zaten sarılmışsın sevgiline ışınıyosunuz siz götüm donuyo benim"
"gel askm bizde senle sarılalım" (rj)
"sarılalım" (hj)
"sarılın" (nk)
"ben hala üşüyorum" (hj)
~5dk sonra
"ben çok üşüyorum" (hj)
~5 dk sonra
"nerde kaldı bunlar götüm dondu burda" (hj)
"fark edildi götün buz kalıbı olmuş soğuktan" (nk)
"nee gerçektenmi ryu baksana olmuşmu" (hj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
futboll?/SEONGJOONG
Teen FictionSeonghwa öğle araşında yan sınıfla futbol maçı yaparken izleyenler arasında duran bir çocuk dikkatini çekti o çocuğu daha önce görmediğine emindi ama bidaha görmiyeceğine değil.. Shipler: Seongjoong Yungi Sunki Jaywon Seohee