13. Bölüm

6 2 0
                                    

Hongjoong'dan:

Sabah yine kalkmış okula gidicektim ama bugün diğerlerini beklemeden jungwonla birlikte gidicektik. Çünkü diğerlerine azcık trip atıcaktım.

Jungwonla birlikte okula gittiğimizde sınıfta durmak istememiş bu yüzden arka bahçeye gitmiştik. Masalı bankların birine oturup konuşmaya başlamıştık.

"sence chanyeol ve kai sıralarındaki yazıları görünce napıcak"
'bilmiyorum ama umarım bizim yaptığımızı anlamazlar'
"joong"
'hm'
"gidip silsekmi"
'yok boşver nerden anlasınlarki'
"anlamasalar bile gelip bizi suçliycaklar bence"
'evet muhtemelen'
"ne olursa olsun yapmadığımızı söyliyelim tamammı"
'tamam'
"ne yaptınızki" (yh)
"of ben sınıfa gidiyorum jungwon"(hj)
"tamam bende gelirim birazdan"(jw)
"yaa joong gitme özür dilerim bak bidaha boyuna laf etmicem" (yh)

Ona cevap bile vermeden gidmiştim zaten bugun-yarin affedicektim azcık sürünsünlerde öyle affediyim bari.

Sınıf katına çıkıcakken yine arkadan o tanıdık ses gelmişti.

"KİM HONGJOONG"

hiç bişey demeden ona dönmüştüm.

"kai ve benim sıramda yazanları gördünmü"
'hayır'
"yani aslında biliyorum sende ve arkadaşlarında onları yazıcak göt olmadığını biliyodum. Ama belki kimin yazdığını biliyosundur.
'hayır... Bilmiyorum'
" biliyosun dimi"
'hayır'
"Seonghwamı yaptı"
'bilmem ona sor'

Ben bunu söyledikten sonra üstüme doğru bi adım atmış sonrada yakamadan tutup hafif kaldırmıştı.

"kimin yaptığını bildiğini biliyorum kim hongjoong"
'bilmiyorum.. Gerçekten bilmiyorum'
"kimin yaptığını söyle"
'bilmiyorum'
"hongjoong zorlama bildiğini biliyorum. Yoksaa senmi yazdın. Nasıl olsa bizim böyle bişeye cesaret ediceğimizi düşünmez başkalarından şüphelenir filan diye. Bizi salak yerine filan mı koydun sen o aklınla"

Hiç bişey diyememiştim. Keşke gerçekten gidip silseydik yada hiç yazmasaydık neden böyle bişey yapmıştıkki gerçekten aptaldık.

"böyle sezsiz kaldığına göre sen yaptın dimi"

Bunu dedikten sorna bi cevap beklememişti belkide benim bi cevap vermiyceğimi biliyodu. Direk yakamdaki ellerini sıkılaştırmış ve beni birazdaha kendine ve yukarı doğru çekmişti. Kalbim çok hızlı atıyodu çünkü korkuyodum.

Arkadan gelen seonghwanın sesiyle yakamdaki eller gitmişti. Chanyeol arkasını dönmüş ve konuşmaya başlamıştı bende oraya baktığımda bize bakan 9 tane çocuk vardı.

"senin bu savunduğun çocuğun sıramıza neler yazdığını gördünmü" (cy)
"ben yazmadım(yalandan kim ölmüş)" (hj)
"KES SESİNİ"

Ilk başta kafamı eğmiş sonrada kafamı hafifçe kaldırıp jungwona bakmıştım. O da bana bakıyodu. Gerçi şuan chanyeol, seonghwa, jay ve yunho dışında hepsi bana bakıyodu. Seonghwa ve chanyeol kavga ediyo jay ve yunhoda onları izliyodu.

Bu hafif karmaşa olan kısımdan geçip jungwonun tanına gelmiştim. Diğerleri hala ordayken biz jungwonla sınıfa çıkmıştık.

"nerden anladıki"
'biz yapmadık hiçbişey sus'
"doğru biz yapmadık"

Biz birazdaha oturduktan sonra sınıfa diğerleri gelmişti.

"hong iyimisin" (hw)
"evet iyiyim bişey yapmadı zaten" (hj)
"pek öyle durmuyodu aslında ama sen bilirsin" (sh)
"mingi gerçekten iyimisin dünde böyleydin" (yh)

Mingiye baktığımda gerçekten üzgün gözüküyodu

"varya ben minginin bu hale duscegini hic dusunmezdim" (kh)
"harbiden bak cocuk benlede küs ama birazdan geri barışıcak o yüzden gram umrumda diğil" (nk)
"ama dünde öyle dediniz hala konuşmuyo benle"(mg)
"kim konuşmuyo sevdiğin cocuk filanmı" (yh)
"harviden kim konuşmuyo ve sen neden bana bisey anltamadin ve ayrica soyle gider bicaklarim ben"(sh)
"seoho sen küstünya dün" (nk)
"ben neden küstüm. Ben küsmedimki. Küstümmü" (sh)
"ben bu çocuğun mal olduğunu düşünüyorum" (hw)
"zaten öyle" (jy)
"he siz beni gene böyle assağılamıştınızda ondanmı küsmüştüm.ama mingi beni aşağılamazki"(sh)
"ya salak çocuk dün bi konu açılımıştı sonra hwa sana bi laf attı ama öyle bi laf attıki aşırı iyiydi valla ben ezildim neyse sorna ben ve mingi de işte oo koydu filan dedik" (nk)
"hee hatırladım neyse ben mingi aşkmla ayrı kalamam zaten"(sh)
"çoookk seviyorum senii" (mg)
"ya ben seni daha çok seviyorum" (sh)
"hayır ben daha çok" (mg)
"ya ben daha çok" (sh)
"önce sen kapat" (mg)
"hayır sen" (sh)
"JEJDJDBDJDNSHZJSBSJSBSJSJSHSBDHDHHDHDHDH" (Mg)
"JSBDJSSJSHJDBSJDNDHSJDHEJDHDJDBDJSBDJDHDJDJDJD(Sh)
" bu konuşmayı gerçekten duymak zorunda diğildik"(jw)
"gerçekten" (jy)
"biz işte hergün bu ikisine katlanıyoruz" (hw)
"bence eğlenceliydi yani" (kh)
"djheudjrje bencedee" (yh)
"ee bide yarınki geziye geliyomusunuz" (hj)
"evet bizde herkes geliyo"(nk)
"bizdedee" (sn)

Zil çalınca diğerleri sınıflarına gitmişti. Öğlen arası geldiğinde diğerleriyle yemekhaneye gidicektik. Ben hala trip attığım için jungwona yapışarak geziyodum.

Diğerlerinin katına geldiğimizde jungwon jayin yanına gittiği için bende mal gibi kalmıyım diye seonghwanın kolun agirmiştim. O, o sırada mingiye bişeyler söylüyodu ve ben onun koluna girince beklemiyo olucakki şaşırmıştı. Şaşkınlığı geçince normal bi şekilde yürümüştük.

"joong küsmüsün hala" (sn)

Cevap vermemiştim

"evet diyo" (jw)
"ya jungwon sussana belki barıştı"(kh)
"harbi" (yh)
"barışsaydı cevap verirdi" (jw)
"haklı" (kh)
Sonra hepsi susmuştu. Ama bu sefer seonghwa sezsizce sormuştu

"neden küstünki"
'bana kısa dediler'
"kısa diğilmisin sen"
'diğilim'
"boyun kaç"
'o konulara girmeyelim lütfen'
"jdhdjdeheh tamam"

Biz bunları konuşurken yemekhaneye girmiştik. Yemeklerimizide alıp bi masaya oturduktan sonra aklıma gelen soruyla tekrar seonghwaya dönmüştüm.

'o gün benim yerimi gördüysen neden yanıma gelemdin'
"yerini görmedimki"
'nerden biliyosun o zaman'
"bilmiyorum"
'neden diğerlerine bildiğini söyledin o zamn'
"onlara bildigimi söylemedimki sadece sana bakmaya geliceğimi söyledim onlar kendileri öyle anladı. Ve yani aslında arka bahçede biraz biyerlere baksam arasam filan seni ve gizli yerini bulurum diye düşünmüştüm"
'evet aslında çokta zor biyer diğil hatta aşırı kolay biyer ama kimse fark etmiyo'
"bana orayı göstermek istermisin"
'bilmem belki bi gün olabilir'
"peki sen bilirsin"

Yemeğimizi yedikten sonra arka bahçedeki masalı banklardan birine oturmuş heo birlikte konuşmaya başlamıştık daha doğrusu mingi ve seohonun rezilliklerini dinliyoduk

"bakın şimdi bi gün böyle matkete gittik sonra işte aldık bişeyler tabi jaye odetiyoruz. Neyse sonra biz gidicez adam karti vermedi hala posetler elimizde fiside aldik mal mal bekliyoz. Sonra mingi dediki kartı alalımmı sonra adam böyle yok o bizde kalıyo dedi güldü. Sonra mingide böyle nazikçe güliyim derken  adamın yüzüne 'hığğhh' yaptı bağrarak sonra seoho birden anırmaya başladı ama öylebi anırıyoki biz onu çıkartmaya çalışıyoruz sonra seoho bikac adım attı sonra birden market arabalarından bitanesine girip yere yapıştı. Sonra bide kendine gülmeye başladı. Zaten o güldükçe mingide gülüyo bizde o ikisine gülüyoruz. Marketteki herkes bize bakıyo. Seoho gülmekten kalkamıyo bizde gülmekten kaldıramıyoruz filan öyle rezil bi anıydı"(jy)

Bende dahil herkes bu anı gözünde canlandırarak dinlemiş ve şimdi hepimiz anırarak gülüyoduk. Gülmemiz bittiğinde mingi konuşmuştu.

" ay durun şimdi aklıma bişey geldi onu anlatıcam ama çokta komik bişey diğil baştan söyliyim. Şimdi biz bigün seohoyla girdik bi markete sonra çikolatalı süt aldı o bende muzlu aldım neyse sonra bide bi paket tumurta aldık sonra çıktık bi dağ gibi biyere alttada böyle paten, kaykay, bisiklet surenler, piknik yapmak icin gelenler filan var. Sonra biz onların kafasına dağdan yumurta atmaya başladık sonra arkadan bi ses duyduk. Domuz sesi diyorum arkamızı döndük bi baktık 3 tane domuz 3ude aynı seonggeaya benziyodu. Neyse sonra biz bi göt korkusu asagiya dogru kacmaya basladik sonra benim ayağım takıldı seohoda bana takıldı biz aşağıya kadar yuvarlandık sorna aşağıdan dağın ucuna baktık domuzlar orda bizim sut kurulariyla biseyler yapiyolar. Sonra arkadan bir kisi iki el bi el seohonun omzuna vi el benim omzuma iste donduk arkamizı. Arkamızda 1.90 kaslı 26 27 yaşınd afilan bi adam var. Adam siz dağdan indiniz galiba bu yumurtaları kim attıyo gördünüzmü dedi bizde dedik görmedik filan oda tamam dedi öyle"

Bu tür saçma sapan anıları dinledikten sonra zilin çalmasıyla sınıfa girmiştik. Okul bitincede eve gitmiştik

Grupta yanımıza alıcağımız şeyler hakkında konuşmuştuk ve tirip atamyı çok erkende olsa bırakmıştım. Yanıma alıcaklarımı ayarlarkende yani yaklaşık 3 buçuk saat boyuncada ryujinle görüntülü konuşmuştuk. Bizim okuldaki bi kızdan hoşlanmaya başlamış onu anlatıyodu. Kızın ismi yejiydi galiba.

━━━━●━━───────⇆
◁ㅤ❚❚ㅤ▷.
00.03
▓█▓⃢⃢♚⃢⃢▓█▓ 𝘀

Helööö
Allah sizede mingi ve seohonun arkadasligi gibi arkadaslik nasip etsin
Oy vermeyi unutmayiinnn
Seviliyosunuzz gorusurruuuzz

futboll?/SEONGJOONG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin