|| Mila Winchester, 8:35 ujutro, Los Angeles.
Uzaš, ponovo kasnim. Neću ni završiti sa pripremama dobiću otkaz, zapravo, neće mi ni zaposliti. Dok sam jurcala od kuhinje pa do određenih kancelarija raznosivši kafe kao konobarica susretnem se sa Alanom. Njega je stvarno teško izbeći, nekada mi se stvarno čini da je na svakom ćošku ove firme.
„Alan kasnim, molim te, ne sada. Šta god bilo u pitanju.", izgovorim, ali on tada stavi ruku na zid te me tako zaustavi ne dozvoljavajući mi da prođem. Bila sam zarobljena između njegove dve ruke, sa njim ispred mene i hladnim zidom iza.
„Obećala si mi kafu gospođice Winchester", namesti se zavodnički, a ja se tek tada setim da sam mu još juče obećala da ćemo izaći na kafu.
„Naravno, posle posla Alan.", izgovorim dok je spuštao glavu bliže mojoj. U momentu kada je krenuo da vrti pramen moje kose oko prsta jedna devojka je prošla hodnikom i popreko nas pogledala. Njen pogled je bio očigledan. Bila je ljubomirna i smetalo joj je jer je provela noć sa Alanom. U tom momentu se spustim i izvučem odatle, a on skloni ruke sa zida.
„Čekam te u sedam.", namigne mi, a zatim vrati ruke u džepove i nastavi niz hodnik. Uf! Zgodan je, ali kreten i fuck boy, nije moj tip.
~
Sastank u 14:30, došla sam desetak minuta ranije kako bih namestila sve i proverila da li je sve kako treba biti. Tako sam dočekala šefove drugih firmi u gradu kao i jednog šefa. Gospodin Hidalgo, jedan od trojice braće, on je srednji, Liam. Pozdravio se sa svima, a zatim seo na stolicu kako bi imao savršen pogled na ljude u prostoriji.
„Gospođice Winchester?", upitno izgovori moje ime što me nateralo da ga pogledam. „Moji papiri?", ponovo upitno izgovori, a ja prema njemu pružim plavu fasciklu sa crtežima i raznim papirima za novi projekat. Sastanak je tačno počeo u pola tri popodne, samo jedno mesto je bilo prazno. Cameron Hidalgo. Kasnio je. Najstariji brat od trojice njih. Ušao je u prostoriju i procedio kroz zube izvinjenje, iako se na njegovom licu nije video kao da mu je žao što kasni. Dok je sedao preko puta mene imala sam savršen pogled na njega, njegovo telo, crte lica, kosu koja je padala preko čela pa čak i na neki način skivala njegove tamno braon oči. U momentu kada me pogledao neko strujanje je prošlo kroz moje telo. Zašto ovako reagujem, pobogu?
„Pretpostavljam da je ovo za mene.", pruži ruku preko stola I prema sebi privuče fasciklu koja je jeste bila za njega. Njegovi nacrti novog projekta. Delimično sam slušala nešto o novom projketu, više sam pažnje posvećivala njemu dok sam lagano naslanjala hemijsku olovku na svoje usne. Teget plavi sako stajao mu je kao salivan, isticao je njegove mišićave ruke kao i široka ramena. Jako privlačan muškarac.
•••••••••••••••
Mila Winchester // 25. godina
Alan Wilde // 28. godina
Cameron Hidalgo // 30. godina
Liam Hidalgo // 28. godina
Marina Street // 29. godina
ВЫ ЧИТАЕТЕ
"Između dimenzija" // 🔛
Любовные романы🖤 Da li će uspeti da mu pomeri pamet ili će mu biti samo još jedna prolazna faza? Različiti rangovi, različiti svetovi, druge dimenzije. Ona, mala devojčica željna ljubavi koju nikada nije imala, dok on, živa vatra, nikada nije sebi dozvolio da m...