2.Bölüm"Zor"

27 2 0
                                    

Merhabaaaa
Nasılsınız gencolar
Umarım sevilir daha yeni olduğu için pek bir beklentim yok ama olduğu kadar olsun.

Yazgı Beste

Geçen bölüm kesiti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geçen bölüm kesiti

Bakışları bana döndü, ifadesi yumuşamıştı.

"Biz kızımızı istiyoruz."

Şimdiki Zaman

Midem bulanıyordu.

Kenan kaşlarını çatmış Mehmet Bey'e dönmüştü. Tam konuşacakken ondan önce davranan biri vardı.

Arzu hemen lafa atladı.

"Biz eşimle biraz konuşalım sonra ne olacağına karar veririz." dedi.

Neyi konuşacaksa bu da al kızını ver kızımı yani ne ortalığı geriyorsun.

Mal mı satıyorsun al ver falan.

Yani şimdi sonuç olarak elimizde bir 'mal' olmuş olduğundan sonuç pek değişmiyor.

Te Allah'ım ya.

Arzu, Kenan'ı kolundan çekiştirerek kapıdan çıkardı.

***

"Gerçekler ortada sizin kararınız ne olursa olsun ben kızımı istiyorum. Ailesinin yanında." dedi Mehmet Bey.

Bakışları oldukça anlam yüklüydü.

"Açıkçası söylemek gerekirse biz Beste ile ne kadar iyi anlaşamıyor olsakta o bizim kızımız. Ona bunca zaman biz baktık biz büyüttük. Her ne kadar göndermek istemesekte bu işi zora sokmak istemiyoruz." dedi Arzu Korel.

Çok güzel rol yapıyordu. Mimar değil oyuncu olmalıydı.

Biraz daha bu ortamda durursam muhtemelen şuan yanımda oturan ve az önce doktora saldıran çocuğun üzerine kusacaktım.

Oturduğum yerden kalkarak kimseye bir şey söylemeden bahçeye çıktım. Hırkamın cebinden kulaklığımı çıkartarak kulağıma taktım. Girişe en uzak banka ilerleyerek oraya oturdum.

Dizlerimi kendime çekerek kafamı dizime yasladım. Playlistimden şu aralar sık dinlediğim şarkıyı açarak mırıldanmaya başladım.

"Sessiz doğdum, sessiz öldüm.
Yorgun bir kalp, yorgun ömrüm."

Ölü terimi fiziken ölmek olarak geçerdi Tıp içerisinde. Oysaki insanların ruhları da ölebilirdi.
Çocuklukları ölebilirdi. Geçmişi ölebilir, öldürülebilirdi.

Kocaman Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin