7. Bölüm

9 2 0
                                    

Seongwa'dan:

Eve gelince biraz yatımıştım sonra kalkıp duşa girmiştim duştan çıkınca üstüme adam akıllı kyafetler giymiştim. Birazda bizimkinlerle sesli konuştuktan sonra aşağıdan bana seslenmeleriyle aşağıya inmiştim.

Annem birazdan gelirler demişti bende salonda oturmaya başladım.
Kapı çalınca annem kapıyı açmıştı. Gelen herkesle selamlaştıktan sonra oturma odasına geçmiştik.

Bayan kim küçük oğullarının bazı sepeplerden dolayı bugün bize katılamiycağını söylemişti. Ama o sebebi söylememişti. Bende merak etmiştim acaba sebebi neydi, nasıl biriydi acaba, bi hastalığı filanmı vardıki.

Ben bunları düşünürken ailelerimiz baya konuşmuştu bende düşüncelerimi bir süre sonra bir kenara atıp onları dinlemeye başlamıştım. Biraz sonra yemek yemek için için hepimiz kalkmıştık.

Içimden sonunda diye geçirdim. Yemek boyu onlar yine konuşmuş bende dinlemiştim arada onların oğulları olan  taehyung ile göz göze geliyoduk. O da arada sırada sohbete katılırken ben sezsiz kalmayı tercih ediyordum.

Biraz sornra telefonuma nikiden gelen 'kanzi biz geldik parka seni bekliyoruz' mesajını görüp, özür dileyerek bi işim olduğunu ve gitmem gerektiğini söylemiştim. Onlarda anlayışla karşılamışlardı.

Evden çıktığımda direk yaklaşık 3dk uzaklıkta olan parka doğru gitmiştim. Parka girdiğimde bizimkinlerin yanında sunoo ve jungwonda vardı. Buyuzden biraz şaşırsamda sonra yanlarına gidip oturmuştum birlikte konuşmuştuk başta. Sonra sunoo ve jungwonun telefonu aynı anda çalınca ortda bir sezsizlik oluştu kısa süreliğine.

Daha sonra onlar açalımmı açmiyalımmı diye konuşurken sunoo telefonu açmış jungwonun yanına geçmişti. Biraz sonra telefondan 'ŞEREFSIZLER HEPINIZIN AĞZINA SIÇICAM BEKLEYİN SIZ. AYRICA JUNGWON NERRDEE!?' diye bağıran yunhonun sesi gelmişti. Ardından hongjoongun sesi duyulmuştu'YAAH NE BARIYOSUN APTAL NAPTIK SANKI' sonra ise sunoo jungwonun yanında olduğunu söyleyince telefondaki diğer 3 kişi onlarsız buluştukları için biraz sövmüştü onümüzdeki ikiliye. 'taam susun bi amk. Çok istiyosanız sizde gelin' demişti jungwon.

Jungwon olduğumuz yeri söylemişti onların gelmesi için. Biraz sonra gülme, bağırma sesi karışık sesler geldiğinde bizde telrardan konuşmayı bırakıp oraya dönmüştük. Ilk başta keonhee gözükmüştü. Koşarak gelip kaudırağın arkasına geçmişti. Şuan güpme sesleri kesilmiş daha çok bağırma sesleri duyuluyordu. Yaklaşık 3dakika geçmişti seslerde kesilmişti ama ne hongjoong ne de yunho hala ortalıkta gözükmüyordu.

'yunho joongu öldürdü galiba'
Diyerek yanımıza gelmişti keonhee
'napmışızki' diye cevaben sormuştu jungwon
'tam anlmadım ama sabah okula gelirken konuştuğumuz olayla ilgili bişeylermiş'
'heemm çok sakıncalı'(sn)
'dimiii'(jw)
'ne konuştunuzki' (nk)
'bosver askm sen' (sn)
'tamam'(nk)

Niki tamam dedikten sonra kulağıma eğilip  'duydunmuuu bana aşkım dediii' dedi dediğinde gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdıktan sonra 'duydum' dedim. Niki sunoonun yanında ilkokul çocuğu gibi oluyodu.

Biraz zaman geçmesine rağmen hala hongjoong ve yunho gelmemişti. Jungwonda tam aklımı okumuş gibi ikilinin neden hala gelmediğini sormuştu. Hep birlikte oturduğumuz banktan kalkıp onlara bakmak için biraz dolaşarak gittik.

Bizim evin olduğu sokağa girerken yunho gozukmuştü bize doğru geliyordu. Yanımıza gelince hongjoongun nerde olduğunu sorduk.
Abisiyle konuştuğunu söyledi.

"hongjoong bu mahlledemi oturuyo?"
Diye şaşırarak sormuştum.

"ah hayır bugün babasının iş yerinden bi arkadaşının evine yemeğe gidiceklerdi" (jw)

futboll?/SEONGJOONG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin