17.

35 1 1
                                    

Cameron Hidalgo

Istog momenta kada smo došli u hotelsku sobu odjurila je u toalet, a ubrzo sam čuo i tuš. Uzmem čašu i flašu viskija te izađem na terasu, usput obavim i jedan poziv. Popijem viski koji sam prethodno sipao u čašu I premotam film od večeras. Doživela je potpuni šok i uradila je nešto za šta je mislila da nikada neće. Nije ga ubila, ali šta ako umre? Kakve će tek tada probleme da ima? Smetnem to sa misli kada čujem otključavanje vrata i ugledam nju kako izlazi na terasu u nekoj pidžami, šorc i majica, tamno crveni, svileni. Reč mi nije rekla već se samo naslonila rukama od ogradu terase i bacila pogled ka gradu.

„Zašto nisi legla?“, upitam vraćajući čašu na sto.

„Ne mogu.“, kratko mi odgovori.

„Ako i dalje razmišljaš o-.“, prekine me.

„Ne.“, ponovo kratko izreči nakon čega stavim ruke na njena ramena i okrenem je ka sebi. Nije imala gde, bila je, bukvalno, prikovana uz ogradu.

„Žao mi je što sam te uvukao u ovo Mila.“, zadržao sam pogled na njenim očima, izgledala je malo uplašeno, još uvek. Na trenutak mi je kroz glavu prošla scena kako moje usne šaraju po njenom vratu dok smo bili na zabavi. Imao sam nagon da to ponovim, ali da ne ostane na tome.

„Umorna sam.“, tiho je izgovorila dok je sklanjala moje ruke sa sebe. Napravila je par koraka ka balkonskim vratima, ali sam je zaustavio uhvativši je sa ruku i vrativši ispred sebe, u istu položaj. Nisam oklevao ni sekunde već sam nam odmah spojio usne. Kroz poljubac obavila je ruke oko mog vrata dok je moja jedna ruka šarana po njenim leđima, a drugom sam je držao oko vrata. Poljubac je trajao i više nego što sam mislio, ali ne kajem se, i kao što rekoh, ne stajem samo na ovome. Lagano smo ušli u sobu pazeći da ne prekidamo poljubac, a ubrzo završivši i na krevetu. Našao sam se iznad nje dok je ona prelazila rukama preko mojih ramena, ja sam polako dizao njenu majicu ka gore. Kroz svega par sekundi ostali smo potpuno bez odeće na sebi i tada se završila naša mala predigra.

.

Lagano otvorim oči kada osetim njenu ruku preko mojih grudi. Spustim pogled ka njoj, spavala je. Glava joj je bila skoro pa na mojim grudima, a noga preko moje ispod pokrivača. Blago se osmehnem primetivši se šta se desilo sinoć i zašto smo sada u ovom položaju. Polako se izvučem iz kreveta kako je ne bih probudio, a zatim odem do toaleta. Pustim vodu na tušu te stanem ispod njega. Zatvorim oči i dopustim da mi misli obuzmu um, razmišljao sam o njoj. Nisam mislio da ću ikada spavati sa njom. Trgne me iz misli nežan dodir, njeni prsti koji su šarali po mom stomaku. Otvorim oči I ugledam je ispred sebe. Blago mi se smešila. Ali njeni pokreti su govorili da želi još, da želi da sw ponovo ono od sinoć. Približila mi se što je moje srce nateralo da malo brže kuca. Uhvatim je za ruku kojom je šarala po meni, a zatim je pribijem uz zid kabine. Podignem njene ruke iznad njene glave te nam isprepletem prste, a zatim ponovo osetim ukus njenih usana. Pređem na njen vrat što je nateralo da ispusti jedan uzdah, znao sam da voli ovo.

„Ni sada ne znaš šta radiš?“, upita dok sam usnama ljubio svaku tačku na njenom vratu.

„Hoćeš da ti pokažem da znam?“, odgovorim pitanjem na njeno, a ona se naježi.

„Hoću.“, kratko izgovori, a ja je uhvatim za struk i podignem tako da obavije noge oko mene, što I uradi. Ponovo je prislonim uz zid, ali ovaj put uđem u nju nakon čega ona krene da ispusti izdah iz usta, ali je zaustavim tako što je poljubim.

"Između dimenzija" // 🔛Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang