Seonghwa'dan:
Oreo saçlı çocuk..
Karşımdaydı şuan fsrk ediyorumki yakından daha kısa ve tatlıydı. Ama malesefki onun bana bakması 1-2 saniye filan sürmüştü en fazla. Bi dakika neden malesef dedimki? Kafam karıştı yada onu gerçekten çok merak ettiğim içindi. Zaten kafam bu aralar oldukça karışıktı ve neden karışık olduğunu bilmemek dahada karıştırıyodu kafamı ve bu soru da üstüne eklenkrse hiç kaldıramazdım o yuzden şimdilik bu düşünceleri bir kenara bırakmaya başladım. Tam ben düşünmeyi bıraktığımda Niki yanımıza gelip onları tanıtmaya başlamıştı. Niki onları tanıyomuydu? Niki onları nerden tanıyodu? Geçen gün ona oreo saçlı çocuğu sorduğumda neden tanımadığını söylemişti?... Kafam yi e milyon tane soruyla dolmaya baslamisti bile ama bunlari daha sonra ona sorucaktim. Simdi dediği şeyleri dinlemeye başlamalıydım.Niki: kanziler şimdi bu sunooya sarilan velet jungwoon. Sonra şu 2 tane deve varya onlar keonhee ve Yunho su saei saclı Yunho diger kahveli keonhee neyse su diğer en velet kuccucuk herseye burnunu sokan oreo kafalı veledte hongjoong birazdan konusmaya baslar uyuyana kadar konuşur.
Seonghwa'dan:
Dikkatimizi tekrar oraya verdiğimizde hiç biri konuşmuyordu. Sunooda yavas yavas susuyodu. Ve bu sezsizligi bozan Yunho oldu.
Yh:knk hangisi yaptiysa valla doverim bak.
Sn:saol yunhom
Hj:azcık salıncakta sallanalımmı
Kh:hong yine konuyla alakasız bir şekilde duruma el atıyo
Jw:gel gidip sallanalim joong sabaha kadar burda durup sunoomun morelini bozamam ben
Kh:beni neden savunmadın ki şimdi
Yh: onlar mal biraz boşver boyları gibi beyinleride kucucuk.
Hg: kendi diyen
Jw: kendi olurr
Hg&jw: koydukmuu zaaaa
Sn: DHFIXNDISNSDJJSSNHSDHDHDHJSBDDJJD
Mg: ben konusmanin konusuna hayran kaldım
Hw: harbi olm asiri iyiydi jdnddjjdjdjd
Sh: mingiyle hamam bocekleri ossurursa ucar konusmasindan daha iyidi
Yh:ucar ama hatta biz 6 tabak kurufasulye yedirtip uzaya yolliycaktik
Kh: yapicaktik hamamboceğine kadar bulduk ama hong yuzunden yapamadik
Hj: ben naptim yaa o çok korkunçtu. Ayrıca suç sizin ben size korkuyorum dedim siz dedinizki eline al getir. Zorlamasaydınız.
Jy: napti hamambocegi buna
Jw: işte bu korkuyorum fln derken bunu iyice zorladılar sonra en sonunda merhamete geldiler taam taam birak ölümün şimdi hamam böceğinden olmasın dediler. Sonra biraz zaman geçti biz bu hamam böceğinin üstüne kavanoz kapatmıştık o yizden prdaydı hala neyse sonra ben sunoo ve jongiee hamam bocegini inceliyoduk. Bide bunlar bizim katta gerçekleşti. Okulda hamam bocegini nerden buldunuz dmeyin.
Nk: taam demeyiz ama harbiden nerden buldunuz ln
Sn: gizlice okulun depo gibi bi yeri varya oraya gitmistik orda bulduk.
Jy: oraya gitmek kimin fikriydi ln
Jw: keonheenin neyse iste biz bu syi incelerken chanyeollar bizim kata gelmisler sonra iste hongjoongun ne kadar korktuğu muhabbeti geçiyodu o arada sonra onlar bunu duydu. Kavonozla birlikte hongun yuzune firlattilar. Sonra baya kavonoz yuzune carpti kirilmadi ama asiri sert carptivarya burnu baya kanadi filan neyse sonra kavonoz yere dusunce kirildi sonra hamambocegi cik direk hongun ustune git hong korkudan chanyeolun kucana cikti amk. Chanyeolda tutuyo kacmasin diye o yuzden yanimizada gelemiyo. Mal gibi kaldi chanyeolun kucaginda.
Yh: chanyeolun bi tipi vardi varya anircaktim cok komikti.
Kh:harbi yaa
Nk: sunoo uyuya kaldi
Jw: iki tane çak yuzune uyanır
Hwa: ne kadar seviyosun yaa sunooyu
Yh:canından çok seviyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
futboll?/SEONGJOONG
Teen FictionSeonghwa öğle araşında yan sınıfla futbol maçı yaparken izleyenler arasında duran bir çocuk dikkatini çekti o çocuğu daha önce görmediğine emindi ama bidaha görmiyeceğine değil.. Shipler: Seongjoong Yungi Sunki Jaywon Seohee