Seonghwa'dan:
Çadırın içinde biraz konuştuktan sonra diğerlerinin çadırına gidip onlarla konuşmaya başlamıştık. Akşam üstüne doğru herkes sıkılıp çadırlardan çıkmıştı.
Hocalar çok fazla orman kısmına gitmiyelim diye filan çalı çırpı odun gibi şeyleri biz gelmeden önce buraya getittirmişti. Ama biz yinede ormana gidicektik. Çünkü why not.
Hongjoonga baktığımda yanında o kız yoktu. Yanlız başına çadırın önünde oturmuş sağ tarafında kalan orman tarafına bakıyodu. Tam yanına gidicekken kendi ismimi duymamla yerimde kalmıştım.
"Seonghwa oppa neden gelmedin yemek yemek için seni bekliyodum sonra hocalar artık ye birazdan gidicez dediğinde yemek zorunda kaldım"
'hongjoongla birlikte yedim'
"neden"
'ne'
"diyorum ki ven varken neden onunla yedin"
'napıcaksın'
"bişey yapmiycam sadece merak ettim ama neyse gidiyim ben ayrıca o çocuğu hiç sevmedim"
'tamam'Hinatanın gittiği gibi yeji gelmişti yanıma
"ne diyo bu varoş yine"
'saçmalıyo'
"of boşver sen nasılsın bu son 2aydır filan hiç konuşmadık. Insan bi arar sorar. Benim yeji diye bi arkadaşım vardı naptı acaba der"
'kanzi bişey dicem'
"de"
'hongjoong varya dicem ama tanımıyosundur muhtemelen'"ryujinin arkadaşı olanmı oysa tanıyorum çok iyi çocuk. Bi keresinde hastanede onların bi yeri vardı sonra oraya başkaları oturmiş diye gelip benim küreğimi ve tırmığımı alıp onların götlerine sokmaya gitmişlerdi sadece orda konuştum ikisiylede"
'bu ne olum yeter kurekleri veren, kurekleri alıp insanların götüne sokanlar ve götüne kürek giren hepiniz bilerekmi toplandınız böyle'
"götüne kürek giren kimki"
'jay'
"ay yazık he bu arada sen hongjoongla yakınmısın. Yakınsan bana ryujini ayarlasana"
'ilk bi hongu ayarlıyımda kendime'
"sende joongumu seviyosun"
'evet'
"git yapış dudağına ya benimsin ya karatoprağın yap"
'mukemmelmiş hemen yapmaya gidiyorum'
"dur dur bak ryujin joongun yanın agidiyo biraz beklede birlikte gidelim"
'sonra ormana götürelim bunları ormanda 4lü date yapalım'
"çok iyi fikir"Yeji bunu dedikten sonra ikimiz birlilte hong ve ryujinin yanına gitmiştik
"merhabaa" (yj)
"aa MERHABAA" (rj)
"kulağımı siktin" (hj)
"sikerim" (rj)
"neyle" (hj)
"sus" (rj)
"neden"(hj)
"seninkinide gördük varla yok arası" (rj)
"jdjrdudhjedhdjdhdjdhjd ne zaman gördün diye sorgulamıycam" (hj)
"sorgulama zatem" (rj)
"zatem yanlız" (hj)
"sus demiştim" (rj)
"neden demiştim" (hj)
"yarramı ye ya gidiyorum ben"(rj)
"yarran yokki senin" (hj)Bunu dedikten sonra ryujin honga vurmuştu. Hongda bi tane ona vurmuş sonrada kaçmaya başlamıştı. Bizde orda mal gibi duruyoduk. Konuşma aşırı kaliteliydi zaten.
Onların kovalamacası bitince ikiside nefes nefese kavgaya başladıkları yere gelmişler ve kendilerine yere atmışlardı.
"ne yaşandı olum az önce" (hw)
"harbi ama yani konuşma aşırı kaliteliydi" (yj)
"ne sandın tabee"(rj) "ona laf yok zaten" (hj)
"cips kola kilit" (hj)
"ben senin kafana çokmu sert vuruyorum acaba" (rj)
"sorunun cevabı evet ama cips kola kilit yaptım ismini 3 kere söyliyene kadar konuşamazsın" (hj)
"kanzi malmısın aynı anda söyledik ama aynı şeyi söylemedik" (rj)
"AAA DOĞRUU" (hj)
"niye bağrıyosun dicem ama bence sebebini sende bilmiyosun" (rj)
"sizin konuşmalar hep böylemi" (yj)
"bazenleri böyle yoksa bizde herzaman yarran varmı yokmu şeyi yapmıyoruz" (rj)
"ayy şu hinatanın giydiklerini gördünmü" (yj)
"evet gördüm harbi varoş o kız bide oruspu o ama neyse sen harinin giydiklerini gördünmü asıl" (rj)
"hayır görmedim nerde o" (yj)
"gel şu arkadaki çadırlardan birinde o galiba gidip bakalım" (rj)
"tamamm" (yj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
futboll?/SEONGJOONG
Ficção AdolescenteSeonghwa öğle araşında yan sınıfla futbol maçı yaparken izleyenler arasında duran bir çocuk dikkatini çekti o çocuğu daha önce görmediğine emindi ama bidaha görmiyeceğine değil.. Shipler: Seongjoong Yungi Sunki Jaywon Seohee