„Oh moj Bože! Liam Hidalgo te pozvao na sastanak!", vrištala je na sav glas dok sam pokušavala da je smirim kako se komšije ne bi žalile. „Prava si srećnica!", ponovo uzvikne.
„Nisam još rekla da ću izaći sa njim.", spusti pogled ka meni jer je stajala pored dok sam ja sedela na podu i držala čašu vina u ruci.
„Ideš devojko. Itekako ideš! Ta prilika se ne propušta.", prokomentariše kada popije vino iza čaše i spusti praznu čašu na sto pored mene.
„Šta ču ako se kasnije bude pričalo da sam izašla sa njim samo da dobijem taj posao koji toliko želim?", upitam smoreno, ali mi se Marina odmah obrati.
„Baš te briga, ti znaš da to nije istina.", vratim pogled ka tv-u ispred sebe kada otpijem još jedan gutljaj vina. „A Cameron?", na pomen njegovog imena brzinski vratim pogled ka njoj. Znaš to se ovoliko trznem njegovo njegovo ime?
„Šta sa njim?", pitanjem odgovorim na njeno, a ona skupi obrve.
„Ma daj, nisam glupa, za njega si se sređivala pre neki dan.", preokrenem očima na njenu izjavu, ali.. Šta ako je u pravu? Ma ne, to je nemoguće. Znala bih da osećam nešto.
„Uf Marina. Zar stvarno misliš da mi se sviđa onakav arogantni gad?", upitam je kada dospeom vina u čašu i popijem malo.
„Ali zgodni arogantni gad.", nasmeje se, a ja ponovo preokrenem očima. Mislim, u pravu je, on je hodajući seks, ali ništa više od toga. Dohvati daljinski sa stola i pojača muziku na tv-u, nakon čega mi istrgne čašu iz ruke i kada istu spusti na sto mene uhvati za ruke i digne sa stola. „Slavimo pozivanje na izlazak od strane poznatog seksi biznismena Liama Hidalga.", poviče, a ja samo zanjišem kukovima nasmešivsi se dok sam par puta mahnula glavom u stranu, u fazonu, ona nije normalna. Lepo smo se zabavile, prespavala je kod mene jer smo se ubile od alkohola.
Ujutro, kada me probudila užurbano se spremala, jer smo imale nekih petnaestak minuta za to. Brzo se spremim, te na sebe navučem bež haljinu koja je pratila liniju mog tela, preko nabacim beli sako i obujem, ovaj put malo elegantnije patike, jer se nisam otreznila, pa da ne budem hodajući blam. Zakasnile smo na posao nekih desetak minuta, sreća ni jedan od njih nije došao, ali u kafeteriji ugledamo Travisa.
„Znam da se još nisam otreznila, ali jebala bih ga.", udarim je laktom u stomak, a zatim se udaljim od nje i napravim kafu.
„Nova radnica?", upitno mi se obrati, nakon čega podignem pogled ka njemu.
„Mila Wincheste, gospodine Travis.", primi ne za ruku kako bi se rukovali. „Zapravo, na pripremama sam trenutno.", na moju izjavu lagano je klimnuo glavom dok je polako izvlačio ruku iz moje.
„Srećno sa dobijanjem posla, Cameron je malo zeznut.", namigne mi, a ja se nervozno osmehnem. Ubrzo je otišao, a ja uzmem kafu koju je prethodno aparat sipao u šolju. Marina se u međuvremenu izgubila, te ja uzmem još jednu kafu, bez šećera, crnu i uputim se ka Cameronovoj kancariji. Uh. Pokucam na vrata iste i ubrzo uđem unutra. Kao što rekoh, još uvek nije došao, priđem stolu i spustim kafu na isti. Krajičkom oka primetim crteže kao i gomilu zgužvanih papira u kanti i oko iste koja je bila ispod stola. Uzmem crtež u ruke, prosto je savršen. Ovaj čovek ima talenat i znanje za ovo. Vratim taj papir na sto i uzmem jedan zgužvani te ga ispravim i pogledam skicu. Jebeno savršeno. Zašto ih je bacio toliko.
„Kopaš mi po stvarima.", osetim njegov dah po svom vratu kao i golom ramenu takođe. Na trenutak se naježim, ali se brzo okrenem ka njemu. Držao je ruke u džepovima malo nagnut prema meni. Zadržim pogled ka njegovim očima dok sam u rukama još uvek držala o aj papir. Istrgne mi papir iz ruku i zaobiđe me. „Ne ulaziš u moju kancariju kada ja nisam tu, takođe ne pipaš moje stvari, to si već trebala da znaš.", o da, evo ga onaj arogantni kreten i njegov hrapavi glas.
„Donela sam Vam kafu.", skrenem sa teme, a on pogleda u kafu na stolu. „Pritom, crteži su fantastični.", prokomentarišem, malo smrknuto jer se ophodi uzašno prema meni.
„Nisam pitao za mišljenje, a i svakako pojma nemaš.", uf, izludeću!
„Kako Vi kažete.", pogledam još jednom crtež, a zatim napustim njegovu kancelariju.
•••••••••••••••
Travis Hidalgo // 27. godina
YOU ARE READING
"Između dimenzija" // 🔛
Romance🖤 Da li će uspeti da mu pomeri pamet ili će mu biti samo još jedna prolazna faza? Različiti rangovi, različiti svetovi, druge dimenzije. Ona, mala devojčica željna ljubavi koju nikada nije imala, dok on, živa vatra, nikada nije sebi dozvolio da m...