final.

1.3K 52 39
                                    

Final bölümü ile geldim.

Umarım beğenirsinizzz

Keyifli okumalarrr

🌟

Çağın:
Ne konuşacağız?

Liya:
Böyle söyleyemem.
Yüz yüze Konuşmamız lazım.

Çağın:
Peki.
Yokuşun orada buluşalım.

Liya:
Tamam.

Hazırlandıktan sonra parfümümü sıktım ve ayakkabılarımı giydim. Ardından kapıyı çekip aşağı inmeye başladım.

Heyecanlıydım, hemde o kadar heyecanlıydım ki kalbimin ağrısından ölecektim sanki.

Yokuşun oraya inerken, Çağın'ın daha gelmemiş olduğunu gördüm. Saat altıydı, güneş batıyordu. Dışarıda neredeyse kimse yoktu.

Etrafıma bakınırken arkamdaki gölgeyi fark ettim. Çağın olduğunu düşünerek gülümsedim ve "Çağın." Diyerek arkama döndüm. Fakat yanılmıştım, karşılaştığım kişi Çağın değildi. Başka biriydi.

Komşumuz Gürkan amcaydı. Fakat benim tanıdığım Gürkan amca değildi.

Bana bakıyordu.

"Amca," Diye seslendim. Kendinde değil gibiydi. "İyi misin?" Eline baktım. Sivri uçlu bir bıçak vardı. "Gürkan Amca, bıçağı bırakabilir misin lütfen?" Dedim korkuyla. Birkaç adım geriledim.

Çağın neredeydi?

Üstüme gelirken arkama dönüp Çağın'ın evine doğru koşmaya başladım. Az kalmışken, sol omzumda bir acı hissettim. Başımı çevirip baktığımda, sivri bıçağı gördüm.

Adam, bıçağı çıkardı ve bu sefer sırtıma sapladı. Acıdan inleyerek yere yığıldım.

Kaç kere bıçağı sapladığını bilemedim.

Gözlerim yavaş yavaş kapanırken, "Liya!" Diye bir ses duydum. Ses, Çağın'ın sesine çok benziyordu.

Bilinçaltım beni terk etti.

Çağın.

"Liya!" Diye seslendim, koşarken. Liya'yı yerde kanlar içinde bulmayı beklemiyordum.

Sadece beş dakika geç kalmıştım ve bu beş dakikada neler olmuştu böyle?

Cebimdeki telefonumdan ambulansı aradım.

Gökyüzündeki Yıldızlara BakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin