5.

1.7K 64 18
                                    


Selamm.

Yeni bölüm geldii koşunn

Keyifli okumalarrr

🌟


Bir sonraki gün okula gidememiştim. Hasta olmuştum. Midem çok bulanıyordu ve ateşim çıkmıştı. Evde kalmıştım bu yüzden.

Çok fazla hasta olmazdım ancak hasta olduğum zaman da çok kötü hasta olurdum. Bu yüzden devamsızlığım azdı. Tabii geç kalmalarımı saymazsak.

Gün boyunca sadece telefona bakmış ve uyumuştum. Hiçbir şey yapacak dermanım yoktu. Bir günde geçer dediğim hastalık, tamı tamına üç hafta geçmişti. En sonunda iyileşip okula geri dönmüştüm.

Öte yandan, Çağın ismi bir yerden tanıdık geliyordu. Hatta bayağı tanıdık geliyordu fakat nereden tanıdık geldiğini daha çözememiştim. Bunu zihnimin bir rafına kaldırdım.

Şu an ise, Türkçe dersindeydim. Zühre Hocayı pür dikkat dinliyor, konuyu anlamaya çalışıyordum.

İlk defa.

Gözüm saate kaydığında teneffüs ziline sadece üç dakika kaldığını gördüm. Bu beni sevindirirken uçlu kalemimi kalem kutuma koydum.

Üç dakika geçti ve zil çaldı.

Sıranın altındaki açmayı aldım ve ısırdım. Açlıktan derste neredeyse ölüyordum.

Hava bugün apayrı bir güzeldi. Ocak ayında olmamıza rağmen havanın bu kadar güzel olması şaşkınlık yaratsa da hoşuma gitmişti.

Nisa elinde top, yanına; Elif, Sebal ve Sermin ile yanıma geldi. "Voleybol oynayacağız, geliyor musun Balım?" Diye sordu. Havanın iyi olmasını fırsat bilerek, "Gelirim." dedim. Açmayı bırakıp ayağa kalktım. Beş kişi birlikte aşağı, bahçeye indik.

Bahçenin boş kısmında çember oluşturduk. Nisa parmak pas ile başlattı. Sebal, Nisa'ya parmak pas ile karşılık verdi. Top yine ona giden Nisa, manşet ile topu Sermin'e attı. Sermin parmak pasla karşılayarak topu bana attı. Aynı şekilde karşılarken topu Sebal'e gönderdim.

Böyle böyle devam ettik. Ta ki zil çalana kadar. Zil çaldığında bana gelen topu tuttum ve "güzel oynadık." Diyerek gülümsedim.

Sınıfa çıktık.

Ders inkılaptı. Sıkıcı geçecek ve inkılap hocası Serpil Hoca, derste kimsenin uyumasına izin vermiyordu. Zaten inkılap notum düşük olduğu için düzeltmem gerekiyordu. Bu yüzden de uyumuyordum.

Serpil Hoca, ayrıca bizim sınıf hocamızdı. Bu yüzden bütün sınıf onun dersinde ayrı bir dikkat ederdik hareketlerimize. Otoriter bir kadındı. Kuralları vardı, sertti.

"Evet arkadaşlar," dedi Serpil Hoca, sınıfa girmeden. "Rehber hocası girecek derse. Haberiniz olsun." Dedi ve başka bir şey demeden gitti. Birkaç dakika sonra rehber hocası sınıfa girdi.

Yoklamayı aldı ve bir şeyler anlatmaya başladı. Tahtaya baksam bile söylediklerinin yüzde seksenini dinlemiyordum. Gözlerim kapanıyor gibi olduğunda kendimi uyarıyor, uyumamam gerektiğini hatırlatıyordum kendime.

Sonunda zil çaldı.

Dersin neden bu kadar çabuk bittiğini sorgularken Nisa yanıma geldi. Birlikte bahçeye indik.

Çağın ve arkadaşı bahçelerdi. Görmemiş gibi yaparak Nisa'yla konuşmaya devam ettim. "Liya," dedi Nisa, bir anda yürümeyi bırakarak. Ona döndüm. "Efendim?" Kaşlarıyla -hiç belli etmiyormuş gibi- onları gösterdi. "Uzun olan sürekli seni gösteriyor, fark ettin mi?" Bakışlarım Çağın'a döndü. Göz göze geldik. Hızlıca bakışlarımı çekerken, "Fark etmedim." Dedim bilmezden gelerek.

Nisa bana inanmamış gibi, "Aynen aynen, fark etmemişsindir." Dedi gülerek. "Fark etmedim." Dedim inandırmaya çalışarak. Nisa birden arkasına döndü ve onların yanına yürümeye başladı. Ben "Nisa-" Derken Nisa, çoktan onların yanına ulaşmıştı. Çocuğun gözleri hâlâ üzerimdeyken, Nisa'nın onlarla konuşmasını izliyordum.

Bunu cidden yapmamış olsun.

Nisa bir şeyler söyledikten sonra bana döndü. Eliyle "gel" yaptı. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldıktan sonra yeniden gözlerimi açıp yanlarına yürüdüm.

"Arkadaşım Liya." Dedi Nisa beni göstererek. Ne yapmaya çalışıyordu? Birden niye böyle bir şey yapmıştı ki.

Gülümsemeye çalıştım. Nisa ismini bildiğim Çağın'ı gösterdi. "Çağın." Dedi. Çocuğa baktım. Bana bakmıyordu. "Eymen." Dedi Nisa, Çağın'ın arkadaşını göstererek.

"Tanıştığıma memnun oldum." Dedi isminin Eymen olduğunu öğrendiğim Çağın'ın arkadaşı.

"Bende." Dedim gerçekçi bir şekilde gülümsemeye çalışırken.

Nisa'nın derdi neydi?

🌟

Bölüm nasıldıı? Umarım beğenmişsinizdir.

Yarın sınavlarım bitiyor (çok şükür). Umarım herkes şu sınav çilesinden kurtulur.

Nisa ne yapmayı planlıyor sizce? Tahminleri alabilir miyim?

Bir sonraki bölümde görüşürüz kendinize iyi bakıın

🎀

Gökyüzündeki Yıldızlara BakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin