BÖLÜM 5

28 14 13
                                    

Umay Umay kız hadi uyan sen de okul sırası bu sanki yatakta yatıyor gibi uyuyorsun kalksana .

Gözümü açar açmaz başımda car car  konuşan Melek ile ne olduğunu anlamaya çalıştım bir iki dakika ne dediğini anlamasam da sonra algılamaya başladım . Boynum ve kollarıma ufak çaplı kramplar giriyordu .

" öğlen arası oldu benim evim uzak genelde dışarıdan yerim sen eve mi gidiyorsun ?"

Önüme koyduğu deftere bakıp yazamayacak kadar üşenince hayır manasında kafamı salladım .

" e süper o zaman öğlen araları da beraberiz demek . Kantine mi inelim bu gün yoksa dışarda mi yiyelim nası yapalım . Ya da yiyesin var mı ? Benim çok yok gibi ama ben her türlü yerim "

Yuh yani dercesine baktım ona deftere çok aç değilim kantine gidelim istersen ama çok kalabalık olur mu orası .
Yazdıklarımı okuyup tek kaşını havaya kaldırınca çok komik oldu .

" anlıyorum seni ama sonsuza kadar
kaçamazsın ki ila ki bu gün değilse yarın kendini bilmezin biri çıkar bir laf eder hadi kalk hem ben varım hiçte bir şey yapamazlar .

Bana yaklaşmasına izin vererek hata yaptım galiba ama haklı idi çantamdan cüzdanımı alıp peşi sıra ilerledim . Katından tost ve ayran alıp bir masaya ilerledik . Tamda beklediğim gibi kalabalıktı . Çabucak yiyip gitmek istedim . Melek anlamış olacak ki

Sakin ol bundan daha fazla ne yapabilirler ki onlara göre değil kendi tercihlerine göre yaşa hayatını hem ben yanındayım .

Kafamı salladım öyle boş boş neye salladığımı bilmeden . Hızlıca yemiş ve bitirmiştim Melekse bana sindirimi zorlaştırıyor yavaş ye deyip durdu. Yemeğini bitirmesini bekliyordum bir sürü bana bakıp konuşan insan doluydu kantin .

Daha fazla yiyemiycem galiba istersen oturalım ya da çıkalım Umi diyen Meleğe Umi ne dercesine baktım ama anlamadı . Kalkmak için toparlanirken gözlerim kantin girişinde bana bakan Baturay ı görünce kötü oldum içimi bir panik kapladı . Melekse sakin ol hadi gidelim deyip koluma girdi yanlarından geçerken yüzü morluk ve ufak tefek yara izleri olan Baturay kolumdan tutunca Melek bağırmaya başlasa da bir anda özür dilerim Umay eşeklik ettim diyen Baturay ile sustu . Her kesin içinde bağırarak son 3 günde yaşanan bütün olaylar benim planım sadece şaka yapmak istedim ama olaylar çok büyüdü kimse ve şimdi Umay ben senden özür dilerim affet beni diye bağıra bağıra özür diledi .

Asla samimi değildi ona bunları söyleten neydi bilmiyordum ama kafamı sallayıp melekle sınıfa doğru gitmeye başladık .

Oha Baturay az önce özür diledi farkında mısın abi burnu düşse almazdı yerden be o ayağına gelip herkesin için de özür diledi .

Umay tepki versene be kızım diyip gülen Meleğe omuz silktim ne gibi bir tepki verebilirdim ki yani . Özür diledi diye madalya mı takalım .

Sınıfa gidene kadar bir sürü teori kurdu yüzündeki yaralara kadar hem de .  Lavaboya geçip geliyorum diyen Meleğe kafamı sallayıp sınıfa girdim . Masama doğru ilerlerken üzerindekiler dikkatimi çekti Melek te bende toplamiştık eşyalarımızı .

Bir çikolata , kağıttan ufak bir gemi ve bir de postiş vardı . Geminin üzerinde
"Ben bir göçmen kızı gördüm tuna boyunda... yazıyordu.

Postişte ise anlamsız beceriksizce çizilmiş bir ev kuş ve galiba deniz vardı . Yanlış ya da Meleğe geldi diye düşünecekken postişin arkasındaki Umay'a yazısı ile kala kaldım .

Birileri yine bana bir oyunlar mı kuruyordu iyi de bu ne böyle ne saçma bir şeydi bu . Meleğin birden arkamdan böğ yapması ile irkilip hemen elimdekileri saklamaya çalıştım . Korkuttun mu gördün beni sanmıştım iyi misin ?

GÖÇMEN KUŞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin