10.

28 4 0
                                    

Nisam obraćala pažnju na devojke koje su ulazile u toalet, kao ni zvuk zaključavanja vrata, pretpostavila sam da je to od kabine, međutim.. Podignem pogled ka svom odrezu u ogledalu, dok sam bila nagnuta napred sa dlanovima oko lavaboa, ugledam Camerona iza sebe. Stajao je tako, nemo, sa rukama u džepovima i posmatrao naše odraze u ogledalu. Kada shvatim u kakvom se položaju nalazim ispred njega, ispravim se, ali ne dozvolim sebi da se okrenem ka njemu. Posmatrala sam njegov lik u ogledalu dok sam osećala da mi srce sve brže kuca. Kada se on stvorio u ovom klubu i ovde, u ženskom toaletu, iza mene? Uf.

„Šta radiš Mila?“, oglasi se njegov hrapav glas, ali moje ime sa njegovih usana me ostavljalo bez daha. Zašto? Ni sama ne znam. Dozvolim sebi da se okrenem ka njemu.

„Ne razumem?“, stvarno nisam razumela o čemu priča i šta me pita.

„Šta radiš ovde sa Liamom?“, upita malo glasnije i besno. Aha, to je u pitanju.

„Izašli smo.“, skupi obrve istog momenta i napravi korak ka meni dok nije vadio ruke iz džepova. Ali na momenat promeni izraz lica i nasmeje se u kut usne.

„Zar stvarno misliš da možeš dobiti posao izlaženjem sa šefom. Jebati se sa njim i tako dobiti posao?“, blago skupim obrve. Naravno da misli tako, većina devojaka je tako dobila posao u najpoznatijoj firmi u LA porodice Hidalgo.

„Ja nisam kao one.“, proderem se napravivši korak ka njemu.

„Samo ti tako misliš, svi će te ovim postupkom smatrati kurvom, čak si tako i obučena.“, planem u tom momentu, iako nisam planirala, ošamarim ga. Moja ruka je na sekund dodirnula njegovo lice, ali ne na način na koji sam htela. Iako nisam htela da mu udarim šamar bes je preovladao u meni. Izvuče ruke iz džepova te jednu obmota oko mog vrata i gurne nazad do lavaboa tako da udarim od isti. Drugu ruku je stezao u pesnicu kada je približio lice mom. Osećala sam kako želi da pojača stisak ruke oko mog vrata, ali se suzdržavao. Svoje usne približio je mom uvetu, što me nateralo da okrenem glavu u stranu, Dok je pričao njegov dah sam osećala i na vratu. „Ovo si sada uradila, više nikada ako ne želiš da se provedeš kao momak od pre neki dan.“, izgovarao je polako, ponovo je jeza prošla mojim telom.

„Ko si ti?“, procedim kroz zube kada vratim pogled napred, ali je podignem ka gore kako ne bih bradu naslonila na njegovo rame.

„Saznaćete gospođice Winchester.“, imala sam nagon da mu ponovo udarim šamar, ali mi se telo ukočilo od njegove blizine. Skloni ruku sa mog vrata, a ubrzo napusti toalet. Zatvorim oči na momenat kako bih se pribrala, a zatim se vratim unutra. Prvo sam otišla do šanka i naručila neko duplo, kratko alkoholo piće. Čašu odmah primim u ruke kada je konobar spusti na sto i ispijem alkohol iz iste. Ubrzo je došao Liam do mene, ali do tada sam ja popila još dve čaše alkohola.

„Gde si bila?“, upita stavivši ruku na donji deo mojih leđa.

„Zašto te zanima?“, odgovorim pitanje i naručim još alkohola. Uf, šta mi taj momak radi?

„Zabrinula si me.“, glasno se nasmejem na njegovu rečenicu, ali on promeni izraz svog lica na moju rekaciju.

„Oh, izvinjavam se, ali ne verujem u to.“, sklonim se od njega, bar jedan korak nazad kako bi njegova ruka skliznula sa mojih leđa. „Idem odavde.“, prokomentarišem kada popijem i poslednju čašu alkohola koju mi konobar spusti na šank ispred mene.

„Naravno, idemo.“, da li je ovaj dečko glup ili šta? Kada sam spomenula da idem sa njim?

„Idem sama, dosta mi je ove večeri.“, odsečno kažem i napustim klub, a on ostane unutra. Debil. Ni bar mu nije ništa bolji. Uzmem telefon i okrenem Marinin broj, nije se javila. Pokušam još jednom, ali ni ovaj put ništa. Ostaje mi samo pokušati zaustaviti neki taksi, srećom, to mi je pošlo za rukom.

"Između dimenzija" // 🔛Donde viven las historias. Descúbrelo ahora